Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

@ XXL : bestelling zoals voorzien vandaag binnen ! Lekker snel.
Wel nog een belangrijk vraagje : Is het normaal dat er geen seal zit over de multivits ?

Bedankt !

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.622
Rene, hoe veel mariadistel zit er per capsule in jullie Detox One als ik vragen mag?
Zou ik moeten na zoeken. Laat ik je morgen wel even weten.
Net gebeld naar XXL, betaling was over het hoofd gezien daarmee dat de bestelling nog niet opgestuurd was. Minpuntje voor XXL :D, maar ja wat is een mens zonder foutjes :D Hopelijk is het een mooi pakketje ^^
Oeps, das inderdaad een minpuntje. Ik ga er vanuit dat ze een mooi pakket voor je hebben gemaakt :D
@ XXL : bestelling zoals voorzien vandaag binnen ! Lekker snel.
Wel nog een belangrijk vraagje : Is het normaal dat er geen seal zit over de multivits ?

Bedankt !
Moet er volgens mij wel opzitten. Heb ze dinsdag binnengekregen en ze nog niet echt goed bekeken. Morgen even doen!

Schoot welke vitamine?

jep ... ben toch van de mening dat doosjes met pillen en poeder altijd gesealed moet zijn. Je weet maar nooit wat er tijdens transport allemaal kan gebeuren.

Wikkel om het potje van doorzichtig plastic zit er niet om, mocht je dat bedoelen.

Beste Rene,

Ik heb dinsdag een bestelling geplaatst en normaal gezien zou deze gisteren aankomen. Ze zijn echter nog niet komen opdagen en de track&trace werkt niet. Is het mogelijk dat u het pakket wel kan traceren?

bestel nr: 105298

Dank bij voorbaat

• #20.629
De seal zit onder de deksel. Die heb je dus waarschijnlijk mee opengedraait met het openen.
Beste Rene,

Ik heb dinsdag een bestelling geplaatst en normaal gezien zou deze gisteren aankomen. Ze zijn echter nog niet komen opdagen en de track&trace werkt niet. Is het mogelijk dat u het pakket wel kan traceren?

bestel nr: 105298

Dank bij voorbaat

Kan ik vanaf hier helaas niet zien. Check ik morgenvroeg meteen even.

Vandaag na lang zeuren bij de baas toch nog een beetje geld los kunnen peuteren, gelijk maar even naar xxl gestuurd word er verzonden tijdens Pasen?

Vraagje,

De eerste keer dat ik NaNO vapor bestelde kreeg ik er een team muscletech shirt bij, 2e keer niet(staat wel op de doos, free t-shirt inside) nu ben ik dat shirt kwijt. Is het misschien mogelijk een shirt te kopen/ regelen?

Bedankt,
BBosman

Zie ik me net toch een xxl atleet bij de tros, met shirtje en handdoek derbij

heb net een order geplaatst..... jullie zijn neem ik aanvandaag ook vrij?!:)
kwam er weer eens te laat achter dat eas op zijn...!
heb ik het denk ik niet morgen binnen?

Weer wat besteld ! Nog voor 4 uur dus hopelijk is het morgen in huis, maar ik vrees ervoor met die treuzelaars bij dpd !

Hey Renee,

Ik heb ook een vraagje, een tijdje terug deed ik een bestelling van Bulk Whey (4x 5kg), nu zag ik onlangs dat dit niet meer mogelijk is, je krijgt enkel korting bij 2x 5kg, optie 4x5kg is weggevallen. Komt dit nog terug of is het blijvend?

Grtz.

Vanmiddag FLEX-magazine gaan kopen, zat een XXL boekje bij :bow2:

Had trouwens de bestelling vorig week donderdag binnen gekregen met wat extra samples omdat ze de betaling over het hoofd hadden gezien :thumb:
NO-Explode NT was super, zo een zotte pomp had ik nog nooit in de gym, zag er metaan 5kg zwaarder uit.

XXL ben benieuwd naar de nieuwe weekaanbieding :)

• #20.639
Moet nog even verder zoeken ;)
Vandaag na lang zeuren bij de baas toch nog een beetje geld los kunnen peuteren, gelijk maar even naar xxl gestuurd word er verzonden tijdens Pasen?
Bedankt voor je bestelling. Je zal het inmiddels wel binnen hebben neem ik aan :thumbs:
Vraagje,

De eerste keer dat ik NaNO vapor bestelde kreeg ik er een team muscletech shirt bij, 2e keer niet(staat wel op de doos, free t-shirt inside) nu ben ik dat shirt kwijt. Is het misschien mogelijk een shirt te kopen/ regelen?

Bedankt,
BBosman
Klopt inderdaad. Dat was een actie van MuscleTech. Helaas hebben we die shirtjes niet los.
Zie ik me net toch een xxl atleet bij de tros, met shirtje en handdoek derbij
Dat zou Robin Brantz wel geweest zijn :D
heb net een order geplaatst..... jullie zijn neem ik aanvandaag ook vrij?!:)
kwam er weer eens te laat achter dat eas op zijn...!
heb ik het denk ik niet morgen binnen?
Op alle officiële feestdagen kunnen we helaas niets verzenden.
Weer wat besteld ! Nog voor 4 uur dus hopelijk is het morgen in huis, maar ik vrees ervoor met die treuzelaars bij dpd !
Normaal gesproken moet je het gewoon de volgende dag in huis hebben.
Hey Renee,

Ik heb ook een vraagje, een tijdje terug deed ik een bestelling van Bulk Whey (4x 5kg), nu zag ik onlangs dat dit niet meer mogelijk is, je krijgt enkel korting bij 2x 5kg, optie 4x5kg is weggevallen. Komt dit nog terug of is het blijvend?

Grtz.
Dat voordeel is helaas weg en komt voorlopig ook niet meer terug. Eiwitprijzen zijn de laatste periode erg gestegen. In mei moeten we helaas de prijs van de Bulk Whey gaan verhogen. Dus profiteer er nog even snel van.
Vanmiddag FLEX-magazine gaan kopen, zat een XXL boekje bij :bow2:

Had trouwens de bestelling vorig week donderdag binnen gekregen met wat extra samples omdat ze de betaling over het hoofd hadden gezien :thumb:
NO-Explode NT was super, zo een zotte pomp had ik nog nooit in de gym, zag er metaan 5kg zwaarder uit.
:thumbs:
XXL ben benieuwd naar de nieuwe weekaanbieding :)
Weekaanbiedingen staan online!

Met onder andere:

Gaspari SizeOn Pre Contest - Creatine topper! van € 49,95 voor € 34,50!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

MRM Driven - Pre Workout Topper! van € 34,95 voor 27,95!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven