fernandes11
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja volgens mij hebben we nog een pot open staan in het magazijnHallo Rene, kan je geen sample maken van JP8 uit jouw pot?
Kom ik het wel ophalen in Helmond![]()

Hé René,
vorige week zou je de MCT olie nog nasturen - is dat er toevallig bij ingeschoten?![]()

Het kan wel maar of het verstandig is.. Zoiets moet je altijd zelf een beetje aanvoelen/experimenteren.Als je unleash gebruikt hebt kan je daarna alcohol drinken? of gaat dat niet samen
RF kan je voor en/if tijdens het trainen nemen. MG direct na de training. Je kan RF ook nog eventueel bij je MG doen.Hallo, ik ga terug een pot Mega Grow bestellen. Ik heb nog een beetje Recovery Formula over. Hoe kan ik deze het beste besteden nu ik terug MG ga gebruiken?
grt.
Momenteel niet. In augustus gaan we uitbreiden. Dan hebben we weer veel plaats voor nieuwe smaken.krijgen julie nog nieuwe smaken ?
bijv caramel witte choco
Denk ik inderdaad ook. Je traint harder dan je eigenlijk kan. Vandaar dat je soms een dip krijgt.komt die crash vaak niet gewoon omdat je met unleash gewoon veel harder traint en dus je energy gewoon op maakt voor die "dag"...?
en dat je spieren de energy je uit voeding daarna krijgt gewoon keihard nodig heeft om te herstellen...? ipv het geven aan je "energy niveau zelf"
Die hebben we inderdaad verkocht maar was niet echt een succes. Gingen ook wel een stuk tijdens transport. Zijn we dus mee gestopt,krijgen julie nog de calorie vrijen walden farms sauzen .
heb in een topic gelezen dat julie die verkochten
Tnx!
Jack3d is bij ons pas in de weekaanbieding geweest voor 23,95 (we geven altijd minimaal 20% korting op de site prijs).gaan jullie jack3d prijs verlagen? bij bf is het goedkoper

Rene, wat zijn nou eigenlijk je ervaringen met die black fatburner?

? dit is nl niet wat ik besteld heb.thanksIn die overige 22 jaar is jou nooit opgevallen dat je lactose intolerant bent? En een opgeblazen buik zegt nog niet veel over lactose intolerantie.@René, ik heb de Complex Weight Gainer besteld en die krijg ik vandaag binnen. Echter ben ik er gister achter gekomen dat ik hoogstwaarschijnlijk een lactose intolerantie heb. De Whey Isolaat verdraag ik goed, de Whey Delicious daarentegen zorgt direct voor een dikke opgeblazen buik. Zit er veel lactose in de Weight Gainer?
In die overige 22 jaar is jou nooit opgevallen dat je lactose intolerant bent? En een opgeblazen buik zegt nog niet veel over lactose intolerantie.
Omdat het in een zwart potje zit

We hebben inderdaad 2 verschillende soorten. Je mag hem terugsturen, we kunnen het ook de volgende keer in orde maken.hey rené, had een lifting belt besteld. op de foto was dat een recht model en in de vragen over dat produkt stond dat hij 10.5cm breed is. Nu heb ik hem thuis gekregen en dat is een andere riem. 6.5cm aan de zijkanten en 13.5achter. zo heb ik er een en die past voor geen kloten. kan er hier nog iets voor geregeld worden? dit is nl niet wat ik besteld heb.thanks
Zodra het geld op onze rekening is bijgeschreven wordt je pakket verstuurd. Daar ontvang je een mailtje van met de tracking info.Hey, heb bij jullie de complex carb gainer 2x2500gram besteld men bestelnummer is 106736 nu heb ik het bedrag overgeschreven, maar heb geen bevestiging of iets van die aard ontvangen.
Of is dit volstrekt normaal? eerste keer dat ik bij XXL bestel namelijk
Altijd goedstandaard Lipo6 en Hydroxycut Hardcore zijn meest verkochte...dus neem die haha
maar denk dat ik deze week ff langs kom dan, sample JP8, Lipo6, Whey, 2 shake-bakers![]()
In WG zit vrij weinig eiwit, dus ook niet heel veel lactose.@René, ik heb de Complex Weight Gainer besteld en die krijg ik vandaag binnen. Echter ben ik er gister achter gekomen dat ik hoogstwaarschijnlijk een lactose intolerantie heb. De Whey Isolaat verdraag ik goed, de Whey Delicious daarentegen zorgt direct voor een dikke opgeblazen buik. Zit er veel lactose in de Weight Gainer?
Bestelling vandaag weer prima aangekomen. Zoals altijd![]()
Die moet je inderdaad gewoon de volgende dag in huis hebben. Of hooguit de dag daarop. Komt sons voor dat TNT het pakketje niet scant maar wel gewoon afleverd (dan zie je het dus niet aan de tracking info).Bestelling gister voor 16:00 gedaan en staat nog steeds op voorgemeld. Ik denk dus niet dat ik het vandaag ga zien verschijnen?
Bestelnr: 107425
Vr gr.
Kenny
Omdat het in een zwart potje zit
We hebben inderdaad 2 verschillende soorten. Je mag hem terugsturen, we kunnen het ook de volgende keer in orde maken.
Zodra het geld op onze rekening is bijgeschreven wordt je pakket verstuurd. Daar ontvang je een mailtje van met de tracking info.
Altijd goed
In WG zit vrij weinig eiwit, dus ook niet heel veel lactose.
Die moet je inderdaad gewoon de volgende dag in huis hebben. Of hooguit de dag daarop. Komt sons voor dat TNT het pakketje niet scant maar wel gewoon afleverd (dan zie je het dus niet aan de tracking info).
Om bepaalde mensen de idiote vraag ''waarom het word 'black' er in voor komt'' te laten stellen.
Prima!
Om bepaalde mensen de idiote vraag ''waarom het word 'black' er in voor komt'' te laten stellen.