Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Je hebt wel gelijk René, is heel hoog en goed gedoseerd. Leuk dat jullie niet alles in blend weergeven...

6 gram peptopro: 0.39 cent
8 gram EAA: 0.39 cent
vitargo : 0.46 cent
waxy maize : 0.23 cent
l-glutamine : 0.17 cent
glutamine pep. : 0.06 cent
taurine : 0.08 cent
arginine AKG : 0.11 cent

Totaal : 1.89 euro per dosering

Post workout: 1.83 euro per dosering

Is dus iets goedkoper dan als je alles apart zou kopen, + heb je bij de post workout nog een (ik veronderstel uit mijn ervaring bij jullie) lekkere smaak...

Zijn dus idd dure ingrediënten :)

Echter daalt de prijs flink als je Vitargo eruit gooit en er Dextrose erin doet, vind persoonlijk Vitargo zeker z'n prijs niet waard, zeker omdat Dextrose zo goed als hetzelfde doet en het verschil naar mijn mening marginaal is, en dat terwijl 1KG Dextrose in super iets van 2,- is.
Dit is echter wel een zeer goed product voor de mensen die het beste van het beste willen hebben, dus daarvoor toppie XXL :)

6 gram peptopro: 0.39 cent
8 gram EAA: 0.39 cent
vitargo : 0.46 cent
waxy maize : 0.23 cent
l-glutamine : 0.17 cent
glutamine pep. : 0.06 cent
taurine : 0.08 cent
arginine AKG : 0.11 cent

Totaal : 1.89 euro per dosering

Post workout: 1.83 euro per dosering

Is dus iets goedkoper dan als je alles apart zou kopen, + heb je bij de post workout nog een (ik veronderstel uit mijn ervaring bij jullie) lekkere smaak...

Zijn dus idd dure ingrediënten :)
+1
Ik vind het product niet overdreven duur hoor. Samenstelling ziet er top uit (veel beter dan magnificent van b&f!), en de prijs is er gewoon naar.

Is met alles zo: Wil je het beste? Dan betaal je er ook voor...

Is er een verschil tussen BCAA caps en powder, behalve dan die 50mg verschil? Het prijsverschil is enorm, of lees ik iets verkeerd?

Als ik het goed begrijp heb je 100X5gram bcaa's binnen met de poedervorm en "amper" 40x5gram met de capsules, terwijl de prijs en inhoud zo goed als hetzelfde zijn? ???

Caps zijn altijd duurder dan poeder.

Tot nu toe volgens mij alles wel eens gebruikt.. prima spul! Vooral de Oats, Whey en vita supps die ik het hele jaar door gebruik.

Laatst een XXL vest (Grijs) gekocht.. ook prima materiaal ^_^

René , mss iets voor je klanten een actie doen , zoals morgen de nieuwe PWO in aanbieding zetten . Dat zou pas een mooi aanbieding zijn ;)

hey rené!

alles goed?

even het volgende: als ik nou meerdere potten leucine afneem krijg ik dan een aangepaste prijs? een vriendenprijs zeg maar..

groeten Skinnie

De Purple Wraath, welke smaak is dat bij jullie , aangezien je geen smaak kan kiezen...

René , mss iets voor je klanten een actie doen , zoals morgen de nieuwe PWO in aanbieding zetten . Dat zou pas een mooi aanbieding zijn ;)

hey rené!

alles goed?

even het volgende: als ik nou meerdere potten leucine afneem krijg ik dan een aangepaste prijs? een vriendenprijs zeg maar..

groeten Skinnie

De nieuwe PWO en leucine in de weekaanbieding , Rene kan als hij wil hier vat op hebben .

Doe het voor de trouwe klanten ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.416
hey rené!

alles goed?

groeten Skinnie
We hebben alleen maar vriendenprijzen :D
De Purple Wraath, welke smaak is dat bij jullie , aangezien je geen smaak kan kiezen...
Smaak is purple lemonade flavor.
De nieuwe PWO en leucine in de weekaanbieding , Rene kan als hij wil hier vat op hebben .

Doe het voor de trouwe klanten ;)
We hebben een paar andere leuke aanbiedingen:

Deze week 4 top pre workout boosters in de aanbieding!!

NO Xplode van € 44,95 voor € 29,95!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Crack van € 44,95 voor € 35,95!!

Maximize V2 van € 34,95 voor € 29,95!!

FlashOver van € 34,95 voor € 24,95!!

Welke is de beste van de 4 ? Liefst ook eentje die een zo min mogelijle crash geeft na het trainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.418
Persoonlijk vind ik maximize en flashover de beste. Maar dat is per persoon heel erg verschillend. Je kan er bijv. ook een paar afwisselen. Dus elke training een andere booster, werkt ook erg goed!

Mijn pot Whey Isolaat banaan 2,5 kg is binnen !! Alleen er zit geen maatschepje bij, Klopt dit ??

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 16:24 ----------

NVM ik heb het maatschepje gevonden

Terug
Naar boven