Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

PeptoPro is het allerbeste, maar ook een stukje duurder. ;)

Dan heb jij de naturel versie nog niet geprobeerd. :D

Hij is inderdaad lekker, maar erg zoet. Ik blijf er een vol gevoel van houden.. Opzich kan dat wel handig zijn tijdens het diëten natuurlijk.

Oh die heb ik zeker wel geproefd en ging gelijk naar buiten :D, heb ze beide staan naturel gebruik ik nu voor na de training door me megagrow :P, volle gevoel heb ik geen last van.

:roflol:

heb ook de naturel geproefd van peptopro en is alleen bitter man, niet zo huilen

stelletje huilies

René, hebben jullie toevallig samples van Hemo rage ultra concentrated en NO 370?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #20.948
Heb het net om 11:00 binnen gekregen, terwijl ik het gister om 15:55 besteld had! Zeer netjes :D.
Tnx! :thumbs:
PeptoPro is het allerbeste, maar ook een stukje duurder. ;)
Je merkt gewoon dat PeptoPro een goed product is. Begint ook steeds harder te lopen. Ik zie ook vaak dat als mensen het bestellen ze het de volgende keer weer mee bestellen.
Dat kunnen inderdaad weinig merken zeggen, maar onze PeptoPro is echt lekker :D
René, hebben jullie toevallig samples van Hemo rage ultra concentrated en NO 370?
Van beide helaas geen samples. Hemo Rage Ultra vind ik zelf wel een topper! NO370 niet heel veel van gemerkt.
:roflol:

heb ook de naturel geproefd van peptopro en is alleen bitter man, niet zo huilen

stelletje huilies

Tja waarom zou je een bittere smaak nemen als je ook een lekkere smaak kan nemen. We gebruiken minimale hoeveelheden smaakstoffen, dus dat is echt verwaarloosbaar. Die zitten je gains niet in de weg, daar hoe je niet bang voor te zijn :D

Lekkere smaak = genieten = minder stress hormonen = meer gains :thumbup:

René,

Hebben jullie toevallig een lege 2,5kg pot (van whey) staan? Altijd erg handig om grote hoeveelheden havermout, of Bulk Oats in te bewaren! Ik had er altijd eentje, maar die is door een miscommunicatie in de prullenbak beland.. :mad:
Ik moet binnenkort toch wel weer isolaat bestellen, maar voordat ik zo'n 2,5kg pot leeg heb zijn we natuurlijk weer een week of wat verder. Kortom, hebben jullie zo'n lege pot heel toevallig?

René,

Hebben jullie toevallig een lege 2,5kg pot (van whey) staan? Altijd erg handig om grote hoeveelheden havermout, of Bulk Oats in te bewaren! Ik had er altijd eentje, maar die is door een miscommunicatie in de prullenbak beland.. :mad:
Ik moet binnenkort toch wel weer isolaat bestellen, maar voordat ik zo'n 2,5kg pot leeg heb zijn we natuurlijk weer een week of wat verder. Kortom, hebben jullie zo'n lege pot heel toevallig?

waar woon je?

• #20.952
Lekkere smaak = genieten = minder stress hormonen = meer gains :thumbup:
Klinkt raar maar klopt inderdaad wel. Na een bepaalde tijd zal je ook zien dat als je wat meer relaxt bent het gainen ook wat makkelijker gaat :thumbs:
René,

Hmm morgen eens kijken maar ik denk het niet. Thuis en in het magazijn gebruiken we altijd kleine potten. Kunnen we wat sneller van smaak wisselen :D
Dikke Eend komt je wel een pot brengen :D

Ik hoop dat vandaag de whey delicious choco in weekaanbieding komt:rolleyes:

• #20.954
Ik hoop dat vandaag de whey delicious choco in weekaanbieding komt:rolleyes:

Die niet, maar wel deze:

Hydroxycut Hardcore Pro Series van € 44,95 voor € 37,50!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nitro Tech Hardcore Pro Series van € 59,50 voor € 49,50!!

Hardcore Muscle Shock van € 29,95 voor € 24,95!!

Carb Blocker van € 19,95 voor € 15,95!!

Hydroxycut is ook zeker een mooie aktie, ga ik ook zeker bestellen.:D

Werkt dat carbblocker serieus? Klinkt heel leuk maar ook beetje te leuk om waar te zijn..

René, na een tijd toch te twijfelen of ik Hemo rage ultra concentrated zou bestellen vandaag toch maar gedaan!
hopelijk is het echt een knaller zoals je beschreef ;) gelijk een riem en handdoek bij besteld!

Laatst bewerkt:
Je mag die lege pot ook bij een bestelling voor mij er bij gooien, zit er weer aan te komen... ;)

It's that nitrotech juice brah.

• #20.960
Werkt dat carbblocker serieus? Klinkt heel leuk maar ook beetje te leuk om waar te zijn..
Ik denk dat je er niet teveel van moet verwachten. Zou eerder voor een echte fatburner gaan die je ook extra energie enz geeft.
René, na een tijd toch te twijfelen of ik Hemo rage ultra concentrated zou bestellen vandaag toch maar gedaan!
hopelijk is het echt een knaller zoals je beschreef ;) gelijk een riem en handdoek bij besteld!
Lastige is dat het bij iedereen anders kan werken. Bij mij werkt het erg lekker, nu maar hopen dat dat bij jou ook zo is :D
Je mag die lege pot ook bij een bestelling voor mij er bij gooien, zit er weer aan te komen... ;)
Je bedoelt die lege pot die ik niet had? ;)

---------- Post added do 23 jun 2011 at 15:20 ----------

Nieuw: Delicious Pancakes - Oats & Protein

Delicious Pancakes is een zorgvuldig samengestelde mix voor het maken van heerlijke voedzame pannenkoeken!

Delicious Pancakes bevat complexe koolhydraten uit havermout en hoogwaardige eiwitten uit eieren. Deze samenstelling is dus ideaal om snel een hoogwaardige en lekkere maaltijd te bereiden.

Delicious Pancakes zijn te gebruiken als maaltijdvervanger of als voedzaam tussendoortje. Delicious Pancakes hebben een lichte vanille smaak en zijn zowel warm als koud overheerlijk!

Eigenschappen Delicious Pancakes

• Complexe koolhydraten uit havermout
  • Hoogwaardige eiwitten uit eieren
  • Bevat geen toegevoegde suikers
  • Snel klaar! Shaken – bakken – eet smakelijk!
  • Heerlijke lichte vanille smaak
  • Zowel warm als koud overheerlijk

Delicious Pancakes is zeer eenvoudig in gebruik. Even schudden in een shakebeker met melk of water en afbakken in een koekenpan.
Gebruik

Terug
Naar boven