Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Altijd top service bij XXL! ;)

Laatst bewerkt:
hmm pakketje is gearriveerd! Met whey delicious, en de shakebaker die de vorige keer niet mee is gekomen! Bedankt Rene!

Maakt het veel uit als ik MegaGrow voor de training neem i.p.v. erna? Dat komt namelijk beter voor me uit en ben al voorzien van post-workout. Als ik zo eens kijk naar de ingredienten lijkt het me dat het niet veel uitmaakt (creatine, amino's, carbs e.d. zijn ook handig vlak voor de training)

Ervoor kan ook, maar wat neem je erna dan? Misschien kun je dat wel mengen met Mega Grow en heb je voor de training nog ruimte voor een booster. Wat jij wil.

Ervoor kan ook, maar wat neem je erna dan? Misschien kun je dat wel mengen met Mega Grow en heb je voor de training nog ruimte voor een booster. Wat jij wil.

Chocomel, mengen gaat 'em niet worden dus :D

Heb een tijdje boosters gebruikt maar reageerde op 80% niet, kreeg instant crash van 5% en werd van de overige 15% afhankelijk. Gebruik nu af en toe 50mg caffeine, is genoeg.

Waarom chocomel en niet met melk of water na je training???

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Topper XXL Megagrow en vitamines zijn weer binnen en een paar leuke samples :thumbs:

Ik heb bcaa powder van xxl. Deze poeder lost zeer slecht op in een gewone beker. Wanneer ik het in een shakebaker doe gaat het een stuk beter maar ik kan die schuimkraag nooit opdrinken omdat die overal aan blijft plakken. Zitten er in dit schuim essentiele stoffen? Verder nog tips?

ja in de schuim zitten de BCAAS. Tips? gewoon in een shakebeker of bidon doen, goed schudden en opdrinken...

Ik heb bcaa powder van xxl. Deze poeder lost zeer slecht op in een gewone beker. Wanneer ik het in een shakebaker doe gaat het een stuk beter maar ik kan die schuimkraag nooit opdrinken omdat die overal aan blijft plakken. Zitten er in dit schuim essentiele stoffen? Verder nog tips?

terug wat water erbij, beetje schudden en opdrinken, niks verspillen! ;)

Ik doe het nu ook in een shakebeker, maar ik zal er wel beetje bij doen en dan weer schudden drinken. Hopelijk gaat het dan beter weg :)

Zijn je bcaa's gewoon kwartiertje wachten endan opnieuw schudden

Bij alle whey, caseine, BCAAs, PeptoPro of welk eiwit of aminozuur product wat schuimt moet je de shaker gewoon eventjes laten staan voordat je hem opdrinkt. Binnen een paar minuten trekt het schuim helemaal weg.

XXL,

is mijn bestelling binnengekomen..?
Ik krijg meestal binnen 5 min een bericht dat het pakketje is verstuurd, maar ik het het vandaag weer eens op eenmalige machtiging geprobeerd, want zit op me werk.. En de vorige keer kon ging het mis via de eenmalige machtiging..!!

nummer is : 112443

bedankt :)

Ik heb ook nog geen bevestiging gehad dat mijn pakketje verzonden was. Denk dat ze het druk hebben met inpakken. :D

ook nog steeds geen bevestiging gehad :p gisteren besteld en betaald vanuit belgië via overschrijving op belgische bank ^^

Rene, weet jij of er deze vrijdag in België geleverd wordt indien ik woensdag nog voor 3 uur bestel? In verband met de feestdag op donderdag.

Terug
Naar boven