Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Enig idee wanneer de pancakemix weer binnen komt?

tik tok...

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.305
Neurocore van Muscletech klinkt inderdaad veel belovend. :)
Neurocore krijgen we morgen of dinsdag binnen!
De zwarte variant van jullie trui, is die het zelfde als de grijze??
Yep, alleen de kleur is anders ;)
Wat is nou precies het verschil tussen;
http://www.xxlnutrition.nl/peptopro/xxl-nutrition
en
http://www.xxlnutrition.nl/essential-amino-stack/xxl-nutrition

en wat kan ik het beste nemen?
Ik ben namelijk opzoek naar een nieuwe aminozuur.
PeptoPro bevat een compleet aminoprofiel. EAS bevat alleen de essentiele amino's.
:thumbs:
Daarbij bestaat PeptoPro uit di en tri peptiden. EAS uit vrije vorm amino's. Als je tussen die 2 moet kiezen zou ik voor PeptoPro gaan. Het beste is PeptoPro voor en na de training, EAS tijdens het trainen.

Ik zie in de sportschool op de kazerne echt steeds meer jongens met jullie tanktops en truien rondlopen :rolleyes:
Dat is ook de bedoeling. Bigger is Better! :D
Waarom zijn de pancakes weer op :mad:
Ik denk dat we ze te lekker gemaakt hebben!! :meal:
Kunnen jullie een (ruwe) schatting geven wanneer we bij jullie met PakjeGemak kunnen bestellen?
Ik denk ergens aan het einde van het jaar. Momenteel erg druk met andere dingen.
Waar is rené, hij is toch niet ziek?
Nee gelukkig niet :D Druk, druk, druk :D
Enig idee wanneer de pancakemix weer binnen komt?

Delicious Pancakes zijn weer op voorraad!

Daarbij bestaat PeptoPro uit di en tri peptiden. EAS uit vrije vorm amino's. Als je tussen die 2 moet kiezen zou ik voor PeptoPro gaan. Het beste is PeptoPro voor en na de training, EAS tijdens het trainen.
Oke bedankt voor het antwoord (heb vrijdag een pot besteld :D )

Gaaf!! Die trui bestel ik erbij

Wanneer komt die post workout van jullie?

Goed nieuws! Dat wordt even een order plaatsen deze week! :) Awesome weer van XXL, top!

Edit: Zie neurocore ertussen staan, mooi! Die gaat in het winkelmandje..wil alleen ff Unleash meebestellen voor iemand maar zie dat het uitverkocht is! Enig idee wanneer het weer binnenkomt Rene?

Laatst bewerkt:
  • #21.310
Wanneer komt die post workout van jullie?
Over een aantal weken. Weet nog niet precies wanneer.
Goed nieuws! Dat wordt even een order plaatsen deze week! :) Awesome weer van XXL, top!

Edit: Zie neurocore ertussen staan, mooi! Die gaat in het winkelmandje..wil alleen ff Unleash meebestellen voor iemand maar zie dat het uitverkocht is! Enig idee wanneer het weer binnenkomt Rene?

NeuroCore is inderdaad binnen!

Unleash komt deze week weer binnen. Met een beetje geluk morgen al!

• #21.314
hoe smaakt 'ie nu rene? michien bestel ik hem wel ff :D
Unleash v3 heeft nu een lekkere tropical smaak. Lijkt een beetje op de smaak van PeptoPro.

Als het goed is komt Unleash v3 morgen binnen!
Top! Kan ik neurocore en unleash even samen bestellen! Goed bezig!
ohjee mister traps aan de pwo!

Trainen zonder pwo is niet leuk meer ;)

Trainen zonder pwo is niet leuk meer ;)

Hehe, nouja ga het zien. Kan wel die extra focus en energie gebruiken om wat harder te gaan! Eventueel ook om het gat met eten wat op te vangen als het net wat later na de avondmaaltijd valt, maar te vroeg voor een maaltijd tussendoor! We'll see. Schrijf wel ff een neurocore reviewtje over een tijd!

Zag net dat het al bijna 1600u was, en ben door mijn omega 3 caps heen. Nog even snel besteld zodat ik ze morgen in huis heb! Was een kleine bestelling dus, en kon de verleiding om er een whey delicious sample pack bij te kopen niet weerstaan. Dat word 13x uniek genieten! :meal: (moet ik alleen wel de samples verstoppen, want mijn vriendin vindt ze ook erg lekker).

Wanneer kwam die nieuwe versie van mega grow ook alweer
Ik wil nieuwe pot halen maar las tijdje terug dat er een verbeterde versie kwam ???

En komt mega grow binnekort in de aanbieding :p ???

Terug
Naar boven