MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Je bestelnummer is: 114201
Gisteren weer mooie bestelling geplaatst, hopelijk gaat hij vandaag de deur uit heb ik hem deze week nog!

Datum:
Bestelnummer:
Betaalwijze: 11-06-2011
114666
paypal BETAALD
ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen dat het verzonden is, kan je dit even nakijken aub :)

René,

Hoe denk je erover om voor whey (isolaat, ADP, delicious) een navulverpakking te maken? Iedere keer als ik zo'n pot weggooi vindt ik het eigenlijk zonde, want het zijn mooie potten. Ook is het niet heel duurzaam natuurlijk. Je kunt dan een goedkope simpele bijvul verpakking maken, dat scheelt jullie in de kosten, en je kunt het ons goedkoper aanbieden. (:engel:)
Nee serieus, zo'n slecht idee is dit toch niet?

René,

Hoe denk je erover om voor whey (isolaat, ADP, delicious) een navulverpakking te maken? Iedere keer als ik zo'n pot weggooi vindt ik het eigenlijk zonde, want het zijn mooie potten. Ook is het niet heel duurzaam natuurlijk. Je kunt dan een goedkope simpele bijvul verpakking maken, dat scheelt jullie in de kosten, en je kunt het ons goedkoper aanbieden. (:engel:)
+1, want dan zit mijn vuilnisbak ook niet zo vol als mn potten weer eens op zijn!

René,

Zakken gaan snel kapot tnt gooi nogal graag met pakketjes :mad:

Net weer all day protein besteld, bij opmerkingen heb zet ik er altijd bij dat mijn lichaam naar eiwitten snakt!
Mijn ervaring is dat het dan sneller geleverd wordt!

Heerlijk gewoon all day protein is de enige WHEY waarbij ik de eiwitten GIEREND door mijn lichaam voel!

Net weer all day protein besteld, bij opmerkingen heb zet ik er altijd bij dat mijn lichaam naar eiwitten snakt!

Heerlijk gewoon all day protein is de enige WHEY waarbij ik de eiwitten GIEREND door mijn lichaam voel!

:o

Hallo,

ik wou me vandaag aanmelden op jullie site, en bij het registreren zit een systeem ingebouwd waarbij je de postcode en het huisnummer op moet geven, en de site dan zelf het adres erbij zoekt. Maar bij mij gaat hij zoeken maar gebeurt er verder niks? Ik heb het op 2 computers en 1 mobiel geprobeerd en weet zeker dat ik de goede gegevens heb ingevuld, maar hij vind mijn adres niet. Als ik alsnog op doorgaan klik staat er iets van "the adress cannot be null". Oftewel, ik kan me nu niet aanmelden. Enig idee hoe dit komt of hoe ik dit op kan lossen?

Zometeen nog eens proberen (misschien is er wat vastgelopen)?
Gebeurt wel vaker dat een server besluit dat koffiepauze moet nemen :p

:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.912
Als een trouwe besteller bij xxl net ook weer basic bulk whey (choco) besteld... echt te lekker die...

Maar nu heb ik ook eens een creatine gekocht namelijk de Kre Alkalyn 2500 Mega Caps van OLIMP...

Ik gebruik graag een boostertje voor het sporten... kan ik gewoon die caps slikken en erachter aan een no xplode of iets anders in die geest?
Kan je gewoon tegelijk innemen. No problem.
Je bestelnummer is: 114201
Gisteren weer mooie bestelling geplaatst, hopelijk gaat hij vandaag de deur uit heb ik hem deze week nog!
Bij een vooruitbetaling moeten we altijd wachten tot het geld daadwerkelijk is bijgeschreven. Als je internetbankieren hebt kan je de volgende keer beter voor Ogone-MrCash gaan. Dan staat het geld er direct op en heb je de volgende dag je bestelling al binnen!
Datum:
Bestelnummer:
Betaalwijze: 11-06-2011
114666
paypal BETAALD
ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen dat het verzonden is, kan je dit even nakijken aub :)
Gisteren was het Pinksteren, wordt dus vandaag verzonden ;)
René,

Opzich geen slecht idee. Alleen logistiek niet haalbaar. Elk product en elke smaak is 1 palletplaats. Dus reken uit hoeveel ruimte we meer nodig hebben. Plus we moeten dubbele voorraden gaan bijhouden. En zakken gaan sneller kapot. Al met al veel redenen om het niet te doen ;)

Dan zijn we inderdaad altijd extra snel ;)
Hallo,

ik wou me vandaag aanmelden op jullie site, en bij het registreren zit een systeem ingebouwd waarbij je de postcode en het huisnummer op moet geven, en de site dan zelf het adres erbij zoekt. Maar bij mij gaat hij zoeken maar gebeurt er verder niks? Ik heb het op 2 computers en 1 mobiel geprobeerd en weet zeker dat ik de goede gegevens heb ingevuld, maar hij vind mijn adres niet. Als ik alsnog op doorgaan klik staat er iets van "the adress cannot be null". Oftewel, ik kan me nu niet aanmelden. Enig idee hoe dit komt of hoe ik dit op kan lossen?
Postcode server lag er inderdaad heel even uit. Is inmiddels weer allemaal opgelost! :thumbs:

Yes....Hydroxucut is weer leverbaar.
Wel alleen de grootverpakking!
Gelijk maar besteld...wordt eerste kennismaking, maar veel goeds over gehoord.
Na 7 kg vetverlies op eigen kracht is een beetje hulp wel welkom.

Hopelijk morgen in huis!

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.914
Wanneer is de aardbei-banaan van whey delicious weer leverbaar?

nevermind :P

(net wat eiwitten besteld, cool dat je nu je goodies kunt kiezen (kan vast al tijdje, enige tijd geleden dat k voor het laatst bestelde) :)

kleine opmerking: "TNT , indien voor 16.00 uur besteld(bestelt) ( ma-vr ), in de regel de volgen"

staat beetje amateuristisch dus ff verbeteren ;) )

Laatst bewerkt:
"indien voor 16.00 uur besteld" klopt.. staat dat er niet dan?

haha oeps als dat er zo staat (lijkt er wel op kan t niet terug zien) :P (echt zoveel smileys en geen schaam smiley :P)

edit: zo staat het er inderdaad, ik had er 'je' tussen gelezen, nevermind :P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven