XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Persoonlijk vind ik dat je moet kijken waar jouw lijf goed op reageert - niet op hetgeen wat iedereen roept. Iedereen roept wel 'low-carb', maar ken genoeg mensen die dat niet trekken. En prima afvallen zonder zichzelf te kwellen met weinig tot geen kh. Prima methode om toch low-carb te eten is de maaltijden met wel, en de maaltijden zonder kh af te wisselen. Ontbijt snelle + complexe kh en eiwitten, 2: dietshake, 3: vis of kip en groente, 4: shake, 5: vlees of vis en groente, 6 ook geen carbs en 7: kwark met noten. Zoiets kan makkelijk, en voor de meesten prima te doen om shakes mee te nemen.
Hmm.. iets anders dan mijn huidige voedingsschema! ga ik eens uitproberen!

Beste Rene

Wanneer komt de Nitro Tech van Muscletech - banaan opnieuw binnen?

bedankt!

hey rene, k zag dat het nog een aantal weken duurde voordat peptopro met smaak weer trg kwam in het assortiment. hoeveel weken ongeveer? wil 1 juni gaan cutten en heb dan peptopro nodig. aangezien cutten al 'zwaar' is zou k het wel fijn vinden als ik peptopro met smaak heb. zonder smaak vind ik echt niet te zuipen. k lus en drink echt alles, zelfs de vieste pre-workouts vond ik gewoon lekker, maar peptopro zonder smaak vind k echt vies. k kan natuurlijk wel ff w88 maar hoop dat t zo snel mogelijk komt.

Hey René,

Klein vraagje. Ik heb net een pot Whey Delicious Mango-Perzik op dus had ik een nieuwe besteld. Ik ben met deze nieuwe pot deze week al bezig, maar tot mijn verbazing smaakt deze nieuwe pot echt wel anders. Hoe komt dit? Andere formule? Of gewoon nog niet lang genoeg laten staan? :rolleyes:
Vind het spijtig want de vorige vond ik echt wel lekkerder dan deze. Nu ruikt het zo chemisch, heb er soms moeite mee .. :cool:

Hey René,

Klein vraagje. Ik heb net een pot Whey Delicious Mango-Perzik op dus had ik een nieuwe besteld. Ik ben met deze nieuwe pot deze week al bezig, maar tot mijn verbazing smaakt deze nieuwe pot echt wel anders. Hoe komt dit? Andere formule? Of gewoon nog niet lang genoeg laten staan? :rolleyes:
Vind het spijtig want de vorige vond ik echt wel lekkerder dan deze. Nu ruikt het zo chemisch, heb er soms moeite mee .. :cool:

Zoals een man tegen z'n vriendin zegt "gewoon slikken" :cool:
:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.748
Hee Rene, ff een vraagje.
Hoe zit het nu eigenlijk met de diet shake, aangezien er op staat dat het als een maaltijdvervanger dient. Wat is jou mening daar over? Moet ik het ook echt zo zien of kan het misschien zelfs als een soort van whey dienen, aangezien er veel eiwitten inzitten.
http://www.xxlnutrition.nl/diet-shake/xxl-nutrition
Diet Shake kan je prima nemen als maaltijdvervanger. Vult ook erg goed de maag.
Wat vind je er zelf van ?
Terechte bejubeling ?
Ik vind het prima spul. Heb heel wat potten opgedronken tijdens het trainen samen met wat Waxy Maize. Smaakt prima en je krijgt er ook een lekker vol fysiek van.
Beste Rene

Wanneer komt de Nitro Tech van Muscletech - banaan opnieuw binnen?

bedankt!
Is helaas nog niet bekend. Ik hoop volgende week.
hey rene, k zag dat het nog een aantal weken duurde voordat peptopro met smaak weer trg kwam in het assortiment. hoeveel weken ongeveer? wil 1 juni gaan cutten en heb dan peptopro nodig. aangezien cutten al 'zwaar' is zou k het wel fijn vinden als ik peptopro met smaak heb. zonder smaak vind ik echt niet te zuipen. k lus en drink echt alles, zelfs de vieste pre-workouts vond ik gewoon lekker, maar peptopro zonder smaak vind k echt vies. k kan natuurlijk wel ff w88 maar hoop dat t zo snel mogelijk komt.
Durf ik helaas ook niet precies te zeggen. Het is besteld. Met een beetje geluk is het er volgende week weer.
Hey René,

Smaken kunnen per batch iets verschillen omdat het natuurproducten zijn. Hou je helaas niet tegen.
Zoals een man tegen z'n vriendin zegt "gewoon slikken" :cool:
:D
hahaha :D

• #20.749
Jongens ik heb een exclusieve deal gemaakt met BSN.

We hebben 1 pot Syntha6 1320 gram Mochaccino (exp 06-2012) die we mogen verkopen voor € 14,90

Het is echt maar 1 pot dus first come first serve!

• Like
Waarderingen: eleo
Jongens ik heb een exclusieve deal gemaakt met BSN.

We hebben 1 pot Syntha6 1320 gram Mochaccino (exp 06-2012) die we mogen verkopen voor € 14,90

Het is echt maar 1 pot dus first come first serve!

Bf ookal, moet van van zijn niet verkochten producten af? :p

Ok. Bedankt voor de feedback René ;)

• #20.754
De pot Syntha6 van de exclusieve deal met BSN is verkocht!! :D

Whoop Whoop kan al niet wachten tot ik morgen men pakketje aankrijg :D
XXLNutrition :1e:

Net men pakketje aangekregen zoals altijd op tijd en is altijd rond zelfde tijd :D

Weeral veel leuke samples en extra's zoals altijd, super service :1e:

Nieuwsgierigheid: HMBolon Moet je die 4 caps tegelijk nemen - en tijdens het eten of juist niet?
Discussie hier met wat mensen...

Terug
Naar boven