Horseman14
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk volgende week weer, anders nog een weekje laterWanneer is de aardbei-banaan van whey delicious weer leverbaar?

Ik denk beideIs dat een verbetering van de oude versie, of een nieuwe variant?

Zelf je goodies kiezen kan inderdaad alweer een tijdjenevermind
(net wat eiwitten besteld, cool dat je nu je goodies kunt kiezen (kan vast al tijdje, enige tijd geleden dat k voor het laatst bestelde)
kleine opmerking: "TNT , indien voor 16.00 uur besteld(bestelt) ( ma-vr ), in de regel de volgen"
staat beetje amateuristisch dus ff verbeteren)

Rene,
ik snap iets niet...gaat over ingredienten Hydroxycut Hardcore X.
Check even mijn PM!
He René, is da basic bulk whey niet meer winstgevend voor jullie als je deze 4x5kg aan 240 € zet? Wou maar is even horen, waarom deze optie er niet is !
Anders bestel ik gelijk 20kg !
Grtz
Hoe komt het dat eiwit duurder is geworden?
Zeker die verdomde greenpeace met hun anti-leg batterij campagne zeker!![]()

@ XXL Als ik voor de training BCAA's neem en na de training PeptoPro, dan heb ik toch geen Whey meer nodig of wel?
Ik denk perzik/mango of aardbei/banaan

-XXL Nutrition, Basic Bulk Whey, 2x 5000 gram (Aardbei, Banaan), aantal:1
-XXL Nutrition, Glutamine, 500 gr, aantal:1
-PrimaForce, BCAA Power Primaforce, 500 gram, aantal:1
-XXL Nutrition, Multivit, 120 Tabs, aantal:1
Je bestelnummer is:115696
Zo.. ik kan weer even vooruit. Ben benieuwd naar de tanktop-xxl die ik er gratis bij krijg.
Tnx voor de bestelling! Die heb je morgen al binnen als het goed is![]()
.
vraagje, sorry als die al gevallen is, maar ben net iets te lui om dat na te gaan![]()
ik wil na m'n vakantie in griekenland beginnen met bulken, ik ga dan de xxl trainingstack kopen en ik vraag me af of het gaat om eerst je unleash te nemen en dan een kwartier laten nog een kleine wheyshake, of is dat niet echt aan te raden?
Gaat prima. Je kan wel iets minder van het effect merken aangezien je eerst een lege maag had met 'enkel' Unleash erin.
Is dat beter dan voor, tijdens en na de training Peptopro te nemen?Nee dan heb je geen whey meer nodig. Half uur na de PeptoPro kan je dan een goede maaltijd nemen.
Ik zou trouwens EAS nemen in plaats van BCAA's.
Als je het helemaal goed wil doen neem je voor en na de training PeptoPro en tijdens het trainen EAS.