MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Klopt het dat van Mega Grow
http://www.xxlnutrition.nl/mega-grow/xxl-nutrition
je derde been groter word zoals sommige hier op het forum beweren?

NotSureIfSerious.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.366
Hahahahah :D

Gister voor 't eerst hier even wat besteld omdat het ergens anders uitverkocht was. Was wel benieuwd naar jullie Whey Delicious, dus even een sample aangevinkt omdat ik recht op een goodie had. Vandaag bestelling binnen maar geen samples, wel mooi boekje btw. Daag XXL

hoeveel spiermassa kan ik gainen van muscle milk? ziet er wel goed uit namelijk

• #21.371
Gister voor 't eerst hier even wat besteld omdat het ergens anders uitverkocht was. Was wel benieuwd naar jullie Whey Delicious, dus even een sample aangevinkt omdat ik recht op een goodie had. Vandaag bestelling binnen maar geen samples, wel mooi boekje btw. Daag XXL
Die hoort er natuurlijk gewoon bij te zitten. PM even je ordernummer dan stuur ik hem na.
hoeveel spiermassa kan ik gainen van muscle milk? ziet er wel goed uit namelijk

0 als je voeding niet inorde is.

Juist als je voeding niet in orde is is Muscle Milk een prima keus. Stel je hebt 2500kcal nodig om te groeien en je krijgt er maar 2000 binnen. Als je dan 2 shakes per dag erbij neemt groei je wel. Dus dat maakt het verschil.

Met Muscle Milk krijg je op een makkelijke en lekkere manier de nodige kcal binnen. De jongens hebben hier ook een paar potten opengetrokken en ik moet zeggen dat het prima smaakt! :zuip: :D

is er ergens info over dat nieuwe product ik ben hier zeer benieuwd naar namelijk:P

net creatine en tanktop besteld:)
Ben benieuwd hoe het bevalt, bestelde hiervoor alles bij bodylab maar verandering kan soms geen kwaad.

We zullen zien:)
Gister besteld dus zal vandaag wel binnen komen:)

Was gister inderdaad binnen:) alleen de tanktop maatje te groot besteld :(

Tanktops horen heel ruim (lees: slobberig ruim) te zitten. Maar als je even mailt naar de klantenservice heb je best kans dat je hem nog mag ruilen. ;)

ja maar als ik hem terug moet sturen ben ik meer verz. kosten kwijt dan de tanktop kost gok ik :)

• #21.380
ja maar als ik hem terug moet sturen ben ik meer verz. kosten kwijt dan de tanktop kost gok ik :)

Terugsturen heeft inderdaad weinig zin ivm verzendkosten enz.

We regelen wel wat bij je volgende bestelling ;)

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 19:38 ----------

is er ergens info over dat nieuwe product ik ben hier zeer benieuwd naar namelijk:P

Onze nieuwe Post Workout bedoel je? Die info komt binnen nu en 2 weken op de site te staan.

Terug
Naar boven