MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.641
Ik heb het antwoord al van Robbert-Jan, mag ik het hier plaatsen? :)

Hoeft niet. Dat soort formules geven we in principe niet weg. Hebben redelijk wat mensen lang aan gesleuteld. Dus een beetje zonde als de concurrent het dan ook opeens heeft ;)

Houd ik het wel voor mezelf ;)

Hallo Rene, kan je geen sample maken van JP8 uit jouw pot? :P

Kom ik het wel ophalen in Helmond ;)

Durf JP8 nog niet te kopen, vanwege tegenvallende werking Unleash V3
Want is toch weer 40euro en stel het doet me niks.. Heb nu een pot Unleash
2/3 vol waar ik eigenlijk bijna niks aan heb ;)

Wil ook Lipo6 kopen..
En voor een collega van mij moest ik ook wat halen ;)

Leuk foutje op het etiket van Gold Standard Whey.

Als je dagelijks 2000 kcals nodig hebt moet je 300 miligram koolhydraten eten. :D

Naamloos.png

Hé René,
vorige week zou je de MCT olie nog nasturen - is dat er toevallig bij ingeschoten? ;)

Als je unleash gebruikt hebt kan je daarna alcohol drinken? of gaat dat niet samen

Cafeïne en alcohol zijn imo geen goede combinatie alvast. Caf drijft vocht af en alcohol ook als ik me niet vergis.

Je kan het ook gebruiken als ''party drug'' ja.

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Als je maar geen crash krijgt? :D Sommige boosters krijg ik een crash van. Als dat ver na de training is is dat geen probleem, maar koninginnenacht duurt langer dan een training denk ik zo.

Je kan het ook gebruiken als ''party drug'' ja.

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Als je maar geen crash krijgt? :D Sommige boosters krijg ik een crash van. Als dat ver na de training is is dat geen probleem, maar koninginnenacht duurt langer dan een training denk ik zo.

crash als in?

down/moe zijn ofzo?

crash als in?

down/moe zijn ofzo?

Ja. :p

Ik heb ooit teveel NoxiPro genomen, en ben er de rest van de dag gewoon ziek van geweest. Voelde me misselijk, draaierig, zweten, moe, futloos.. Kon niet eten, en het enig wat ik wou was op bed liggen. :(

Hallo, ik ga terug een pot Mega Grow bestellen. Ik heb nog een beetje Recovery Formula over. Hoe kan ik deze het beste besteden nu ik terug MG ga gebruiken?

grt.

Persoonlijk zou ik de Recovery Formula gewoon even opmaken voordat je de Mega Grow opentrekt. Combineren zie ik het nut niet van in, aangezien Mega Grow al BCAAs bevat.

Je kan natuurlijk ook 's ochtends ipv een whey shake BCAAs nemen.

Persoonlijk zou ik de Recovery Formula gewoon even opmaken voordat je de Mega Grow opentrekt. Combineren zie ik het nut niet van in, aangezien Mega Grow al BCAAs bevat.

Je kan natuurlijk ook 's ochtends ipv een whey shake BCAAs nemen.

Ik kan dan ook het beetje RF dat ik nog heb gewoon bij de pot MG mengen. De smaak is ook bijna hetzelfde:)

krijgen julie nog nieuwe smaken ?
bijv caramel witte choco

Ik heb ooit teveel NoxiPro genomen, en ben er de rest van de dag gewoon ziek van geweest. Voelde me misselijk, draaierig, zweten, moe, futloos.. Kon niet eten, en het enig wat ik wou was op bed liggen. :(
Komt me bekend voor.. Kon ook echt niet meer logisch nadenken.

komt die crash vaak niet gewoon omdat je met unleash gewoon veel harder traint en dus je energy gewoon op maakt voor die "dag"...?
en dat je spieren de energy je uit voeding daarna krijgt gewoon keihard nodig heeft om te herstellen...? ipv het geven aan je "energy niveau zelf"

Terug
Naar boven