XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Een idee wanneer jullie huismerk creatine weer beschikbaar is? :)

Rene even een puntje van aandacht! Ik had gister de weekaanbieding besteld van Unleash V3 tropical, nu kreeg ik een pot binnen met de smaak Cassis erop vermeld! Uiteindelijk bleek er toch de smaak Tropical in te zitten..verwisseling van het etiket?

Nou is het verder geen probleem, maar toch even een puntje van aandacht. Daarnaast waren de samples Energize! open gebroken waardoor ik een zakje vol poeder heb gekregen! Ook niet ernstig maar wederom een aandachtspuntje.

Wel weer snelle levering! :)

Laatst bewerkt:
Even een vraagje:

Komt de riem in maat M nog ooit binnen? Lijkt me wel een fijne..

Zo bestelling is gister geplaatst!
Benieuwd of ie vandaag binnenkomt, dan vanmiddag gelijk gebruiken!

Hey rene

Valt de xxl nutrtion sweater hetzelfde als jullie tanktops?

Bedankt!

Zijn er naast de nieuwe smaak ook andere aanpassingen gemaakt aan de formule?

Heb van de week de kre-alkalyn 2500 binnen gekregen nu heb ik nog een vraagje over de dosering op de webwinkel wordt het onderste aangegeven. Weeg 75 kg wat voor dosering kan ik dan het beste aanhouden?

Gebruik:
Op traindagen: Neem 1 tot 2 capsules voor het ontbijt en 1 tot 2 capsules voor de training.
Op niet traindagen: Neem 1 tot 2 capsules voor het ontbijt.

Aanbevolen dosering voor Krea-Alkalyn:
tot 90kg: 1500mg
90 - 100kg 2250mg
+100kg: 3000mg

Hé xxl ik heb telefoon gehad van een +31492xxxxxx nummer. Die via google terug te tracken is naar XXLNutrition.

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst: 131458.

Zijn er problemen ofso? Heb nog nooit de eer van een telefoontje gehad van jullie :p !

ik heb weer eens een pot mega grow besteld

ik zie het morgen wel verschijnen bedankt mannen

Goede 's ochtends.

Er staat dat je night protein 100ml melk/water per 10g poeder moet pakken.
(dus 400ml per 40g), wat ik doe is 300ml met 45g, zodat het een pudding achtige substantie wordt.

Maakt het uit als ik maar 67ml per 10g pak i.p.v. het minimum van 100ml per 10g? Omdat er duidelijk minstens op de verpakking staat.

Goede 's ochtends.

Er staat dat je night protein 100ml melk/water per 10g poeder moet pakken.
(dus 400ml per 40g), wat ik doe is 300ml met 45g, zodat het een pudding achtige substantie wordt.

Maakt het uit als ik maar 67ml per 10g pak i.p.v. het minimum van 100ml per 10g? Omdat er duidelijk minstens op de verpakking staat.

Nee dat maakt totaal niet uit. De opname van de eiwitten veranderd er niet door. Theoretisch gezien kun je zelf droge poeder eten met een lepel. Zou ook moeten werken. :D

Er staat minstens omdat dat het minste is wat je nodig hebt om er een shake van te maken. Anders krijg je vervelende klanten die gaan zeuren van
''sjemig mijn shake was zo dik :fuu:''

Na lange tijd weer is een bestelling gedaan bij XXL! Whey mango/perzik, multivitamine en omega 3 capsules :) Order nr is 131830! Leuke samples mogen er altijd bij ;) die energizer en whey samples ken ik onderand wel haha :)

Zondag een bestelling gedaan bij XXL. Ging er iets mis met de ideal betaling. Gevolg; een dubbele betaling gedaan. Ik gister een mail gestuurd en zojuist al antwoord dat ze t in orde gingen maken. Die mail kwam tegelijk met de bestelling binnen.

Zoals gewoonlijk... super dus!

Nee dat maakt totaal niet uit. De opname van de eiwitten veranderd er niet door. Theoretisch gezien kun je zelf droge poeder eten met een lepel. Zou ook moeten werken. :D

Er staat minstens omdat dat het minste is wat je nodig hebt om er een shake van te maken. Anders krijg je vervelende klanten die gaan zeuren van
''sjemig mijn shake was zo dik :fuu:''

Dat wilde ik weten.. thanks :D +karma

René, tijdens een zware training met crack word ik soms enorm misselijk..tot bijna kotsen aan toe.. is dit vaker een verschijnsel?

En een trainings maatje wilt crack en crea stacken, gaat dat goed samen???

René, tijdens een zware training met crack word ik soms enorm misselijk..tot bijna kotsen aan toe.. is dit vaker een verschijnsel?

En een trainings maatje wilt crack en crea stacken, gaat dat goed samen???

Als je misselijk word moet je misschien voor je training geen vast voedsel eten, of zoiets als Vitargo tijdens je training nemen. Meestal is dat de oplossing. Crack en crea kunnen geen kwaad, maar als je het uitkotst wel een beetje zonde. :D

TheAce = klantendienst van XXL ? :p

René zijn hulpje in drukke tijden.. :D

Terug
Naar boven