- Waardering
- 4.382
Maakt inderdaad niet heel veel uit welke je neemt. Zijn beide goede en populaire fatburners.Rene, welke is het meest verkocht?
Lipo-6 of de Hydroxycut Hardcore X, weet niet welke te bestellen![]()
Als het goed is komen ze morgen binnen!@ XXL : ik las ergens dat jullie multivit vandaag of morgen terug zou binnenkomen ? Kan je hierover een datum prikken want ik zit zonder !
Thanks
Als je echt serieus bezig bent kan je in plaats van Basic Bulk Whey Whey Isolaat of PeptoPro nemen. Daar zitten minder koolhydraten en vetten in.Hoi Rene,
Mijn eiwitten zijn zo goed als op en wil deze week nieuwe bestellen bij XXL... Welke eiwitten raad je aan voor tijdens de cut? Ik heb momenteel de basic bulk whey van XXL, maar vraag me af of ik niet beter een andere kan pakken tijdens de cut..
Zit momenteel op 105 kilo met een BF van +- 15%
Tevens zoek ik nog een shake voor in de middag te nemen, ik zat zelf te denken aan de all day protein... of raad je wat anders aan?
Voedingsschema:
8:00 Basic bulk whey eiwitshake 40 gram + 50gr brinta + lepel lijnzaadolie
9:30 stuk fruit
10:30 2 boterhammen met 200gr kipfilet
12:00 500 gram kwark + handje vol noten
14:00 2 boterhammen met 200gr kipfilet
15:30 60gr eiwitshake (nu nog whey, maar zoek andere) + paar caps visolie
17:00 avond eten….kip/vis/bief + 50-75gr rijst + groente
19:00 Unleash 1 schep
21:00 Basic bulk whey eiwitshake 40 gram
23:00 500 gram kwark + lepel olijfolie
Voor in de middag is inderdaad All Day Protein perfect. Of als je meer een maaltijdvervanger zoekt kan je voor Complex Carb Gainer gaan.
Momenteel staat alles hier vol. vanaf augustus gaan we uitbreiden. Dan wordt het pand wat we nu hebben 2 keer zo grootkrijgen julie nog nieuwe whey smaken like white choco .
of roze koeken smaak

Dan is er dus ook weer veel plaats voor nieuwe smaken en nieuwe producten!