XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene,

ik snap iets niet...gaat over ingredienten Hydroxycut Hardcore X.

Check even mijn PM!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #20.922
Wanneer is de aardbei-banaan van whey delicious weer leverbaar?
Hopelijk volgende week weer, anders nog een weekje later :(
Is dat een verbetering van de oude versie, of een nieuwe variant?
Ik denk beide ;)
nevermind :P

(net wat eiwitten besteld, cool dat je nu je goodies kunt kiezen (kan vast al tijdje, enige tijd geleden dat k voor het laatst bestelde) :)

kleine opmerking: "TNT , indien voor 16.00 uur besteld(bestelt) ( ma-vr ), in de regel de volgen"

staat beetje amateuristisch dus ff verbeteren ;) )
Zelf je goodies kiezen kan inderdaad alweer een tijdje :D
Rene,

ik snap iets niet...gaat over ingredienten Hydroxycut Hardcore X.

Check even mijn PM!

Check!

Yep...opgelost!
Thanks voor de snelle reactie!

He René, is da basic bulk whey niet meer winstgevend voor jullie als je deze 4x5kg aan 240 € zet? Wou maar is even horen, waarom deze optie er niet is ! :p
Anders bestel ik gelijk 20kg !
Grtz

• #20.926
He René, is da basic bulk whey niet meer winstgevend voor jullie als je deze 4x5kg aan 240 € zet? Wou maar is even horen, waarom deze optie er niet is ! :p
Anders bestel ik gelijk 20kg !
Grtz

Klopt inderdaad. Eiwitprijzen zijn de laatste tijd enorm gestegen. Het meeste vangen we zelf op maar met de Basic Bulk Whey was dat helaas onmogelijk. Vandaar dat die optie er niet meer is.

Hoe komt het dat eiwit duurder is geworden?
Zeker die verdomde greenpeace met hun anti-leg batterij campagne zeker! :p

• #20.928
Hoe komt het dat eiwit duurder is geworden?
Zeker die verdomde greenpeace met hun anti-leg batterij campagne zeker! :p

Er is momenteel meer vraag dan aanbod, dus dan stijgen de prijzen. Met name China koopt heel veel whey eiwit op vanuit Europa. Greenpeace heeft er niets mee te maken :D

@ XXL Als ik voor de training BCAA's neem en na de training PeptoPro, dan heb ik toch geen Whey meer nodig of wel?

• #20.930
@ XXL Als ik voor de training BCAA's neem en na de training PeptoPro, dan heb ik toch geen Whey meer nodig of wel?

Nee dan heb je geen whey meer nodig. Half uur na de PeptoPro kan je dan een goede maaltijd nemen.

Ik zou trouwens EAS nemen in plaats van BCAA's.

Als je het helemaal goed wil doen neem je voor en na de training PeptoPro en tijdens het trainen EAS.

@ XXL Duidelijk, bedankt voor het snelle antwoord.

-XXL Nutrition, Basic Bulk Whey, 2x 5000 gram (Aardbei, Banaan), aantal:1
-XXL Nutrition, Glutamine, 500 gr, aantal:1
-PrimaForce, BCAA Power Primaforce, 500 gram, aantal:1
-XXL Nutrition, Multivit, 120 Tabs, aantal:1
Je bestelnummer is:115696

Zo.. ik kan weer even vooruit. Ben benieuwd naar de tanktop-xxl die ik er gratis bij krijg.

Laatst bewerkt:
  • #20.934
Ik denk perzik/mango of aardbei/banaan :D
-XXL Nutrition, Basic Bulk Whey, 2x 5000 gram (Aardbei, Banaan), aantal:1
-XXL Nutrition, Glutamine, 500 gr, aantal:1
-PrimaForce, BCAA Power Primaforce, 500 gram, aantal:1
-XXL Nutrition, Multivit, 120 Tabs, aantal:1
Je bestelnummer is:115696

Zo.. ik kan weer even vooruit. Ben benieuwd naar de tanktop-xxl die ik er gratis bij krijg.

Tnx voor de bestelling! Die heb je morgen al binnen als het goed is :thumbs:

vraagje, sorry als die al gevallen is, maar ben net iets te lui om dat na te gaan :p
ik wil na m'n vakantie in griekenland beginnen met bulken, ik ga dan de xxl trainingstack kopen en ik vraag me af of het gaat om eerst je unleash te nemen en dan een kwartier laten nog een kleine wheyshake, of is dat niet echt aan te raden?

vraagje, sorry als die al gevallen is, maar ben net iets te lui om dat na te gaan :p
ik wil na m'n vakantie in griekenland beginnen met bulken, ik ga dan de xxl trainingstack kopen en ik vraag me af of het gaat om eerst je unleash te nemen en dan een kwartier laten nog een kleine wheyshake, of is dat niet echt aan te raden?

Gaat prima. Je kan wel iets minder van het effect merken aangezien je eerst een lege maag had met 'enkel' Unleash erin.

Gaat prima. Je kan wel iets minder van het effect merken aangezien je eerst een lege maag had met 'enkel' Unleash erin.

dus om optimaal van de effecten van unleash te genieten, neem ik best niets anders meer in in de tijd voor m'n training? zo bedoel je toch hé?

Hoe leger je maag, hoe beter Unleash zal werken. Als je persé iets wilt nemen voor je training dan idd beter na de Unleash dan er voor.

Nee dan heb je geen whey meer nodig. Half uur na de PeptoPro kan je dan een goede maaltijd nemen.

Ik zou trouwens EAS nemen in plaats van BCAA's.

Als je het helemaal goed wil doen neem je voor en na de training PeptoPro en tijdens het trainen EAS.
Is dat beter dan voor, tijdens en na de training Peptopro te nemen?

Terug
Naar boven