Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PeptoPro is het allerbeste, maar ook een stukje duurder.![]()

heb ook de naturel geproefd van peptopro en is alleen bitter man, niet zo huilen
stelletje huilies

Tnx!Heb het net om 11:00 binnen gekregen, terwijl ik het gister om 15:55 besteld had! Zeer netjes.
Je merkt gewoon dat PeptoPro een goed product is. Begint ook steeds harder te lopen. Ik zie ook vaak dat als mensen het bestellen ze het de volgende keer weer mee bestellen.PeptoPro is het allerbeste, maar ook een stukje duurder.![]()
Dat kunnen inderdaad weinig merken zeggen, maar onze PeptoPro is echt lekker

Van beide helaas geen samples. Hemo Rage Ultra vind ik zelf wel een topper! NO370 niet heel veel van gemerkt.René, hebben jullie toevallig samples van Hemo rage ultra concentrated en NO 370?
heb ook de naturel geproefd van peptopro en is alleen bitter man, niet zo huilen
stelletje huilies

René,
Hebben jullie toevallig een lege 2,5kg pot (van whey) staan? Altijd erg handig om grote hoeveelheden havermout, of Bulk Oats in te bewaren! Ik had er altijd eentje, maar die is door een miscommunicatie in de prullenbak beland..![]()
Ik moet binnenkort toch wel weer isolaat bestellen, maar voordat ik zo'n 2,5kg pot leeg heb zijn we natuurlijk weer een week of wat verder. Kortom, hebben jullie zo'n lege pot heel toevallig?
Klinkt raar maar klopt inderdaad wel. Na een bepaalde tijd zal je ook zien dat als je wat meer relaxt bent het gainen ook wat makkelijker gaatLekkere smaak = genieten = minder stress hormonen = meer gains![]()
Hmm morgen eens kijken maar ik denk het niet. Thuis en in het magazijn gebruiken we altijd kleine potten. Kunnen we wat sneller van smaak wisselenRené,
Hebben jullie toevallig een lege 2,5kg pot (van whey) staan? Altijd erg handig om grote hoeveelheden havermout, of Bulk Oats in te bewaren! Ik had er altijd eentje, maar die is door een miscommunicatie in de prullenbak beland..![]()
Ik moet binnenkort toch wel weer isolaat bestellen, maar voordat ik zo'n 2,5kg pot leeg heb zijn we natuurlijk weer een week of wat verder. Kortom, hebben jullie zo'n lege pot heel toevallig?

Dikke Eend komt je wel een pot brengen

Ik hoop dat vandaag de whey delicious choco in weekaanbieding komt![]()
Die niet, maar wel deze:
Hydroxycut Hardcore Pro Series van € 44,95 voor € 37,50!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nitro Tech Hardcore Pro Series van € 59,50 voor € 49,50!!
Hardcore Muscle Shock van € 29,95 voor € 24,95!!
Carb Blocker van € 19,95 voor € 15,95!!

Ik denk dat je er niet teveel van moet verwachten. Zou eerder voor een echte fatburner gaan die je ook extra energie enz geeft.Werkt dat carbblocker serieus? Klinkt heel leuk maar ook beetje te leuk om waar te zijn..
Lastige is dat het bij iedereen anders kan werken. Bij mij werkt het erg lekker, nu maar hopen dat dat bij jou ook zo isRené, na een tijd toch te twijfelen of ik Hemo rage ultra concentrated zou bestellen vandaag toch maar gedaan!
hopelijk is het echt een knaller zoals je beschreefgelijk een riem en handdoek bij besteld!

Je bedoelt die lege pot die ik niet had?Je mag die lege pot ook bij een bestelling voor mij er bij gooien, zit er weer aan te komen...![]()