MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Is het normaal dat de all-day protein zo hard gaat schuimen? :)

Yo Rene, wat is juist het verschil tussen Syntha6 en Lean dessert van Bsn. Buiten een kleine schommeling van kh en vet enzo is deze toch bijna gelijk of vergis ik mij?

Ok en dan de combi van delicious whey en megagrowth en als PWB unleash?
waarom nog een pwb bij een creatine ?
ikzelf ga al hard genoeg bij creatine alleen of gebruik je het alleen voor de vochtopname ?

Vraagje rené, ik heb beide eas en peptopro hier liggen maar hoe doe jij dat ?
Zou graag achter men training nog eens gaan lopen.

Hebben jullie de aminozuren van ambition xtreme ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.827
Beste XXL,

Ik wil volgende week weer beginnen met een Creatine kuur..
Maar zit nu tussen 2 verschillende creatines te twijfelen..
Creatine Mono Creapure en Tri Creatine Malate van Olimp.

Ik lees van beide veel goede reacties, ik heb wel eens Size On geprobeerd, maar die werkte niet echt bij mij. En daar zit onder andere Mono en Magna in..

Alvast bedankt..
Altijd lastig om vooraf te zeggen. Beide producten zijn goed, iedereen reageert er net even wat anders op. Ik zou de TCM eens een keer proberen.
@ xxl;

ik wilde net wat bestellen maar weet men wachtwoord niet meer. toen ik de optie "wachtwoord vergeten" koos, kreeg ik de melding dat mijn emailadres niet bekend is in jullie bestand. lijkt me vrij apart aangezien ik al vrij regelmatig besteld heb. hoe kan dat?
Geen idee. En als je een nieuw account aanmaakt met hetzelfde emailadres?
Ik wil graag de XXl training stack bestellen maar nu zag ik toevallig dat de Unleash v3 is uitverkocht? dit staat alleen niet bij de training stack dus vroeg ik me af of jullie nog wel unleash bij de training stacks hebben zitten?
Unleash v3 is inmiddels weer op voorraad!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat hebben jullie met de basic bulk whey vanille gedaan? Ik gebruik deze al een hele tijd maar die smaak lijkt nu echt op alles behalve vannile. Bijna niet te drinken:(
Is als het goed is niets aan veranderd. Kan per batch soms iets verschillen omdat het een natuurproduct is. Zal voor de zekerheid eens gaan navragen.
In hoeverre is dit verkoop praat? Want een pomp de hele dag door lijkt me niet makkelijk te bewerkstelligen met natuurlijke producten?
De hele dag is natuurlijk overdreven. Maar het product krijgt redelijk goede reviews.
Is het normaal dat de all-day protein zo hard gaat schuimen? :)
Zelf nooit last van. Hoe maak je het precies klaar?
Yo Rene, wat is juist het verschil tussen Syntha6 en Lean dessert van Bsn. Buiten een kleine schommeling van kh en vet enzo is deze toch bijna gelijk of vergis ik mij?
Zit inderdaad niet veel verschil in. Maar je kan dan veel beter voor Whey Delicious gaan! Meer eiwit, en minder vet en koolhydraten.
Ok en dan de combi van delicious whey en megagrowth en als PWB unleash?
Wat bedoel je precies ???
waarom nog een pwb bij een creatine ?
ikzelf ga al hard genoeg bij creatine alleen of gebruik je het alleen voor de vochtopname ?

Vraagje rené, ik heb beide eas en peptopro hier liggen maar hoe doe jij dat ?
Zou graag achter men training nog eens gaan lopen.
Voor de training PeptoPro. Tijdens de training EAS en na de training of na het lopen weer PeptoPro.
Hebben jullie de aminozuren van ambition xtreme ?
Nog nooit van gehoord. Wat is er zo speciaal aan?

Nice, Jack3d is tot nu toe toch wel één van mijn favorieten. :)

Andere vraag René. Is het misschien niet een idee om ook de hoeveelheid calcium en dergelijke mineralen te vermelden bij de voedingswaarde van whey en caseïne? Vooral de hoeveelheid calcium lijkt me een interessant gegeven.

Nog nooit van gehoord. Wat is er zo speciaal aan?

Hun grootste verkoop praatje is dat in tegenstelling tot andere Liquid Aminoproducten is onze aminoshot gemaakt op basis van pure Whey Hydrolisaat.

Ik heb zelf geen idee of dat boeit maar 't is wel een product waar ik niemand negatief over hoor terwijl ik een aantal mensen ken die 't gebruikt

Is het mogelijk 5jack 3d's te bestellen maar verschillende smaken te nemen?
kan dit bij de opmerking worden gezet of moet je dan 5keer dezelfde smaak nemen?

@Rene, poeder erin en dan melk. Als ik het even laat staat is 3/4 schuim. :)

He René, klopt het dat de multi-vits vernieuwd zijn ofzo??? Ik trek zojuist een potje los die ik een paar maanden geleden heb besteld en deze zien er anders uit dan die wat ik hiervoor had. In tegenstelling tot vrij dik en wit zijn deze langer, dunner en geelachtig.

NOS Ether check
Cafeïne check
BCAA's check
Peptopro check
Glutamine peptiden matrix check
Waxy Maize check

Cutten kan beginnen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.835
Nice, Jack3d is tot nu toe toch wel één van mijn favorieten. :)

Andere vraag René. Is het misschien niet een idee om ook de hoeveelheid calcium en dergelijke mineralen te vermelden bij de voedingswaarde van whey en caseïne? Vooral de hoeveelheid calcium lijkt me een interessant gegeven.
Is volgens mij niet echt gebruikelijk om te doen. Heb het in ieder geval nog nooit gezien.
Hun grootste verkoop praatje is dat in tegenstelling tot andere Liquid Aminoproducten is onze aminoshot gemaakt op basis van pure Whey Hydrolisaat.

Ik heb zelf geen idee of dat boeit maar 't is wel een product waar ik niemand negatief over hoor terwijl ik een aantal mensen ken die 't gebruikt
Ik ga er eens naar kijken!
Is het mogelijk 5jack 3d's te bestellen maar verschillende smaken te nemen?
kan dit bij de opmerking worden gezet of moet je dan 5keer dezelfde smaak nemen?
Je kan gewoon jacked steeds opnieuw in je winkelmandje doen.
@Rene, poeder erin en dan melk. Als ik het even laat staat is 3/4 schuim. :)
Vreemd, probeer eens eerst de melk en dan de poeder te doen. En dan niet overdreven hard of lang schudden maar gewoon even op en neer.
He René, klopt het dat de multi-vits vernieuwd zijn ofzo??? Ik trek zojuist een potje los die ik een paar maanden geleden heb besteld en deze zien er anders uit dan die wat ik hiervoor had. In tegenstelling tot vrij dik en wit zijn deze langer, dunner en geelachtig.
Vorm en kleur is inderdaad veranderd. Samenstelling niet.
NOS Ether check
Cafeïne check
BCAA's check
Peptopro check
Glutamine peptiden matrix check
Waxy Maize check

Cutten kan beginnen :D
Nice. Aan de supps zal het zeker niet liggen :thumbs:

Net me peptopro, noxipro en eas ontvangen! thanks voor de extra samples! ;)

kan er geen korting van de bananabread van performance ?

Ik ken veel mensen die het gezien hebben op jullie site , maar toch nog kopen bij de suppboer omdat jullie hoger priced zijn

Terug
Naar boven