Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene,

hoe lang na bereiding zijn de delicious pancakes ongeveer houdbaar?

Volgens mij zijn ze op vakantie..

Dit komt vaker voor bij bepaalde pre's of snelle suikers. Het is maar net hoe jou lichaam erop reageerd. Begin daarom altijd met een kleine dosering. Maaltijd niet korter als 1,5uur kan ook helpen.

Crack kan je met crea combineren.

René, tijdens een zware training met crack word ik soms enorm misselijk..tot bijna kotsen aan toe.. is dit vaker een verschijnsel?

En een trainings maatje wilt crack en crea stacken, gaat dat goed samen???

Gisteren de Pannekoekenmix, of eigenlijk voor mij de flensjesmix, besteld bij XXL. Vandaag gestest, hierzo de uitslag:

Ik heb de aangegeven hoeveelheden aangehouden en die werken prima. (220ml melk, 3 schepjes mix)
Als ik meer melk doe, zijn zie niet mooi af te bakken. Wel heb ik er een half zakje vanille suiker (5 g) ingedaan, omdat ik heel vaak gebruik bij 't koken. De volgende keer doe ik die er mss niet bij, omdat de smaak zonder al heel goed is.

Men neme een pak melk, en de mix van XXL.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vervolgens laat je de koekenpan goed heet worden. Je giet er olie in, laat die goed heet worden en giet die weer af in een kopje. Nu heb je een heel dun laagje olie op je pan, zodat 't goed kan bakken. Als je allergisch bent voor die paar cals, kun je PAM oid gebruiken. Beetje van de mix erin en draaien maar. Mss even oefenen in het begin.

Op hoog vuur bakken, niet te lang, minuutje geloof ik, mss iets meer en dan een stukje loswikken met een mes en omdraaien. Vervolgens andere kant afbakken.

Als hij klaar is. Rince and repeat, een keer of 5,6 gok ik. Hangt van je voorkeur af, voor een portie.

Eindresultaat, en smullen maar!

ik krijg er nu honger van! het is verdomme 1uur snachts!

*edit*

Laatst bewerkt:
René ik heb ergens gehoord dat als je aminozuren in hun vrije vorm neemt de opname van voedingsstoffen tijdens de training met 260% verhoogt wordt en na de training zelfs met 650%.

Is dit waar of is dit verkoopspraat?

En btw; waarom slechts 1 item in de aanbieding?

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.348
Wanneer kwam die nieuwe versie van mega grow ook alweer
Ik wil nieuwe pot halen maar las tijdje terug dat er een verbeterde versie kwam ???

En komt mega grow binnekort in de aanbieding :p ???
Van Mega Grow komt er geen nieuwe versie. Die is goed zoals hij nu is.

Binnenkort komen we met een totaal nieuw post workout supplement. Dat wordt meteen het beste post workout product verkrijgbaar!
Een idee wanneer jullie huismerk creatine weer beschikbaar is? :)
Is inmiddels weer op voorraad ;)
Rene even een puntje van aandacht! Ik had gister de weekaanbieding besteld van Unleash V3 tropical, nu kreeg ik een pot binnen met de smaak Cassis erop vermeld! Uiteindelijk bleek er toch de smaak Tropical in te zitten..verwisseling van het etiket?

Nou is het verder geen probleem, maar toch even een puntje van aandacht. Daarnaast waren de samples Energize! open gebroken waardoor ik een zakje vol poeder heb gekregen! Ook niet ernstig maar wederom een aandachtspuntje.

Wel weer snelle levering! :)
Klopt inderdaad. De nieuwe labels waren helaas nog niet klaar.
Even een vraagje:

Komt de riem in maat M nog ooit binnen? Lijkt me wel een fijne..
Komt uiteraard gewoon weer terug, maar kan nog wel een tijdje duren. Moet daar altijd veel tegelijk bestellen en maat M is nu het enige wat op is.
Hey rene

Valt de xxl nutrtion sweater hetzelfde als jullie tanktops?

Bedankt!
Tanktops vallen wat klein uit. De truien vallen normaal uit.
Zijn er naast de nieuwe smaak ook andere aanpassingen gemaakt aan de formule?
Unleash is alleen de smaak veranderd. Formule is hetzelfde gebleven.
Heb van de week de kre-alkalyn 2500 binnen gekregen nu heb ik nog een vraagje over de dosering op de webwinkel wordt het onderste aangegeven. Weeg 75 kg wat voor dosering kan ik dan het beste aanhouden?

Gebruik:
Op traindagen: Neem 1 tot 2 capsules voor het ontbijt en 1 tot 2 capsules voor de training.
Op niet traindagen: Neem 1 tot 2 capsules voor het ontbijt.

Aanbevolen dosering voor Krea-Alkalyn:
tot 90kg: 1500mg
90 - 100kg 2250mg
+100kg: 3000mg
Zou beginnen met 1500. Mocht je het gevoel hebben dat het niet werkt kan je alsnog wat verhogen.
Hé xxl ik heb telefoon gehad van een +31492xxxxxx nummer. Die via google terug te tracken is naar XXLNutrition.

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst: 131458.

Zijn er problemen ofso? Heb nog nooit de eer van een telefoontje gehad van jullie :p !
Meestal bellen we niet zomaar :D Waarschijnlijk was er een smaak niet op voorraad of zo :)
ik heb weer eens een pot mega grow besteld

ik zie het morgen wel verschijnen bedankt mannen
Top. Blijft goed spul! :D
Goede 's ochtends.

Er staat dat je night protein 100ml melk/water per 10g poeder moet pakken.
(dus 400ml per 40g), wat ik doe is 300ml met 45g, zodat het een pudding achtige substantie wordt.

Maakt het uit als ik maar 67ml per 10g pak i.p.v. het minimum van 100ml per 10g? Omdat er duidelijk minstens op de verpakking staat.
Nee maakt niet uit. Ik maak er zelf meestal ook een dikke pudding van :D
Na lange tijd weer is een bestelling gedaan bij XXL! Whey mango/perzik, multivitamine en omega 3 capsules :) Order nr is 131830! Leuke samples mogen er altijd bij ;) die energizer en whey samples ken ik onderand wel haha :)
Tnx voor de bestelling! Sampletjes kan je het beste in de opmerking zetten. Zoals je ziet loop ik hier soms wat achter :D
Zondag een bestelling gedaan bij XXL. Ging er iets mis met de ideal betaling. Gevolg; een dubbele betaling gedaan. Ik gister een mail gestuurd en zojuist al antwoord dat ze t in orde gingen maken. Die mail kwam tegelijk met de bestelling binnen.

Zoals gewoonlijk... super dus!
:thumbs:
René, tijdens een zware training met crack word ik soms enorm misselijk..tot bijna kotsen aan toe.. is dit vaker een verschijnsel?

En een trainings maatje wilt crack en crea stacken, gaat dat goed samen???
Hoor ik inderdaad wel vaker. Verschilt van persoon tot persoon en van product tot product. Pre workout boosters is altijd een kwestie van uitproberen.
René zijn hulpje in drukke tijden.. :D
En druk is het :thumbs: :D
Rene,

hoe lang na bereiding zijn de delicious pancakes ongeveer houdbaar?
Kunnen makkelijk 1 dag in de koelkast bewaard worden.
Volgens mij zijn ze op vakantie..
Vanaf morgen zijn we weer allemaal op volle kracht aanwezig. Ook weer wat meer tijd voor DBB dan :)
Gisteren de Pannekoekenmix, of eigenlijk voor mij de flensjesmix, besteld bij XXL. Vandaag gestest, hierzo de uitslag:

Ik heb de aangegeven hoeveelheden aangehouden en die werken prima. (220ml melk, 3 schepjes mix)
Als ik meer melk doe, zijn zie niet mooi af te bakken. Wel heb ik er een half zakje vanille suiker (5 g) ingedaan, omdat ik heel vaak gebruik bij 't koken. De volgende keer doe ik die er mss niet bij, omdat de smaak zonder al heel goed is.

Men neme een pak melk, en de mix van XXL.

Vervolgens laat je de koekenpan goed heet worden. Je giet er olie in, laat die goed heet worden en giet die weer af in een kopje. Nu heb je een heel dun laagje olie op je pan, zodat 't goed kan bakken. Als je allergisch bent voor die paar cals, kun je PAM oid gebruiken. Beetje van de mix erin en draaien maar. Mss even oefenen in het begin.

Op hoog vuur bakken, niet te lang, minuutje geloof ik, mss iets meer en dan een stukje loswikken met een mes en omdraaien. Vervolgens andere kant afbakken.

Als hij klaar is. Rince and repeat, een keer of 5,6 gok ik. Hangt van je voorkeur af, voor een portie.

Eindresultaat, en smullen maar!

Leuke review!! Ik hou wel van reviews met foto's en al erbij :D
ik krijg er nu honger van! het is verdomme 1uur snachts!
Hahaha ziet er inderdaad lekker uit! :meal:
René ik heb ergens gehoord dat als je aminozuren in hun vrije vorm neemt de opname van voedingsstoffen tijdens de training met 260% verhoogt wordt en na de training zelfs met 650%.

Is dit waar of is dit verkoopspraat?

En btw; waarom slechts 1 item in de aanbieding?

De percentages weet ik niet. Maar zelf vind ik aminozuren het beste en meest belangrijke supplement.

Jullie website is down

Hond voor proeven xxl pannekoek
IMAG0235.jpg

Hond na het proeven xxl pannekoek
IMAG0233.jpg

Volgende dag in de ochtend
IMAG0149.jpg

LOL @ Killy !

Priceless. :roflol:

• #21.354
+1, ik kom er ook niet op.

@ XXL: wanneer komt jullie nieuwe post WO supp? en kan je er al wat over verklappen?? :P
Nieuwe Post Workout is er hopelijk binnen 2 a 3 weken. Is een topper met alleen top ingredienten. Onder andere Vitargo, Waxy Maize, PeptoPro, Amino's en mineralen. Er zit bewust geen creatine in. Dus je kan het het hele jaar door gebruiken. Ook zit er geen dextrose of malto in.
Hond voor proeven xxl pannekoek
IMAG0235.jpg

Hond na het proeven xxl pannekoek
IMAG0233.jpg

Volgende dag in de ochtend
IMAG0149.jpg
Hahahahaha zo te zien vind ie ze lekker :D :D

nvm

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan ik een beetje massa gainen op die nieuwe post wo
Welke prijs gaat het nieuwe product kosten voor hoeveel gram ??

Komen er nog nieuwe XXL producten ?

Nieuwe Post Workout is er hopelijk binnen 2 a 3 weken. Is een topper met alleen top ingredienten. Onder andere Vitargo, Waxy Maize, PeptoPro, Amino's en mineralen. Er zit bewust geen creatine in. Dus je kan het het hele jaar door gebruiken. Ook zit er geen dextrose of malto in.

Hou er dan maar 1 voor me achter! Ik ben de eerste die hem gaat bestellen :P (of 3.. scheelt natuurlijk in de prijs)

Afgelopen week een tanktop, tshirt en trainingsjack gekocht van XXL.. vooral het Tshirt zit lekker en vormen komen er goed uit. Ook dol op het vest. Goed bezig XXL!

• #21.359
Kan ik een beetje massa gainen op die nieuwe post wo
Welke prijs gaat het nieuwe product kosten voor hoeveel gram ??
Het is speciaal gericht op massa gainen en een sneller herstel. Prijs is nog niet helemaal bekend. Wordt zeker geen goedkoop product, maar dat is logisch als er alleen dure ingrediënten worden gebruikt en geen goedkope.

Komen er nog nieuwe XXL producten ?
Momenteel alleen de nieuwe Post Workout.

Ik heb ook het idee dat we nu wel zo'n beetje alles hebben. Onzinnige toevoegingen hou ik sowieso niet van.

Maar mocht iemand de indruk hebben dat er een bepaald supplement mist in onze lijn dan hoor ik het natuurlijk graag!

Hou er dan maar 1 voor me achter! Ik ben de eerste die hem gaat bestellen :P (of 3.. scheelt natuurlijk in de prijs)

Afgelopen week een tanktop, tshirt en trainingsjack gekocht van XXL.. vooral het Tshirt zit lekker en vormen komen er goed uit. Ook dol op het vest. Goed bezig XXL!
:thumbs:

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 16:15 ----------

Nieuwe weekaanbiedingen:

XXL Nutrition Whey Isolaat

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

CytoSport Muscle Milk

Olimp Twister Protein Bar

MRM Smart Blend

Terug