MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

[/COLOR]Nieuw: Delicious Pancakes - Oats & Protein

Delicious Pancakes is een zorgvuldig samengestelde mix voor het maken van heerlijke voedzame pannenkoeken!

Delicious Pancakes bevat complexe koolhydraten uit havermout en hoogwaardige eiwitten uit eieren. Deze samenstelling is dus ideaal om snel een hoogwaardige en lekkere maaltijd te bereiden.

Delicious Pancakes zijn te gebruiken als maaltijdvervanger of als voedzaam tussendoortje. Delicious Pancakes hebben een lichte vanille smaak en zijn zowel warm als koud overheerlijk!

Eigenschappen Delicious Pancakes

• Complexe koolhydraten uit havermout
  • Hoogwaardige eiwitten uit eieren
  • Bevat geen toegevoegde suikers
  • Snel klaar! Shaken – bakken – eet smakelijk!
  • Heerlijke lichte vanille smaak
  • Zowel warm als koud overheerlijk

Delicious Pancakes is zeer eenvoudig in gebruik. Even schudden in een shakebeker met melk of water en afbakken in een koekenpan.
Gebruik

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

FUAAAAAAAAARK ! Nice XXL !
Ik dacht even dat ik aan het dromen was. Dit vraagt om een bestelling !

Wat zijn de voedingswaarde? Kan ik even uitrekenen of ze goedkoper zijn als jeffrey zijn pannekoeken recept :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.963
FUAAAAAAAAARK ! Nice XXL !
Ik dacht even dat ik aan het dromen was. Dit vraagt om een bestelling !

Hier ga je 100% zeker tevreden over zijn!

De smaak is echt super! En de voedingswaarde zijn ook prima. Complexe carbs, veel eiwitten, vrijwel geen suikers en niet veel verzadigd vet.

Laatste tijd hebben we vrij weinig van eigen merk uitgebracht, komt ook omdat we het meeste al hebben. Maar als we met iets nieuws komen dan doen we het goed :D

Dit gaat echt een topper worden :D

Binnenkort komt er ook nog een nieuwe Post Workout. Dat wordt ook weer iets speciaals :D

---------- Post added do 23 jun 2011 at 15:38 ----------

Wat zijn de voedingswaarde? Kan ik even uitrekenen of ze goedkoper zijn als jeffrey zijn pannekoeken recept :p

Check de site:

Delicious Pancakes - Oats & Protein

Geen idee of ze goedkoper zijn. Lekkerder zijn ze wel, en makkelijker :D

4 euro goedkoper dan bij body en fitshop :D

Tja in iedere geval toch iets goedkoper? :p

goede voedingswaarden hoor die pannekoeken
toppie

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.968
niet helemaal goed gerekend;) toch mooi product:)
Half uur geleden waren ze bij B&F nog 17,90. Dus dankzij ons zijn die ook wat goedkoper geworden :D

Het zijn trouwens sowieso twee totaal andere producten met andere voedingswaarde. Enige overeenkomst is dat het pannenkoeken zijn :D
goede voedingswaarden hoor die pannekoeken
toppie

Voedingswaarde zijn inderdaad top. Je kan het gewoon zien als een goede maaltijdvervanger.

Ze zijn koud ook super lekker. Dus je kan ze bijvoorbeeld ook meenemen.

Mooi product, maar hoe zijn die ei-eiwitten dan in poedervorm? Is dat geen melkeiwit?

Super! Mooi product dan. Wel grappig, ik doe al een tijdje pannenkoeken van ei(eiwit) en havermout eten. :D Erg lekker met wat rozijnen en kaneel.. Maar of dat samen gaat met vanille? :p

Super! Mooi product dan. Wel grappig, ik doe al een tijdje pannenkoeken van ei(eiwit) en havermout eten. :D Erg lekker met wat rozijnen en kaneel.. Maar of dat samen gaat met vanille? :p

Gaat makkelijk, doe zelf altijd 2 hele eieren, 3 eiwit, 100gram oats en halve scoop banana whey shake :) jam jam

Heb ik net een bestelling binnen. Anders had ik die pannekoeken wel meegenomen! FACK!

Gaat mijn bestelling vandaag nog de deur uit 116978 ?
Hopelijk gaat hij nog mee dan kan ik lekker zondagochtend pannekoeken bakken voordat ik ga trainen:meal:
Ook gelijk een shakebeker mee bestelt de andere was wel aan vervanging toe :P

Edit: Jaaaaaa hij is verstuurt :meal:

Laatst bewerkt:
Vandaag om 16.15uur even snel de pannekoeken mix besteld hopelijk komt deze morgen nog aan kan niet wachten:D

---------- Post added vr 24 jun 2011 at 19:14 ----------

Gaat makkelijk, doe zelf altijd 2 hele eieren, 3 eiwit, 100gram oats en halve scoop banana whey shake :) jam jam
Whey eiwitten kun je beter niet verhitten, schijnt niet goed te zijn. Ei-eiwitten gaat dan weer wel.

Heb net een tab Energize! binnen gespeeld. Ben benieuwd.
Heb me echt enorm hard moeten inhouden om niet inééns 2 tabs te nemen aangezien ik niet makkelijk overdonderd geraak door zo'n producten.

Is de insuline index van peptopro ongeveer gelijk aan die van whey (komt er evenveel insuline vrij bij het nemen van peptopro als bij whey concentraat of isolaat?)?

Net mijn bestelling binnengekregen. Mooie producten en zeer snel geleverd.

Vroeg om wat extra pennen en kreeg er genoeg haha! Super bedankt!

Hier wordt vaker gehaald :D

Mijn bestelling was vrijdag nog verzonden:D bedankt voor de snelle levering terwijl ik na 16.00 had besteld!!
Heb gister meteen even de pannekoeken uitgeprobeerd echt HEERLIJK!! Heb ze zelf nog nooit zo lekker gekregen:meal: Weer pluspunten voor de smaak!!
Zowel warm als koud:D. Dit word een mooie maaltijd voor op mijn werk.

die voedingswaarde van die pannekoekmix, is dat inclusief de melk die je erbij moet doen, of enkel die van het poeder?

Terug
Naar boven