AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik vond Unleash v3 anders zeer goed te drinken, meneer "H4RDC00RE" :p
ugh, echt? Ik heb vaak moeten kokhalzen op het spul :P. Ik heb de meeste ingredienten ook los gepakt toen ik mijn eigen preworkoutshake maakte en zelfs dat smaakte beter dan die Kers :P.

Ik lees iedereen over pannekoeken praten. Ook maar even proberen. Zijn dat die van XXL zelf? Oats&protein? Wanneer komen de Oh Yeah bars weer in de smaak Cookie Caramel Crunch?? Het is uit verkocht.

Try Bezerk before you DIE!

René, ik heb nu Crack bij jullie gekocht en die bevalt zeer goed..
Ook wil ik eens de Unleash van jullie proberen, of valt die in het niets door de sterke ervaring die crack achterlaat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.288
hey rene, is deze nu serieus wel een beetje te drinken, niet meer zo goor die ouwe unleash?
Yep, hij is serieus goed te drinken! :D
Iemand die me kan zeggen of de Basic Bulk Whey lekker is? http://www.xxlnutrition.nl/basic-bulk-whey/xxl-nutrition

Ik dacht er aan zo'n zak van 5kg te kopen. Dan ben ik er ineens vanaf voor een tijdje.
Ik neem liefst chocolade, maar voor ik zo'n grote hoeveelheid koop wil ik wel weten of die wel goed is. Ik heb nu die van Performance, daar zit aspartaam in, maar die heeft zo'n lekkere milkshakesmaak :D

Is het ook mogelijk om te zeggen dat ze die bestelling moeten afleveren op een bepaalde dag? Of heb je daar niets over te zeggen?
Op de site staan vrij veel reviews. Klachten over de smaak krijgen we eigenlijk nooit.

Als je voor 16:00 besteld en betaald heb je je bestelling de volgende dag in huis. DUs het beste kan je gewoon 1 dag voordat je het wil ontvangen bestellen.
Heb het iemand laten doen bij de bank... Is internetbankieren gemakkelijker/sneller?
Internetbankieren (Ogone/MrCash) staat direct op de rekening. Pakket wordt dan dus ook direct verzonden.
Ik lees iedereen over pannekoeken praten. Ook maar even proberen. Zijn dat die van XXL zelf? Oats&protein? Wanneer komen de Oh Yeah bars weer in de smaak Cookie Caramel Crunch?? Het is uit verkocht.
Dat zijn inderdaad de Delicious Pancakes.

Oh yeah komt vandaag of morgen weer binnen!
René, ik heb nu Crack bij jullie gekocht en die bevalt zeer goed..
Ook wil ik eens de Unleash van jullie proberen, of valt die in het niets door de sterke ervaring die crack achterlaat?

Unleash valt nooit in het niets. Volgens mij nog steeds de beste pre workout verkrijgbaar. Maar het verschild natuurlijk altijd van persoon tot persoon. Kwestie van uitproberen dus.

Ga ik zeker even naar kijken. De komende weken krijgen we sowieso veel nieuwe supps binnen!

OK top, ben benieuwd! Neem aan dat je daarnaast ook samples van de nieuwe Unleash beschikbaar krijgt? Kan ik die meebestellen bij mn volgende Whey bestelling, ben erg benieuwd!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #21.290
Komen ook samples van de vernieuwde Unleash v3. Die komen gewoon weer bij de gratis samples/goodies te staan, dus kan je zelf aanklikken.

Weet alleen nog niet precies wanneer ze binnenkomen.

Rene,

Heb net een mailtje van jullie gehad dat het pakketje verzonden is. Als ik op de link klik komt er dit op:
02/01/2011
17:31 0522
Best (NL)
Afhaling
BE • 9770 • 0536
742
101
02/01/2011
17:31 0052
Best (NL)
Hub scan
BE • 9770 • 0536
742
101
02/02/2011
05:44 0536
Aalter (BE)
Ingangscan
BE • 9770 • 0536
52
101
02/02/2011
05:52 0536
Aalter (BE) 0402
Uitlevering
BE • 9770 • 0536
677
101
02/02/2011
05:52 0536
Aalter (BE)
Uitlevering
BE • 9770 • 0536
677
101
02/02/2011
11:19 0536
Aalter (BE) 50040
Geleverd aan: VAN EECKHOUT AN
BE • 9770 • 0536
677
101

Er staat dus dat het al afgeleverd is :s ? Ik hoop dat dit niet voor problemen gaat zorgen...

Neurocore van Muscletech klinkt inderdaad veel belovend. :)

Yep, hij is serieus goed te drinken! :D

Op de site staan vrij veel reviews. Klachten over de smaak krijgen we eigenlijk nooit.

Als je voor 16:00 besteld en betaald heb je je bestelling de volgende dag in huis. DUs het beste kan je gewoon 1 dag voordat je het wil ontvangen bestellen.

Internetbankieren (Ogone/MrCash) staat direct op de rekening. Pakket wordt dan dus ook direct verzonden.

Dat zijn inderdaad de Delicious Pancakes.

Oh yeah komt vandaag of morgen weer binnen!

Unleash valt nooit in het niets. Volgens mij nog steeds de beste pre workout verkrijgbaar. Maar het verschild natuurlijk altijd van persoon tot persoon. Kwestie van uitproberen dus.

Thanks!!! Zal maar even bestellen dan.!!!

De zwarte variant van jullie trui, is die het zelfde als de grijze??

Ik zie in de sportschool op de kazerne echt steeds meer jongens met jullie tanktops en truien rondlopen :rolleyes:

Waarom zijn de pancakes weer op :mad:

Kunnen jullie een (ruwe) schatting geven wanneer we bij jullie met PakjeGemak kunnen bestellen?

Waar is rené, hij is toch niet ziek?

Terug
Naar boven