AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene

Weet je wanneer de nightprotein chocolade terug binnen is???

@ XXL:

wellicht is het al eens langs gekomen, maar; waarom is er een ander gebruik van Megagrow vereist in XXL Training Stack (met unleash + eas) t.o.v. een losse pot Megagrow?

met die losse pot moet je op je trainingsdag 2x 50 gram... bij de stack alleen 50gram na training en niet bij het opstaan. wat veranderd de Stack dan waardoor de 50gram bij het opstaan overbodig word?

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.983
Is de insuline index van peptopro ongeveer gelijk aan die van whey (komt er evenveel insuline vrij bij het nemen van peptopro als bij whey concentraat of isolaat?)?
Zal elkaar niet veel ontlopen. De van peptoPro zal wat eerder komen omdat het niet verteerd hoeft te worden.
Net mijn bestelling binnengekregen. Mooie producten en zeer snel geleverd.

Vroeg om wat extra pennen en kreeg er genoeg haha! Super bedankt!

Hier wordt vaker gehaald :D
:thumbs:
Mijn bestelling was vrijdag nog verzonden:D bedankt voor de snelle levering terwijl ik na 16.00 had besteld!!
Heb gister meteen even de pannekoeken uitgeprobeerd echt HEERLIJK!! Heb ze zelf nog nooit zo lekker gekregen:meal: Weer pluspunten voor de smaak!!
Zowel warm als koud:D. Dit word een mooie maaltijd voor op mijn werk.
Delicious Pancakes zijn inderdaad heerlijk :meal: Eerste reviews zijn allemaal positief. Had ook niets anders verwacht :D
die voedingswaarde van die pannekoekmix, is dat inclusief de melk die je erbij moet doen, of enkel die van het poeder?
Voedingswaarde zijn per 100 gram poeder.
Rene

Weet je wanneer de nightprotein chocolade terug binnen is???
Morgen weer leverbaar. Staat ondertussen alweer op de site!
@ XXL:

wellicht is het al eens langs gekomen, maar; waarom is er een ander gebruik van Megagrow vereist in XXL Training Stack (met unleash + eas) t.o.v. een losse pot Megagrow?

met die losse pot moet je op je trainingsdag 2x 50 gram... bij de stack alleen 50gram na training en niet bij het opstaan. wat veranderd de Stack dan waardoor de 50gram bij het opstaan overbodig word?
Tijdens de stack kan je het ook prima in de ochtend nemen. Whey of megagrow in de ochtend is altijd goed. Bij de stack staat het er niet bij vermeld omdat het daar puur om de training gaat.

Maar ook bijv EAS kan je direct na het opstaan nemen.

Goedenavond rene:)

Ik ben op zoek naar iets wat ik tijdens de training kan nemen iets van bcaa's ofzo? Maar weet niet precies wat ik kan nemen, weet jij wat? Heb je ook samples van Jack3d of crack zodat ik kan zien waar ik het beste op reageer en zo vervolgens een "normale" bestelling kan doen?

Alvast bedankt!

Heb ze allebei nog niet geprobeerd maar de pannekoek mix van jullie is imo beter qua voedingswaardes dan die van Bodyenfitshop. Binnekort maar eens proberen:)

• #20.987
Misschien dat het al is gepost maar ik heb geen zin om al die bladzijden door te lezen.

Ik zie whey delicious pancakes maar als ik dan deze link bekijk dan zet me dat toch aan het denken. http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/bakken-whey-eiwit-94375/

Maargoed misschien is het wel niks...
Het overgrote deel van de eiwitten is afkomstig van ei-eiwit. Normaal wordt whey bereid door middel van koude cross-flow microfiltratie. De whey gebruikt in Delicious Pancakes is op een speciale manier bewerkt. Ook melk eiwit mag gewoon verhit worden. Dus je hoeft je geen zorgen te maken over de eiwitten ;)
Goedenavond rene:)

Ik ben op zoek naar iets wat ik tijdens de training kan nemen iets van bcaa's ofzo? Maar weet niet precies wat ik kan nemen, weet jij wat? Heb je ook samples van Jack3d of crack zodat ik kan zien waar ik het beste op reageer en zo vervolgens een "normale" bestelling kan doen?

Alvast bedankt!
Je zou eens kunnen kijken naar Essential Amino Stack of PeptoPro. Beide kan je rondom (dus ook tijdens) de training nemen. Samples van jack3d en crack hebben we helaas niet. Wel heel veel andere, kan je altijd even in de opmerking van je bestelling zetten.
Heb ze allebei nog niet geprobeerd maar de pannekoek mix van jullie is imo beter qua voedingswaardes dan die van Bodyenfitshop. Binnekort maar eens proberen:)
Tnx! Delicious Pancakes kan je zien als een complete maaltijd. Dus veel eiwit, complexe koolhydraten en goede vetten. Prima te gebruiken als maaltijdvervanger of als lekker tussendoortje :D

Ik krijg morgen de Delicious Pancakes binnen.. ben zeer benieuwd.
2 pannekoeken met 200ml halfvolle melk is, aan de voedingswaardes te zien - een zeer deftige maaltijd.

3 pannekoeken met 300ml volle melk voor het echte bulkwerk :D..
We zullen zien hoe ze smaken ;).

Vallen ze zwaar op de maag?

Laatst bewerkt:
  • #20.989
Ik krijg morgen de Delicious Pancakes binnen.. ben zeer benieuwd.
2 pannekoeken met 200ml halfvolle melk is, aan de voedingswaardes te zien - een zeer deftige maaltijd.

3 pannekoeken met 300ml volle melk voor het echte bulkwerk :D..
We zullen zien hoe ze smaken ;).

Vallen ze zwaar op de maag?

Je kan ze zelf wat dikker of dunner maken. Is in het begin een beetje uitproberen. Maar ze zijn echt super! Ben benieuwd wat je er van vind. :)

Delicious Pancakes - Oats & Protein is vanaf nu ook verkrijgbaar in 100 gram verpakkingen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar blijft mijn salaris, dan kan ik ze ook uit proberen :D

• #20.993
Als je de pannenkoeken geproefd hebt zou je willen dat we 10kg bulk zakken hadden in plaats van 1kg potten ;)

Heb net besteld met referentienummer 11782. Ik had bij opmerkingen gezet dat ik geen whey delicious sample hoef maar liever een pre-workout booster, maar geen unleash v3 want die had ik al bij goodies geselecteerd. Bedankt alvast:)

Heb trouwens ook 100 gram van die pannekoeken mix besteld, eens kijken hoe die bevalt.

wat doen julie op die pannekoek ?? of gwn naturel ?

Die mailing was net te laat gekomen, net een berg supps besteld.
Maar ga het binnenkort zeker bestellen en proberen die pannekoeken !

• #20.998
Heb net besteld met referentienummer 11782. Ik had bij opmerkingen gezet dat ik geen whey delicious sample hoef maar liever een pre-workout booster, maar geen unleash v3 want die had ik al bij goodies geselecteerd. Bedankt alvast:)

Heb trouwens ook 100 gram van die pannekoeken mix besteld, eens kijken hoe die bevalt.
Da's een heel oud bestelnummer, waarschijnlijk een cijfertje vergeten ;)

Als het in de opmerking staat komt het meestal wel goed!

wat doen julie op die pannekoek ?? of gwn naturel ?
Ze smaken naar vanille, dus in principe hoeft er niets op. Ze zijn toch al lekker :D
Die mailing was net te laat gekomen, net een berg supps besteld.
Maar ga het binnenkort zeker bestellen en proberen die pannekoeken !

:thumbs:

Ben benieuwd wat je er van vind!

Klopt ik bedoelde 117822 sorry. Hij zal nu toch wel de deur al uit zijn maar zal wel goedkomen inderdaad.

Terug
Naar boven