Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

+ het feit dat bulk whey niet alleen isolaat maar ook concentraat bevat. Dat is een iets minder zuivere vorm van whey, maar slecht is het zeer zeker niet!

kunnen de shakebekers eigenlijk in de magnetron....? wel zo makkelijk om sochtends snel wat melk op te warmen voor brinta + whey! :)

kunnen de shakebekers eigenlijk in de magnetron....? wel zo makkelijk om sochtends snel wat melk op te warmen voor brinta + whey! :)

Ik denk van wel, maar weet het niet zeker. Heb je niet toevallig extra shakebekers om het gewoon te proberen? :D Ben er ook wel benieuwd naar! Desnoods gooi ik er eentje uit mijn voorraad shakes in de magnetron haha.

Ik denk van wel, maar weet het niet zeker. Heb je niet toevallig extra shakebekers om het gewoon te proberen? :D Ben er ook wel benieuwd naar! Desnoods gooi ik er eentje uit mijn voorraad shakes in de magnetron haha.
ga t morgen idd maar gewoon proberen...!
updates volgens morgen in of het topic > Wat maakte jou dag vandaag goed?
of het topic > Wat heeft vandaag jou dag verpest! ;)

Shakebekers kunnen gewoon in de magnetron!
Doe het al meer als ene jaar :P
Wel 1 minuut en dan effe dopje open draaien zodat er lucht bij kan dan weer opnieuw erin doen

Ik heb me alleen laten vertellen dat als whey boven de 70graden uitkomt dat het gifstoffen begint aan te maken......

correct me if im wrong

Een vraagje.

Bij het plaatsen van een bestelling kan je een aantal goodies uitkiezen waaronder de whey delicious sample. Ik vroeg me af zijn dat alle 13 verschillende smaken of is dat alleen 1 sample ?

Alvast bedankt.

Shakebekers kunnen gewoon in de magnetron!
Doe het al meer als ene jaar :P
Wel 1 minuut en dan effe dopje open draaien zodat er lucht bij kan dan weer opnieuw erin doen
dop er aflaten misschien?

Een vraagje.

Bij het plaatsen van een bestelling kan je een aantal goodies uitkiezen waaronder de whey delicious sample. Ik vroeg me af zijn dat alle 13 verschillende smaken of is dat alleen 1 sample ?

Alvast bedankt.
1 sample

zo juist een redelijk grote bestelling geplaatst bij jullie (128877). Zou ik een 13 smaken whey delicious sample pack mee gestuurd kunnen krijgen ?

alvast bedankt

Is XXL nog van plan de nieuwste Muscletech producten zoals NeuroCore op te nemen in het assortiment?

Heb gisteren een trainingsriem M besteld, aangezien de L me niet echt strak zat.
Heb hem vandaag gekregen, maar was terug een L...

Hoe moet ik dit nou oplossen? Moet ik de riem terugsturen naar een bepaald adres fzo?

Gegevens:

Order: 128897

Datum: 08-09-2011 15:59:05

XXL Nutrition, Trainingsriem, 1 riem (M), aantal:1
XXL Nutrition, XXL Handdoek, 1 stuk, aantal:1

Totaal: € 17.90

Heb nog steeds niets ontvangen? Vorige woensdag betaald. Ben vandaag gaan zien bij de bank, ik zie nergens "-114,41€" het bedrag staan. Is dit wel normaal??

Dan is het geld wss ook niet afgeschreven. Heb je internetbankieren gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.277
pakketje netjes snel geleverd alleen jammer dat er geen rekening wordt gehouden met de opmerkingen als je vraagt voor bepaalde smaken te proberen voor de samples en 2keer aardbei krijgt.
gaat de doelstelling van samples een beetje teniet.
Daar houden we normaal gesproken altijd rekening mee. Staan we denk ik ook om bekend. Met de verhuizing lag alles een beetje door elkaar, vandaar dat er niet altijd tijd was om elk sampletje te zoeken.
Wazzup met unleash? Wanneer komt die weer binnen?
Unleash v3 komt volgende week. In een nieuwe smaak!! :zuip:
Een vraagje.

Alvast bedankt.
Uiteraard 1. In de opmerking kan je eventueel aangeven welke smaak je het liefste wil.
Is XXL nog van plan de nieuwste Muscletech producten zoals NeuroCore op te nemen in het assortiment?
Ga ik zeker even naar kijken. De komende weken krijgen we sowieso veel nieuwe supps binnen!
Heb gisteren een trainingsriem M besteld, aangezien de L me niet echt strak zat.
Heb hem vandaag gekregen, maar was terug een L...

Hoe moet ik dit nou oplossen? Moet ik de riem terugsturen naar een bepaald adres fzo?

Gegevens:

Order: 128897

Datum: 08-09-2011 15:59:05

XXL Nutrition, Trainingsriem, 1 riem (M), aantal:1
XXL Nutrition, XXL Handdoek, 1 stuk, aantal:1

Totaal: € 17.90
Maat M is helaas uitverkocht. Hebben ze je een L gestuurd in de hoop dat die past. Stuur even een mail naar info, storten we het bedrag terug. Riem hoef je niet terug te sturen.
Heb nog steeds niets ontvangen? Vorige woensdag betaald. Ben vandaag gaan zien bij de bank, ik zie nergens "-114,41€" het bedrag staan. Is dit wel normaal??
Als het niet betaald is wordt het uiteraard ook niet verzonden. Check dus even de betaling.

Iemand die me kan zeggen of de Basic Bulk Whey lekker is? http://www.xxlnutrition.nl/basic-bulk-whey/xxl-nutrition

Ik dacht er aan zo'n zak van 5kg te kopen. Dan ben ik er ineens vanaf voor een tijdje.
Ik neem liefst chocolade, maar voor ik zo'n grote hoeveelheid koop wil ik wel weten of die wel goed is. Ik heb nu die van Performance, daar zit aspartaam in, maar die heeft zo'n lekkere milkshakesmaak :D

Is het ook mogelijk om te zeggen dat ze die bestelling moeten afleveren op een bepaalde dag? Of heb je daar niets over te zeggen?

Terug
Naar boven