MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Leuke aanbieding ga zeker een bestelling plaatsen :D

jammer heb net al een ander soortgelijk product gehaalt xD

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.785
  • #20.788
Weekaanbiedingen

PeptoPro van € 49,95 voor €39,95!!

PeptoPro is zonder twijfel het beste eiwit/aminozuren product wereldwijd verkrijgbaar!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Diet Shake van € 34,95 voor € 27,95!!

Handige en gezonde maaltijdvervanger! Speciaal ontwikkeld om een dieet te ondersteunen!

Flash Over van € 34,95 voor € 27,95!!

Pre Workout Topper voor meer energie, kracht en pomp!

NoxiVol van € 44,95 voor € 35,95!!

De pomp van NoxiPro, zonder de nare bijwerkingen!

ff vraagje,
mss al us gevraagd of echt een domme vraag.

maar zit er een voordeel als je bcaa uit poeder vorm hebt, of bcaa uit capsules?

neemt het 1 sneller op dan het ander? of kun je langer met het 1 dan met het ander?

of is het alleen als je niet van die vieze smaakjes houd van de poeder dat je de capsules neemt? :p

• #20.790
ff vraagje,
mss al us gevraagd of echt een domme vraag.

maar zit er een voordeel als je bcaa uit poeder vorm hebt, of bcaa uit capsules?

neemt het 1 sneller op dan het ander? of kun je langer met het 1 dan met het ander?

of is het alleen als je niet van die vieze smaakjes houd van de poeder dat je de capsules neemt? :p

Capsules zijn puur voor het gemak. Poeder wordt sneller opgenomen en is in verhouding een stuk goedkoper. Onze BCAA poeder heeft trouwens een lekker smaakje! :)

René,

Heb een vraagie.. Ga nu cardio toevoegen na me krachttraining..
Normaliter nam ik me pepto na me KT en een half uur later me Whey Isolaat..

Nu voor me cardio pepto en daarna de Whey ??

En ben blij met jullie..! Had maandag pepto besteld, zonder smaak, was uitverkocht.. Baaaahh
(heb vandaag ook alweer besteld(A))

Klopt het dat die maximize v2 pot veel groter is dan de inhoud? Lijkt wel alsof maar de helft vd pot gevuld is :p

• #20.795
René,

Heb een vraagie.. Ga nu cardio toevoegen na me krachttraining..
Normaliter nam ik me pepto na me KT en een half uur later me Whey Isolaat..

Nu voor me cardio pepto en daarna de Whey ??

En ben blij met jullie..! Had maandag pepto besteld, zonder smaak, was uitverkocht.. Baaaahh
(heb vandaag ook alweer besteld(A))
PeptoPro inderdaad tussen de KT en cardio in. Mag zelfs tijdens de KT of cardio. Whey kan je dan direct na de cardio nemen.
Whey na de cardio idd, peptopro er tussenin.
Peptopro kan ook tijdens kt en tijdens cardio. Met smaakje is lekker! :cool:
:thumbs:
Klopt het dat die maximize v2 pot veel groter is dan de inhoud? Lijkt wel alsof maar de helft vd pot gevuld is :p
Klopt inderdaad. Bij Maximize is het echt erg. Pot zit maar voor de helft vol. De inhoud klopt natuurlijk wel gewoon.

Blijft trouwens een van m'n favoriete pre workouts!!

• #20.796
Vandaag of morgen krijgen we ook NO 370 Pre Workout van Top Secret Nutrition binnen. De reviews hiervan zijn helaas niet allemaal goed, maar op aanvraag van een aantal vaste klanten die het per se bij ons willen bestellen toch toegevoegd! :thumbs:

gisteren 2 potten peptopro besteld

110208

Wanneer ga je uitbreiden René ? We want more ! :p

• #20.798
Als alles goed gaat hebben we vanaf augustus 2x zoveel ruimte als dat we nu hebben. Dan hebben we meer dan 1000m2 om supplementen neer te zetten. Je kan er vanuit gaan dat er dan wel wat producten en smaken bij gaan komen! :D

René, heb jij enige ervaring met de Pre-workout Horse Power?

Net weer even wat besteld!

- Peptopro exotic (omnomnom, heerlijk!)
- Creatine mono (xxl)
- complex carbgainer, cookies en cream! Ben erg benieuwd hoe dat gaat smaken...

Bestelnummer is trouwens 110419! Heb als sample unleash aangevinkt...maar zou liever andere booster of ander soort sample van iets willen! heb dit ook in de comments gezet :)

Terug
Naar boven