MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik heb:

whey delicious, perzik mango

megagrow.

essential amino stack(punch)

tribulus.

basic bulk oats 5kg. (alleen voor sochtends zit in me cut)

unleash V3 (cassis echt ranzig maar als je um mixed met de eas wordt het al iets beter) maar werkt wel.

ik bestel niet alleen het xxl nutrition merk maar vortaan wel alleen van hun site.

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.762
Nieuwsgierigheid: HMBolon Moet je die 4 caps tegelijk nemen - en tijdens het eten of juist niet?
Discussie hier met wat mensen...
4 caps tegelijk nemen en dan 1 a 2 keer per dag. Bijv direct na het opstaan en voor de training. Op een nuchtere maag wordt het altijd wat beter opgenomen. ZOu het dus een kwartiertje voor een maaltijd nemen.
ik heb:

whey delicious, perzik mango

megagrow.

essential amino stack(punch)

tribulus.

basic bulk oats 5kg. (alleen voor sochtends zit in me cut)

unleash V3 (cassis echt ranzig maar als je um mixed met de eas wordt het al iets beter) maar werkt wel.

ik bestel niet alleen het xxl nutrition merk maar vortaan wel alleen van hun site.

Goed om te horen! :thumbs:

Thnx! Discussie er niet mee gewonnen... dacht tijdens maaltijd.
Denk dat ik vrijdag nog even langs kom... ;)

Weet iemand hoe het zit met de maten van de trainingshandschoenen van xxl? Ik heb kleine handen (ong 9cm breed bij de knokkels zeg maar), maar de handschoenen die ik nu heb is maat xl en dat past prima. Toch denk ik dat xl te groot voor mij is ???

Jongens ik heb een exclusieve deal gemaakt met BSN.

We hebben 1 pot Syntha6 1320 gram Mochaccino (exp 06-2012) die we mogen verkopen voor € 14,90

Het is echt maar 1 pot dus first come first serve!
hahahahhaha heerlijke post! :D

Ze zetten zichzelf inderdaad behoorlijk voor lul met een smaak die al 3 jaar in het magazijn staat en gewoon nooit verkocht wordt.

Exclusieve samenwerking met BSN :roflol: :roflol:

• #20.767
Inderdaad een opvallende manier van werken. Ik zou het gewoon in de uitverkoop hebben gezet ;)

Maar goed, genoeg gegrapt. Maar weer over naar de orde(rs) van de dag :D

• #20.768
Weet iemand hoe het zit met de maten van de trainingshandschoenen van xxl? Ik heb kleine handen (ong 9cm breed bij de knokkels zeg maar), maar de handschoenen die ik nu heb is maat xl en dat past prima. Toch denk ik dat xl te groot voor mij is ???

Dat is altijd een beetje moeilijk advies geven. S is de kleinste XXL de grootste. Dus je moet zelf bepalen waar je ongeveer denkt te zitten.

• #20.770
:O, thnx voor het advies ! :p

Sorry, kon het niet laten, zal als straf wel keer wat bestellen bij jullie.....

Ja goed advies al zeg ik het zelf! :D

Misschien doen we er als straf wel wat extra samples bij, zet maar in de opmerking ;)

Wanneer wordt de bulkwhey weer goedkoper?

Nou een paar keer die nieuwe Crack gebruikt, werkt top! :thumbs:
Grappig is de dosering: heb nog een oud schepje van de creatine, en dat is genoeg voor een knaltraining :D

is de smaak van Crack beter dan van Unleash V3 ?

zou 't graag is willen proberen, maar dadelijk zit ik met een dure pot die ik niet eens lust, [unleash krijg/houw ik niet binnen :eek:]

Crack is bijna lekker te noemen! Is sinaasappelsmaak, soort van aanmaaklimo zeg maar... alleen is limo nog veel zoeter natuurlijk. Maar niet smerig iig.
Unleash had ik ook moeite mee, en erger: reageer ik niet op.

Damn you Réne kon die aanbieding van Peptopro niet een week vroeger haha :D

• #20.780
Morgen in de weekaanbieding (nu al te bestellen)

PeptoPro van € 49,95 voor €39,95!!

Verkrijgbaar in Exotic Fruit en Neutraal (zonder smaakstoffen en andere toevoegingen).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven