Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vreemd, hier zijn ze houdbaar tot 4-2013. PM even je bestelnummer, dan stuur ik een nieuwe.

+16 gram peptopro: 0.39 cent
8 gram EAA: 0.39 cent
vitargo : 0.46 cent
waxy maize : 0.23 cent
l-glutamine : 0.17 cent
glutamine pep. : 0.06 cent
taurine : 0.08 cent
arginine AKG : 0.11 cent
Totaal : 1.89 euro per dosering
Post workout: 1.83 euro per dosering
Is dus iets goedkoper dan als je alles apart zou kopen, + heb je bij de post workout nog een (ik veronderstel uit mijn ervaring bij jullie) lekkere smaak...
Zijn dus idd dure ingrediënten![]()

René , mss iets voor je klanten een actie doen , zoals morgen de nieuwe PWO in aanbieding zetten . Dat zou pas een mooi aanbieding zijn![]()
hey rené!
alles goed?
even het volgende: als ik nou meerdere potten leucine afneem krijg ik dan een aangepaste prijs? een vriendenprijs zeg maar..
groeten Skinnie

We hebben alleen maar vriendenprijzenhey rené!
alles goed?
even het volgende: als ik nou meerdere potten leucine afneem krijg ik dan een aangepaste prijs? een vriendenprijs zeg maar..
groeten Skinnie

Smaak is purple lemonade flavor.De Purple Wraath, welke smaak is dat bij jullie , aangezien je geen smaak kan kiezen...
We hebben een paar andere leuke aanbiedingen:De nieuwe PWO en leucine in de weekaanbieding , Rene kan als hij wil hier vat op hebben .
Doe het voor de trouwe klanten![]()
Toptip.Je kan er bijv. ook een paar afwisselen. Dus elke training een andere booster, werkt ook erg goed!