Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@XXL : worden jullie pakketten ook via TNT doorgegeven naar DPD bij bestellingen naar België ? Ik bestel namelijk bij de concurrentie maar ben dat koeriersbedrijf zo schijtebeu dat ik er gerust duurdere whey voor wil beginnen kopen
Bestellingen naar Belgie worden met DPD verzonden. DPD komt zelf de pakketten ophalen bij ons, TNT heeft er dus niets mee te maken. We hebben vrij goede afspraken met DPD en krijgen vrijwel nooit klachten van Belgische klanten.
Dan zal het gewoon aan de chauffeur van DPD liggen die me elke keer naait
Terugsturen heeft inderdaad weinig zin ivm verzendkosten enz.
We regelen wel wat bij je volgende bestelling![]()

Mail even je gegevens, dan sturen we het nog een keer.Ruim een maand geleden gebruik gemaakt van de actiecode in sport & fitness. Ik heb die sample's nog niet ontvangen. Is er iets misgegaan of..?
Uiteindelijk toch eens de whey delicious sample pack besteld. Ook BSN dessert: banana nut bread (wilde dit eens proberen).
Bestelnr: 136257
![]()

54.95 voor jullie niewe PWO ? Ik hoop het niet , anders is het erg duur voor iets waar maar 6gram peptopro inzit per 70gram .
Vreemd, hier zijn ze houdbaar tot 4-2013. PM even je bestelnummer, dan stuur ik een nieuwe.Ik heb vandaag crea force van de weekaanbieding binnen gekregen, bedankt, maar de houdbaarheidsdatum is verlopen! Tenminste ik neem aan dat dat wordt aangegeven met EXP 09/2011
54.95 voor jullie niewe PWO ? Ik hoop het niet , anders is het erg duur voor iets waar maar 6gram peptopro inzit per 70gram .
Ik vind het ook best duur, voor de rest wel 14 gram aan aminzuren in totaal...Maar 55 euro is wel erg veel voor 30 doseringen.
Vreemd, hier zijn ze houdbaar tot 4-2013. PM even je bestelnummer, dan stuur ik een nieuwe.
Het lijkt misschien duur maar dat is het absoluut niet. We hadden per 70 gram ook 50 gram dextrose/maltodextrine in kunnen doen. Dan was het inderdaad meer dan de helft goedkoper geweest.
Met Advanced Post Workout hebben we het beste post workout product op de markt gemaakt. Er is geen 1 product dat ook maar in de buurt komt. We hebben bewust gekozen voor kwaliteit. Goedkopere producten zijn er namelijk meer dan genoeg op de markt. Advanced Post Workout is echt uniek. Kijk nog eens goed wat er allemaal in zit (en wat er niet in zit!).
Vreemd, hier zijn ze houdbaar tot 4-2013. PM even je bestelnummer, dan stuur ik een nieuwe.
Het lijkt misschien duur maar dat is het absoluut niet. We hadden per 70 gram ook 50 gram dextrose/maltodextrine in kunnen doen. Dan was het inderdaad meer dan de helft goedkoper geweest.
Met Advanced Post Workout hebben we het beste post workout product op de markt gemaakt. Er is geen 1 product dat ook maar in de buurt komt. We hebben bewust gekozen voor kwaliteit. Goedkopere producten zijn er namelijk meer dan genoeg op de markt. Advanced Post Workout is echt uniek. Kijk nog eens goed wat er allemaal in zit (en wat er niet in zit!).

Dat zeg je inderdaad goed. En kijk eens wat er in bijv Celltech zit, meer dan drie kwart dextrose.
Advanced Post Workout is gewoon het allerbeste en dat is nu eenmaal niet goedkoop. Hier hebben heel veel mensen op gewacht, want het is gewoon een uniek product. Er is simpelweg geen vergelijkbaar product op de markt.
Als MuscleTech het zou uitbrengen zou je waarschijnlijk meer dan 100 euro moeten betalen![]()