AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Website doet het hier niet, ligt aan werk. Hebben jullie zower Hydroxycut Hardcore als Hydroxycut Advanced?

Hey René,

zou je eens willen kijken naar bestelling 108324. Ik heb deze vrijdag besteld, maar nog niets ontvangen.
Alvast bedankt.

Hey Rene,

ik heb vrijdag besteld en betaald, heb nog steeds geen mail aangekregen dat het verzonden is.

Dit is de bestelnummer: 108311

Of is de betaling nog niet aangekomen?

Edit: heb net bevestiging gekregen dat het verzonden wordt. Alvast bedankt!!

Laatst bewerkt:
Big size? No prob :p

hey, vraagje,

Muscletech heeft nu het nieuwe NeuroCore, zou ik best wel eens willen proberen. Kunnen jullie dit binnenkort leveren? Evt een sample?

Dank!

Hey ik vandaag voor het eerst XXL waxy maize gebruikt nu staat daar achter op de verpakking 2,5 maatscheppen is 75 gram. Nu gebruik ik ook Mega Grow en zag dus vanochtend dat het maatschepje even groot is als die van Mega Grow terwijl er daar bij staat 1 maatschep is 50 gram. Weet nu even niet of het misschien verkeerd op de verpakking staat of te groot/klein maatschepje ergens bij is geleverd :rolleyes:?

Hey ik vandaag voor het eerst XXL waxy maize gebruikt nu staat daar achter op de verpakking 2,5 maatscheppen is 75 gram. Nu gebruik ik ook Mega Grow en zag dus vanochtend dat het maatschepje even groot is als die van Mega Grow terwijl er daar bij staat 1 maatschep is 50 gram. Weet nu even niet of het misschien verkeerd op de verpakking staat of te groot/klein maatschepje ergens bij is geleverd :rolleyes:?

Soortelijk gewicht van beide producten is niet even hoog ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.730
Hey René,

zou je eens willen kijken naar bestelling 108324. Ik heb deze vrijdag besteld, maar nog niets ontvangen.
Alvast bedankt.
Die betaling hebben we vandaag pas ontvangen. Pakket kunnen we dus ook pas vandaag verzenden. Misschien de volgende keer voor Ogone/MrCash kiezen. Dan heb je het de volgende binnen!
Edit: heb net bevestiging gekregen dat het verzonden wordt. Alvast bedankt!!
:thumbs:
Yoo Rene, Pakket megagrow ontvangen. Thanks ;)
Mooi zo, knallen nu! :D
Bigger is Better :D
hey, vraagje,

Muscletech heeft nu het nieuwe NeuroCore, zou ik best wel eens willen proberen. Kunnen jullie dit binnenkort leveren? Evt een sample?

Dank!
Nog nooit van gehoord. Zal er eens naar kijken.
Heeft inderdaad te maken met het soortelijk gewicht ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.731
De nieuwe weekaanbiedingen staan online:

Maniac - Pre Workout Booster voor meer pomp, kracht en energie! Van € 44,90 voor € 35,95!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ultra Mass 4500gr - De ultieme mass gainer! van € 39,90 voor € 31,95!!

Peak Beta - 6 uur time released Beta Alanine voor meer kracht en uithoudingsvermogen! van € 44,95 voor € 35,95!!

Xpand Energized Caplets - Nitric Oxide Reactor - Pre Workout Formula van € 44,90 voor € 35,95!!

[Link niet meer beschikbaar]

is de website van Muscletech over NeuroCore :)

De nieuwe weekaanbiedingen staan online:

Maniac - Pre Workout Booster voor meer pomp, kracht en energie! Van € 44,90 voor € 35,95!!

Ultra Mass 4500gr - De ultieme mass gainer! van € 39,90 voor € 31,95!!

Peak Beta - 6 uur time released Beta Alanine voor meer kracht en uithoudingsvermogen! van € 44,95 voor € 35,95!!

Xpand Energized Caplets - Nitric Oxide Reactor - Pre Workout Formula van € 44,90 voor € 35,95!!

Mooie aanbiedingen weer! Ik denk dat ik die peak beta eens ga proberen.

Hee Rene, ff een vraagje.
Hoe zit het nu eigenlijk met de diet shake, aangezien er op staat dat het als een maaltijdvervanger dient. Wat is jou mening daar over? Moet ik het ook echt zo zien of kan het misschien zelfs als een soort van whey dienen, aangezien er veel eiwitten inzitten.
http://www.xxlnutrition.nl/diet-shake/xxl-nutrition

Hee Rene, ff een vraagje.
Hoe zit het nu eigenlijk met de diet shake, aangezien er op staat dat het als een maaltijdvervanger dient. Wat is jou mening daar over? Moet ik het ook echt zo zien of kan het misschien zelfs als een soort van whey dienen, aangezien er veel eiwitten inzitten.
http://www.xxlnutrition.nl/diet-shake/xxl-nutrition

Is maaltijdvervanger - eentje die prima vult trouwens (zelf gehad).
Whey heeft als eigenschap dat het snel opneembaar is, doordat hier kh + vet in zit heeft het deze eigenschap niet.

Maar hoe zit het dan met deze shake te gebruiken in de cut? Ik bedoel, met een grote hoeveelheid koolhydraten is dat dan toch niet zo geschikt?

(sorry voor de vele vragen maar voedingstechnisch ben ik niet zo sterk :P)

Maar hoe zit het dan met deze shake te gebruiken in de cut? Ik bedoel, met een grote hoeveelheid koolhydraten is dat dan toch niet zo geschikt?

(sorry voor de vele vragen maar voedingstechnisch ben ik niet zo sterk :P)

Persoonlijk vind ik dat je moet kijken waar jouw lijf goed op reageert - niet op hetgeen wat iedereen roept. Iedereen roept wel 'low-carb', maar ken genoeg mensen die dat niet trekken. En prima afvallen zonder zichzelf te kwellen met weinig tot geen kh. Prima methode om toch low-carb te eten is de maaltijden met wel, en de maaltijden zonder kh af te wisselen. Ontbijt snelle + complexe kh en eiwitten, 2: dietshake, 3: vis of kip en groente, 4: shake, 5: vlees of vis en groente, 6 ook geen carbs en 7: kwark met noten. Zoiets kan makkelijk, en voor de meesten prima te doen om shakes mee te nemen.

Terug
Naar boven