Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen in de weekaanbieding (nu al te bestellen)
PeptoPro van € 49,95 voor €39,95!!
Verkrijgbaar in Exotic Fruit en Neutraal (zonder smaakstoffen en andere toevoegingen).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
War komt er morgen nog in de aanbieding , om te weten of ik nu al of morgen zou bestellen , zie dat morgen plots de peptopro op is ...

Nee, toen was het nog uitverkocht! Maar het is lang houdbaar, dus snel inslaan!Damn you Réne kon die aanbieding van Peptopro niet een week vroeger haha![]()

Crack is bijna lekker te noemen! Is sinaasappelsmaak, soort van aanmaaklimo zeg maar... alleen is limo nog veel zoeter natuurlijk.
.
Rene zijn er toevallig ook samples van crack?.oke,Rene zijn er toevallig ook samples van crack?.

ff vraagje,
mss al us gevraagd of echt een domme vraag.
maar zit er een voordeel als je bcaa uit poeder vorm hebt, of bcaa uit capsules?
neemt het 1 sneller op dan het ander? of kun je langer met het 1 dan met het ander?
of is het alleen als je niet van die vieze smaakjes houd van de poeder dat je de capsules neemt?![]()

Klopt het dat die maximize v2 pot veel groter is dan de inhoud? Lijkt wel alsof maar de helft vd pot gevuld is![]()
PeptoPro inderdaad tussen de KT en cardio in. Mag zelfs tijdens de KT of cardio. Whey kan je dan direct na de cardio nemen.René,
Heb een vraagie.. Ga nu cardio toevoegen na me krachttraining..
Normaliter nam ik me pepto na me KT en een half uur later me Whey Isolaat..
Nu voor me cardio pepto en daarna de Whey ??
En ben blij met jullie..! Had maandag pepto besteld, zonder smaak, was uitverkocht.. Baaaahh
(heb vandaag ook alweer besteld(A))
Whey na de cardio idd, peptopro er tussenin.
Peptopro kan ook tijdens kt en tijdens cardio. Met smaakje is lekker!![]()
Klopt inderdaad. Bij Maximize is het echt erg. Pot zit maar voor de helft vol. De inhoud klopt natuurlijk wel gewoon.Klopt het dat die maximize v2 pot veel groter is dan de inhoud? Lijkt wel alsof maar de helft vd pot gevuld is![]()