AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Is het misschien een idee om een andere kleur caps te gebruiken voor jullie huismerk cafeïne?

Ik heb gisteravond voor het naar bed gaan namelijk per ongeluk 4 caps cafeïne genomen ipv ZMA (beiden wit-blauwe caps). Hele nacht niet geslapen :S
Natuurlijk eigen stommiteit, maar met een duidelijk verschillende kleur zou het me opgevallen zijn voordat ik ze had doorgeslikt.
Misschien rood-wit gebruiken voor echte boosters zoals cafeïne?

de site is down van xxl

Is het misschien een idee om een andere kleur caps te gebruiken voor jullie huismerk cafeïne?

Ik heb gisteravond voor het naar bed gaan namelijk per ongeluk 4 caps cafeïne genomen ipv ZMA (beiden wit-blauwe caps). Hele nacht niet geslapen :S
Natuurlijk eigen stommiteit, maar met een duidelijk verschillende kleur zou het me opgevallen zijn voordat ik ze had doorgeslikt.

:roflol::roflol::D:roflol:

Haha, hoe herkenbaar dit!
Ik heb hetzelfde gehad maar kwam door een oud pillendoosje waarvan de schotjes niet hoog genoeg waren.
Had zink en cafeinepillen in zelfde doosje maar ruim uit elkaar, toen het doosje een keer gevallen was zijn er pillen in andere vakjes gekomen, niets gemerkt tot dat ik wilde gaan slapen en ik heeeeeeel lang nog steeds niet moe was:D

Heey vraagje,

Wanneer komt de PeptoPro met Exotisch Fruit smaak weer binnen? Momenteel heb ik de neutrale smaak en deze vind ik wel zoo smering, na de training is dit niet zo erg want dan gooi ik hem gewoon achterover maar tijdens de training... :o

Daarnaast heb ik nog een vraagje over de Waxy Maize, momenteel zit ik namelijk in mijn cut vandaar dat ik gestopt ben met Dextrose. Is het toch verstandig om de Waxy Maize i.c.m PeptoPro en Glutamine na de training te gaan gebruiken?

Thanks.

Rene,

Die Whey Instant wat ik vroeger bestelde, die is volgens mij vervangen geworden door die All Day Protein... Iig gezien de samenstelling van ingredienten is het ongeveer hetzelfde.

Waarom hebben jullie deze wat meliger van smaak gemaakt? Hij lost minder goed op dan de Instant en ik gebruik een blender en voldoende melk dus daar ligt het niet aan... Ik snap dat jullie de Whey Delicious lijn de focus heeft en nu het best verkopende product is tenzij dat vroeger toch de Whey Instant was...

Heey vraagje,

Wanneer komt de PeptoPro met Exotisch Fruit smaak weer binnen? Momenteel heb ik de neutrale smaak en deze vind ik wel zoo smering, na de training is dit niet zo erg want dan gooi ik hem gewoon achterover maar tijdens de training... :o

Daarnaast heb ik nog een vraagje over de Waxy Maize, momenteel zit ik namelijk in mijn cut vandaar dat ik gestopt ben met Dextrose. Is het toch verstandig om de Waxy Maize i.c.m PeptoPro en Glutamine na de training te gaan gebruiken?

Thanks.
Ook in de cut na training altijd koolhydraten - zou alleen niet teveel nemen ;)
Rene,

Die Whey Instant wat ik vroeger bestelde, die is volgens mij vervangen geworden door die All Day Protein... Iig gezien de samenstelling van ingredienten is het ongeveer hetzelfde.

Waarom hebben jullie deze wat meliger van smaak gemaakt? Hij lost minder goed op dan de Instant en ik gebruik een blender en voldoende melk dus daar ligt het niet aan... Ik snap dat jullie de Whey Delicious lijn de focus heeft en nu het best verkopende product is tenzij dat vroeger toch de Whey Instant was...
ADP is idd vervanger van instant. Kleine verandering van samenstelling, toen ik er eens naar vroeg bleek dat de reden te zijn dat het iets 'meliger' smaakt.

hey Rene kan je eens even iets checken voor bestelling 108616.De bestelling was afgerond en ik doe de betaling met paypal maar krijg op het laatst een melding dat de betaling niet werd uitgevoerd. Hoe kan ik deze nu opnieuw ingeven?

okay nvm bestelling 108616 mag geannuleerd worden, ze is er wel doorgegaan met bestelling 108625

rené kijk je bestelling 108404is na, heb nog steeds geen verzendmail gekregen en is al gisteren besteld

Supplementenplan Cutten

Supplementenplan Cutten

Half uur voor eten 's morgens:
1 oxyelite pro USP Labs

Direct voor eten 's morgens:
2 maatsheppen Whey Isolaat XXL Nutrition
1 Multi-vit XXL Nutrition

Direct voor middag eten:

Half uur voor training:
2 oxyelite pro USP Labs

Direct voor training:
1 schep Amino EEAnabol Xplode OLIMP

Direct na training:
(Mag dit samen in 1 shake?)

Is dit een goei schema, heeft iemand nog een aanvulling? Of betere combinaties?

Alle info is welkom :)

Wat een ontzettende lekkere training gehad na een paar dagen van de Unleash af te zijn geweest... damn mn bovenrug staat in de fik en ik voel een harde hartslag in mijn biceps!
René i love you! (no homo)

:D

Supplementenplan Cutten

1 oxyelite pro USP Labs

2 maatsheppen Whey Isolaat XXL Nutrition - niet gewoon door je havermout / brinta?

Direct voor middag eten:
2 maatsheppen Whey Isolaat XXL Nutrition Hoezo? Eet je niet voldoende eiwitten bij je maaltijd?

Half uur voor training:
2 oxyelite pro USP Labs

Direct voor training:

Direct na training:
2 maatsheppen Whey Isolaat XXL Nutrition Amino's en whey in 1 shake is zonde van de snelle opneembaarheid van je amino's

geen flauw idee wanneer je het beste die Oxyelite kunt nemen, rest staat er bij.

Supplementenplan Cutten

Direct voor middag eten:

Waarom neem je Whey iso VOOR een maaltijd? Middag op de dag heb je weinig aan isolaat als je daarna toch een eiwitbron van vlees/vis neemt?
Als je voor je ontbijt geen cardio doet kun je beter gelijk na een kwartier ontbijten (gelijk bij opstaan eventuele supps.)

Heb hier nog een sample Unleash V2 liggen :roflol:
Nu ik toch allerlei PWOs aan het vergelijken ben die ook maars proberen, na een weekje no-pwo :)

Heb hier nog een sample Unleash V2 liggen :roflol:
Nu ik toch allerlei PWOs aan het vergelijken ben die ook maars proberen, na een weekje no-pwo :)
Als het hetzelfde werkt als bij mij gaat het je zeker bevallen.. beter dan bijv noxplode bijvoorbeeld!

Vroeg me af of de volgende PWO Booster hier eventueel op de markt zou kunnen komen: Assault van Muscle Pharm ?

Is denk ik de een van de meest populaire PW in Amerika op dit moment.
Misschien nog te duur om te importeren naar BENELUX ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.720

Misschien inderdaad geen slecht idee. Heb het zelf ook bijna een keer gehad. Voor het slapen gaan bijna 3 energize genomen ipv HMB. Beide rode caps, ik zag het met het potje terug zetten :D
Heey vraagje,

Thanks.
PeptoPro met smaak kan helaas nog een aantal weken duren. Na het trainen kan je inderdaad war Waxy Maize nemen. Heb je op dat moment nodig. Zal je niet vet van worden!
Rene,

All Day Protein is de opvolger van Protein80. Whey Protein Instant is er nog gewoon. Deze zal er wel een keer uit gaan omdat we nu Whey Delicious, Isolaat en Bulk Whey hebben.
okay nvm bestelling 108616 mag geannuleerd worden, ze is er wel doorgegaan met bestelling 108625
108625 is betaald en wordt verzonden :thumbs:
rené kijk je bestelling 108404is na, heb nog steeds geen verzendmail gekregen en is al gisteren besteld
Is betaald en wordt dus ook gewoon verzonden! :thumbs:
Supplementenplan Cutten

1 oxyelite pro USP Labs

Direct voor middag eten:

Half uur voor training:
2 oxyelite pro USP Labs

Direct voor training:

Direct na training:
(Mag dit samen in 1 shake?)

De whey voor het eten is niet echt nodig, tenzij je heel weinig eiwitten in je voeding hebt.
Wat een ontzettende lekkere training gehad na een paar dagen van de Unleash af te zijn geweest... damn mn bovenrug staat in de fik en ik voel een harde hartslag in mijn biceps!
René i love you! (no homo)

:D
Love you to! (ook no homo) :D
Vroeg me af of de volgende PWO Booster hier eventueel op de markt zou kunnen komen: Assault van Muscle Pharm ?

Is denk ik de een van de meest populaire PW in Amerika op dit moment.
Misschien nog te duur om te importeren naar BENELUX ?
Die hebben we al heel lang in het assortiment :D

Terug
Naar boven