XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Whey isolaat aardbei heerlijk.

Had 30€te weinig voor shakebeker dus had bij opmerkingen gezet "shakebeker in ruil voor sample? :D"

Dag later kreeg ik ze beide; het bewijs van een bedrijf dat zich niet om elke € boeit maar om de tevredenheid van zijn klanten en de gains! Top!

Ben ook niet anders gewend van www.xxlnutrition.nl :)

De eas binnen, ben benieuwd of ik verschil merk met die van bf :)

Ps, jeffrey wilt niet alleen de ranzige smaken :p

Rene, net mijn laatste junkdag gehad voor een diepe cut van 2 maanden... en ga overschakelen op jou 2200 kcal schema! een vraag heb ik echter wel, hoe sta jij tegenover het vervangen van night proteine door kwark??

Rene,

wanneer komt de Hydroxycut weer binnen?
Is dit jullie beste sup met yohumbine?

Of raad je Lipotrhphin aan (met Synefidrine). Tenminste, ik ga er van uit dat dit een ECY stack bevat (efidrine, caffeine, Yohimbine).

Je spelt het verkeerd, en je bent blijkbaar niet op de hoogte van de Nederlandse doping wet. yohimbine en efedrine mogen al heel lang niet verkocht worden. Voor europa zijn er altijd efedrine vrije varianten van deze supps..

Indien jullie geinteresseerd zijn: [Link niet meer beschikbaar]

René,

Mijn cafeïne caps zouden afgelopen dinsdag nagestuurd worden, zitten ze al in de lijn?
Mijn bestelnr was 111992

Alles netjes binnen inclusief extra samples waarvoor ik heel dankbaar ben :)

Zag trouwens dat je niet aan de pot kunt zien (had MegaGrow Orange besteld) of het orange of kers is, maar dat zien we dan wel als de pot opengaat. Staat bij de ingredienten wel kleurstof beta-caroteen maar er staat ook bij smaak: orange/kers dus lijkt me een algemeen label dat jullie op alle potten plakken. Ben wel benieuwd hoe jullie dan het verschil kunnen zien; zetten jullie de orange op de bovenste plank en de kers daaronder ofzo? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.888
Whey isolaat aardbei heerlijk.

Had 30€te weinig voor shakebeker dus had bij opmerkingen gezet "shakebeker in ruil voor sample? :D"

Dag later kreeg ik ze beide; het bewijs van een bedrijf dat zich niet om elke € boeit maar om de tevredenheid van zijn klanten en de gains! Top!
We zien het nog steeds als een uit de hand gelopen hobbie :D
:thumbs:
Rene, net mijn laatste junkdag gehad voor een diepe cut van 2 maanden... en ga overschakelen op jou 2200 kcal schema! een vraag heb ik echter wel, hoe sta jij tegenover het vervangen van night proteine door kwark??
Een diepe cut is IMO alle suikers eruit. Dus alle kwark, melk etc etc. Dan moet je dus inderdaad NP voor het slapen gaan nemen.
René,

Mijn cafeïne caps zouden afgelopen dinsdag nagestuurd worden, zitten ze al in de lijn?
Mijn bestelnr was 111992
Als het goed is zijn ze verstuurd. Waarschijnlijk duurt het iets langer ivm Hemelvaart.
Alles netjes binnen inclusief extra samples waarvoor ik heel dankbaar ben :)

Zag trouwens dat je niet aan de pot kunt zien (had MegaGrow Orange besteld) of het orange of kers is, maar dat zien we dan wel als de pot opengaat. Staat bij de ingredienten wel kleurstof beta-caroteen maar er staat ook bij smaak: orange/kers dus lijkt me een algemeen label dat jullie op alle potten plakken. Ben wel benieuwd hoe jullie dan het verschil kunnen zien; zetten jullie de orange op de bovenste plank en de kers daaronder ofzo? :D

Megaggrow gaat zo hard dat het niet op de plank staat. Blijft op de pallet staan :D

Maar het staat ook op de pot zelf. Net onder het label. Daar staat ook de datum.

Night Protein aardbei vindt ik erg lekker! (alle smaken zijn lekker maar aardbei is mijn favo:D). Al roerend water blijven toevoegen totdat het een lekkere dikke kwark structuur krijgt, en dan weglepelen. Meestal zet ik het papje nog eventjes in de vriezer voor extreme coolness. NOM NOM NOM!

Misschien een kleine tip voor de whey isolaat cookies and cream: met een beetje kaneel erbij is de smaak velen malen beter.

Ik weet dat het niet om de smaak gaat maar als je ze dagellijks 2x gebruikt is het wel aangenamer :)

Nu had ik 60 gram whey isolaat nodig, en er zat nog maar 30 gram in mijn pot. Toevallig had ik ook een pot met ongeveer 30 gram Night Protein (aardbei), dus ik heb ze voor deze keer maar bij elkaar gegooid. Eventjes in de koelkast gezet om het lekker koud te laten worden, en ik had echt zo'n gigantisch lekkere romige shake. Holy macaroni echt overheerlijk zeg. :)

Nu had ik dus een nieuwe pot NP open getrokken, en dat was (voor het eerst) de smaak banaan! NP maak ik altijd romig dik zoals kwark, en zet ik dan ook weer even koel voordat ik hem opeet. Maar nu zag ik dat de kleur van NP banaan een beetje veranderd als het wat langer vermengt in water zit. Van wit-geel gaat het naar glazig (bijna doorzichtig) wit.

Geen probleem natuurlijk, smaakte prima. Maar nu komt het. :D Ik had een vriendin op bezoek, en ze vond het lekker ruiken, dus ik liet haar een hapje proeven. Hapje was echter net iets te groot (en ze hapte onhandig) waardoor er langs haar mondhoek een hele sliert witte glazige yoghurt-structuur Night Protein weer naar buiten liep. Ze had het direct door en likte het goedje met haar toch weg. Dat maakte het plaatje natuurlijk helemaal compleet. :D:D:D:D:D

Zie je het voor je René, je weet wel wat ik bedoel hé viespeuk. haha. :D:D:D

Dit vond ik toch wel episch genoeg om met jullie te delen. :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #20.894
Misschien een kleine tip voor de whey isolaat cookies and cream: met een beetje kaneel erbij is de smaak velen malen beter.

Ik weet dat het niet om de smaak gaat maar als je ze dagellijks 2x gebruikt is het wel aangenamer :)
Veel mensen vinden de Whey Isolaat Cookies & Cream nu lekker. Probleem is altijd dat als we de smaak verandere er natuurlijk ook weer mensen zijn die het minder lekker vinden.
Nu had ik 60 gram whey isolaat nodig, en er zat nog maar 30 gram in mijn pot. Toevallig had ik ook een pot met ongeveer 30 gram Night Protein (aardbei), dus ik heb ze voor deze keer maar bij elkaar gegooid. Eventjes in de koelkast gezet om het lekker koud te laten worden, en ik had echt zo'n gigantisch lekkere romige shake. Holy macaroni echt overheerlijk zeg. :)

Nu had ik dus een nieuwe pot NP open getrokken, en dat was (voor het eerst) de smaak banaan! NP maak ik altijd romig dik zoals kwark, en zet ik dan ook weer even koel voordat ik hem opeet. Maar nu zag ik dat de kleur van NP banaan een beetje veranderd als het wat langer vermengt in water zit. Van wit-geel gaat het naar glazig (bijna doorzichtig) wit.

Geen probleem natuurlijk, smaakte prima. Maar nu komt het. :D Ik had een vriendin op bezoek, en ze vond het lekker ruiken, dus ik liet haar een hapje proeven. Hapje was echter net iets te groot (en ze hapte onhandig) waardoor er langs haar mondhoek een hele sliert witte glazige yoghurt-structuur Night Protein weer naar buiten liep. Ze had het direct door en likte het goedje met haar toch weg. Dat maakte het plaatje natuurlijk helemaal compleet. :D:D:D:D:D

Zie je het voor je René, je weet wel wat ik bedoel hé viespeuk. haha. :D:D:D

Dit vond ik toch wel episch genoeg om met jullie te delen. :roflol:

:roflol: :roflol: :roflol:

Maak de volgende keer even een foto net voor het moment dat ze het aflikt. Kunnen we allemaal mee genieten :roflol:

alweer een pot megagrow besteld :)

bestelnr:113664

topspul!

:heart::heart:
Net terug bestelling gedaan voor mijn maten, en je had helemaal gelijk het komt goed met de samples.
Dankje ! :D

Moet zeggen dat ik er ook fan van ben idd :)

Al die reclame en positive feedback over megagrow werkt overigens wel want daardoor had ik het uiteindelijk besteld :roflol:

ja, door de feedback heb ik het ook gekocht, en zeer tevreden! :D
mn eerste pot is nog niet voor de helft leeg, maarja.

• #20.899
alweer een pot megagrow besteld :)

bestelnr:113664

topspul!
Bedankt voor je bestelling! Megagrow is zeker een topper! :D
Moet zeggen dat ik er ook fan van ben idd :)

Al die reclame en positive feedback over megagrow werkt overigens wel want daardoor had ik het uiteindelijk besteld :roflol:
Iedereen is er inderdaad positief over. Opzich zijn het vrij simpele ingredienten, maar in de praktijk werkt het gewoon super. En daar gaat het natuurlijk om!
:heart::heart:
Net terug bestelling gedaan voor mijn maten, en je had helemaal gelijk het komt goed met de samples.
Dankje ! :D
:thumbs:

Als een trouwe besteller bij xxl net ook weer basic bulk whey (choco) besteld... echt te lekker die...

Maar nu heb ik ook eens een creatine gekocht namelijk de Kre Alkalyn 2500 Mega Caps van OLIMP...

Ik gebruik graag een boostertje voor het sporten... kan ik gewoon die caps slikken en erachter aan een no xplode of iets anders in die geest?

Terug
Naar boven