Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.862
kan er geen korting van de bananabread van performance ?

Ik ken veel mensen die het gezien hebben op jullie site , maar toch nog kopen bij de suppboer omdat jullie hoger priced zijn
Wat kost het bij de suppboer? Dan pas ik het even aan. We hebben niet voor niets een laagste prijsgarantie ;)

XXL,

is mijn bestelling binnengekomen..?
Ik krijg meestal binnen 5 min een bericht dat het pakketje is verstuurd, maar ik het het vandaag weer eens op eenmalige machtiging geprobeerd, want zit op me werk.. En de vorige keer kon ging het mis via de eenmalige machtiging..!!

nummer is : 112443

bedankt :)
Pakket wordt vandaag bij je afgeleverd! :thumbs:
Ik heb ook nog geen bevestiging gehad dat mijn pakketje verzonden was. Denk dat ze het druk hebben met inpakken. :D
Gisteren was het inderdaad behoorlijk druk :D Met veel moeite alles de deur uit gekregen :D
ook nog steeds geen bevestiging gehad :p gisteren besteld en betaald vanuit belgië via overschrijving op belgische bank ^^
Wat was het bestelnummer? Bij een vooruitbetaling kan er soms een dag tussen zitten. Is afhankelijk van de snelheid van je bank.
Rene, weet jij of er deze vrijdag in België geleverd wordt indien ik woensdag nog voor 3 uur bestel? In verband met de feestdag op donderdag.
Als het goed is leveren ze gewoon op vrijdag. Alleen donderdag is een feestdag.

Oke bedankt, kon zijn dat jullie de brug maakten he :)

Bestelling is hier zeer snel geleverd, zondag besteld en deze morgen geleverd. XXL doet veel voor z'n klanten, pakketje met alles erop en eraan. Doe zo verder zou ik zeggen!

Bestelling binnen, weer helemaal top. :D

Hey rene

Ik doe altijd caseïne door mijn havermout en zoek dus een caseïne zonder smaak (neutraal). Kunnen jullie night protein ook zonder smaken leveren? Want op de site kan ik enkel smaken kiezen ....

Iemand enig idee waarom No Xplode NT niet meer gemaakt wordt? ???

paketje vanmorgen aangekomen!!! :D alles helemaal in orde!
weer helemaal tevreden!

TNX XXL nutrition! :)

Wat is er gebeurd met jullie eiwitrepen?

Rene,

wanneer komt de Hydroxycut weer binnen?
Is dit jullie beste sup met yohumbine?

Of raad je Lipotrhphin aan (met Synefidrine). Tenminste, ik ga er van uit dat dit een ECY stack bevat (efidrine, caffeine, Yohimbine).

Als er deze donderdag (morgen) besteld wordt, wordt het dan vrijdag geleverd of maandag door de feestdag?

• #20.876
Bestelling is hier zeer snel geleverd, zondag besteld en deze morgen geleverd. XXL doet veel voor z'n klanten, pakketje met alles erop en eraan. Doe zo verder zou ik zeggen!
Zo gaan we zeker door! :thumbs:
René,

Als je tijd hebt zou je even op de post in onderstaande link kunnen reageren:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...sel-nutrition-136943-post5847017/#post5847017

Alvast bedankt.
Ga ik zo meteen naar kijken!
33.90

Kan je tippen aan die prijs René ?
Ik heb er 34,95 van gemaakt :)
Bestelling binnen, weer helemaal top. :D
:thumbs:
Hey rene

Ik doe altijd caseïne door mijn havermout en zoek dus een caseïne zonder smaak (neutraal). Kunnen jullie night protein ook zonder smaken leveren? Want op de site kan ik enkel smaken kiezen ....
Momenteel niet. Over een paar maanden hebben we veel meer ruimte. Dan is dat misschien ook een optie.
Iemand enig idee waarom No Xplode NT niet meer gemaakt wordt? ???
Verkoopcijfers vielen tegen. Dat was hier ook wel duidelijk zichtbaar. De gewone NO Xplode vliegt er echt uit, NT werd zo nu en dan eens besteld.
paketje vanmorgen aangekomen!!! :D alles helemaal in orde!
weer helemaal tevreden!

TNX XXL nutrition! :)
:thumbs:
Wat is er gebeurd met jullie eiwitrepen?
Die gaan helaas niet meer terug komen. Leverancier heeft problemen.
Rene,

wanneer komt de Hydroxycut weer binnen?
Is dit jullie beste sup met yohumbine?

Of raad je Lipotrhphin aan (met Synefidrine). Tenminste, ik ga er van uit dat dit een ECY stack bevat (efidrine, caffeine, Yohimbine).
Binnen 1 a 2 weken krijgen we de Hydroxycut Hardcore Pro Series.
Als er deze donderdag (morgen) besteld wordt, wordt het dan vrijdag geleverd of maandag door de feestdag?
Morgen werkt TNT/DPD niet. Als je morgen besteld kunnen we pas vrijdag versturen.

Kun je de XXL Cafeïne pillen ook kapot kauwen/ cafeine eruit halen en dan innemen als in 1 keer afslikken niet goed lukt?

Bedankt.

• #20.878
Whey isolaat aardbei heerlijk.

Had 30€te weinig voor shakebeker dus had bij opmerkingen gezet "shakebeker in ruil voor sample? :D"

Dag later kreeg ik ze beide; het bewijs van een bedrijf dat zich niet om elke € boeit maar om de tevredenheid van zijn klanten en de gains! Top!

Terug
Naar boven