Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Laatst bewerkt:
Je kan hem ook even gaan ruilen, mooi ritje vanaf Antwerpen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.685
ja riem kost 13.90 en als ik hem terugstuur kost me dat nog eens 15!!!!!!!!
vind ik klote! niet wat ik besteld heb en dan nog 15 opleggen. dacht ik niet:mad:
Verzendkosten vergoeden we altijd als iets door onze fout moet terugkomen. Lijkt me nog al logisch ;)

Ik had trouwens niet gezien dat je uit Belgie komt. Dan wegen de verzendkosten inderdaad niet op tegen de riem. Maken we gewoon het geld terug over.

Lipo 6 black, geen ervaring mee. Het grappige is dat de gewone Lipo 6 nog steeds veel meer verkoopt dan de X en Black.

had jij hier iets mee te maken misschien?
jij zou dat waarschijnlijk leuk vinden als je iets besteld, iets anders krijgt, en dan nog moet opleggen om alsnog het juiste te krijgen
ja zal wel aan mij liggen.

Nee, ik lees de reactie van Rene... en lees dat hij het wel goed maakt.
Ik ken XXL ondertussen, en weet dat ze helemaal niet moeilijk zijn.

bestelling aangekomen, bedankt XXL :)

ja riem kost 13.90 en als ik hem terugstuur kost me dat nog eens 15!!!!!!!!
vind ik klote! niet wat ik besteld heb en dan nog 15 opleggen. dacht ik niet:mad:

Was veel gemakkelijker geweest als je meer uitleg vroeg hoe je het kan oplossen met xxl vooralleer je je onnodig druk en boos maakt ;)

Was veel gemakkelijker geweest als je meer uitleg vroeg hoe je het kan oplossen met xxl vooralleer je je onnodig druk en boos maakt ;)
ben helemaal ni kwaad, maar hier opt forum gaat het net iets sneller! voor dat ik mij hier "druk" heb gemaakt had ik reeds bij xxl gepost in de sectie 'vragen hier direkt beantwoord'. dat was dan buiten mijn vraag gerekend waarschijnlijk.
dan daarna gepost via contact direkt naar xxl, daar ook geen antwoord dus ben er al sinds vorige vrijdag mee bezig...

Ik heb deze ochtend om 10u oa waxy maize besteld, nu zie ik dat het een paar uur later 6 euro goedkoper is door de weekaanbieding, leuk...

Zitten je inpakkers aan de Unleash René?
Krap twee minuten nadat ik mijn bestelling had afgerond kreeg ik al een bevestigings mailtje dat hij verzonden was. :roflol:

zal unleash volgende maandag is testen bij chest training :)

morgen voor de middag kom ik ff langs ;)
ben je dan ook aanwezig Rene?

pot Megagrow besteld, :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.698
bestelling aangekomen, bedankt XXL :)
:thumbs:
Ik heb deze ochtend om 10u oa waxy maize besteld, nu zie ik dat het een paar uur later 6 euro goedkoper is door de weekaanbieding, leuk...
Meteen nog een paar inslaan, is een goede aanbieding :D
Zitten je inpakkers aan de Unleash René?
Krap twee minuten nadat ik mijn bestelling had afgerond kreeg ik al een bevestigings mailtje dat hij verzonden was. :roflol:
Ja ze zijn snel :D
morgen voor de middag kom ik ff langs ;)
ben je dan ook aanwezig Rene?
IK heb begrepen dat je ondertussen geweest bent :)
Ziet er weer goed uit!

:Thumbs:

klopt ;)
heb JP8 getest, kreeg geen opgefockt gevoel ofzo.. maar heb idee dat k wel meer pomp en langer kracht had ;)

heb zojuist 1 Lipo cap ingenomen

op potje staat, maximaal 3 caps per dag... 2 ochtend en 1 namiddag..
op jullie site staat, maximaal 3x2 caps per dag

ben nu 2x3 hydroxycut gewend.. dus ga toch binnenkort 2x2 lipo probere denk ik

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven