AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.801
René, heb jij enige ervaring met de Pre-workout Horse Power?
Ja, hebben we heel lang geleden in het assortiment gehad. Was eigenlijk geen vraag naar, vandaar dat we het eruit gegooid hebben. Er zijn veel betere pre workouts zoals Unleash, Maximize en JP8. Flash Over is ook erg goed en nu in de weekaanbieding!
Net weer even wat besteld!

- Peptopro exotic (omnomnom, heerlijk!)
- Creatine mono (xxl)
- complex carbgainer, cookies en cream! Ben erg benieuwd hoe dat gaat smaken...

Bestelnummer is trouwens 110419! Heb als sample unleash aangevinkt...maar zou liever andere booster of ander soort sample van iets willen! heb dit ook in de comments gezet :)
Maken we een mooi pakketje van! :thumbs:

Hey gab,

Ik zoek post-workout eiwitten wat kan je mij adviseren?

gr Chris

• #20.803
Zeker PeptoPro. Is het beste op het gebied van amino/eiwitten. Deze week ook nog eens in de weekaanbieding!

een vraagje voor al de boardsponsors

waarom kan ik geen enkel supplement van de huismerken terugvinden in de Nederlands Zekerheidssysteem Voedingssupplementen Topsport - Database. Het is toch een extra verkoopargument als je erin staat vermeld?

Maken we een mooi pakketje van! :thumbs:

Mooi pakketje was het zeker! veel samples :) erg bedankt hiervoor, top!!
Enige minpunt was dat de 3 containers in de doos waren gepropt. Z|agen er erg ingedeukt uit. Maar uiteindelijk gaat het om de inhoud ;) bij de CCG is de cookies en cream smaak erg lekker, lost ook zeer goed op!

Iig top weer :)

René,

Ik krijg een foutmelding in de laatste stap van de bestelling. Als ik de algemene voorwaarden heb aangevinkt en klik op betalen krijg ik de meling: Failure in system of iets dergelijks.

Heb het al een paar keer geprobeerd, opnieuw ingelogd e.d.

Edit: Vermoed dat er een storing is met Ideal.

Edit 2: Nevermind, bestelnummer is: 110800 ;)

Laatst bewerkt:
hey, ik wil graag GH Stack NOW van xxl nutrition gebruiken en ik wil er ook IGF-1 van xxl nutrition bij gebruiken.
kan dat? of is dat een beetje overbodig bij die stacker.

Rene, ik ben ff benieuwd.. wat vind je van whey in de cut?

gr Fiezefur.

Rene, ik heb geen idee hoe de weekaanbiedingen gekozen worden.
maar komt 'Crack' in de loop der weken toevallig aan bod? ;)

Terug besteld, deze keer is het gelukt met bancontact :):p

• #20.811
een vraagje voor al de boardsponsors

waarom kan ik geen enkel supplement van de huismerken terugvinden in de Nederlands Zekerheidssysteem Voedingssupplementen Topsport - Database. Het is toch een extra verkoopargument als je erin staat vermeld?
Gezien het minimale aantal supps dat er in hun database staat lijkt me er niet erg veel interesse voor te zijn. Ook moet iedere batch, en iedere smaak dus, apart getest worden.
Mooi pakketje was het zeker! veel samples :) erg bedankt hiervoor, top!!
Enige minpunt was dat de 3 containers in de doos waren gepropt. Z|agen er erg ingedeukt uit. Maar uiteindelijk gaat het om de inhoud ;) bij de CCG is de cookies en cream smaak erg lekker, lost ook zeer goed op!

Iig top weer :)
Goed dat je tevreden bent over de inhoud! :D
René,
Edit 2: Nevermind, bestelnummer is: 110800 ;)
Komt goed!

hey, ik wil graag GH Stack NOW van xxl nutrition gebruiken en ik wil er ook IGF-1 van xxl nutrition bij gebruiken.
kan dat? of is dat een beetje overbodig bij die stacker.
Kan je prima combineren :thumbs:
Rene, ik ben ff benieuwd.. wat vind je van whey in de cut?

gr Fiezefur.
Kan prima. Ik ben zelf meer fan van PeptoPro en EAS.
Rene, ik heb geen idee hoe de weekaanbiedingen gekozen worden.
maar komt 'Crack' in de loop der weken toevallig aan bod? ;)
Voor een aantal producten moeten we ons aan een minimale verkoopprijs houden. Volgens mij was crack er daar ook een van.
Terug besteld, deze keer is het gelukt met bancontact :):p
:thumbs:

Beste XXL,

Ik wil volgende week weer beginnen met een Creatine kuur..
Maar zit nu tussen 2 verschillende creatines te twijfelen..
Creatine Mono Creapure en Tri Creatine Malate van Olimp.

Ik lees van beide veel goede reacties, ik heb wel eens Size On geprobeerd, maar die werkte niet echt bij mij. En daar zit onder andere Mono en Magna in..

Alvast bedankt..

Reneeetjuuhhhh

bedankt voor de info rene

Laatst bewerkt:
@ xxl;

ik wilde net wat bestellen maar weet men wachtwoord niet meer. toen ik de optie "wachtwoord vergeten" koos, kreeg ik de melding dat mijn emailadres niet bekend is in jullie bestand. lijkt me vrij apart aangezien ik al vrij regelmatig besteld heb. hoe kan dat?

Wat hebben jullie met de basic bulk whey vanille gedaan? Ik gebruik deze al een hele tijd maar die smaak lijkt nu echt op alles behalve vannile. Bijna niet te drinken:(

Ik wil graag de XXl training stack bestellen maar nu zag ik toevallig dat de Unleash v3 is uitverkocht? dit staat alleen niet bij de training stack dus vroeg ik me af of jullie nog wel unleash bij de training stacks hebben zitten?

@ xxl;

ik wilde net wat bestellen maar weet men wachtwoord niet meer. toen ik de optie "wachtwoord vergeten" koos, kreeg ik de melding dat mijn emailadres niet bekend is in jullie bestand. lijkt me vrij apart aangezien ik al vrij regelmatig besteld heb. hoe kan dat?

hier ook

Voordelen NoxiVol

De hele dag door een enorme pomp

In hoeverre is dit verkoop praat? Want een pomp de hele dag door lijkt me niet makkelijk te bewerkstelligen met natuurlijke producten?

Terug
Naar boven