Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hoi René! Om te beginnen, uitstekende service bij de twee bestellingen die ik tot dusver geplaatst heb :D

Nu zit ik toch met een kleine bemerking, hebben jullie soms ervaring met het feit dat twee batches heel verschillend smaken? Mijn eerste pot Whey Isolaat banaan (1kg) en mijn laatste bestelling (2.5kg banaan) smaken namelijk heel anders. De batch van 2.5kg smaakt een stuk romiger/zoeter (niet dat het slecht is, integendeel), maar ik vind het toch opvallend dat er zo'n merkbaar smaakverschil opzit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.022
En een lichtere variant van DMAA wat legaal is ?:)

We zijn er hard mee aan het werk, het gaat de goed kant op!

Hoi René! Om te beginnen, uitstekende service bij de twee bestellingen die ik tot dusver geplaatst heb :D

Nu zit ik toch met een kleine bemerking, hebben jullie soms ervaring met het feit dat twee batches heel verschillend smaken? Mijn eerste pot Whey Isolaat banaan (1kg) en mijn laatste bestelling (2.5kg banaan) smaken namelijk heel anders. De batch van 2.5kg smaakt een stuk romiger/zoeter (niet dat het slecht is, integendeel), maar ik vind het toch opvallend dat er zo'n merkbaar smaakverschil opzit.

Er is momenteel iets aan de hand op de eiwitmarkt. De eiwitproducenten leveren zo nu en dan slecht. Soms heeft een 1e leverancier niet en wordt er gekocht bij de 2e leverancier. Deze whey heeft wel dezelfde voedingswaarde maar is toch qua smaak anders. Dit komt bijvoorbeeld omdat die vrijgekomen is bij een andere manier van kaasmaken.

Pakket zojuist netjes ontvangen, nogmaals dank voor de extra's René!

Hallo XXL, wanneer komt Serieus Mass weer binnen?

En welke pre-workout booster, voor goede pomp, focus en drive bevelen jullie aan, behalve de XXL producten, welke nog meer? En zonder die DMAA.. want die dip vind ik niet fijn, zoals bij Noxi

Wellicht als ik in Helmond moet werken volgende week, dat ik wel ff langs kom ;)

• #22.026
Hallo XXL, wanneer komt Serieus Mass weer binnen?

En welke pre-workout booster, voor goede pomp, focus en drive bevelen jullie aan, behalve de XXL producten, welke nog meer? En zonder die DMAA.. want die dip vind ik niet fijn, zoals bij Noxi

Wellicht als ik in Helmond moet werken volgende week, dat ik wel ff langs kom ;)

Langskomen kan altijd!

Wanneer de serious mass weer komt weet ik niet, de leverancier levert slecht, maar daar komt binnenkort verandering in.

Als pre workout zou ik je craze aanbevelen, die verkopen we erg veel.

Rene weet jij hoe het staat met mijn order , het order nummer is 198616 heb donderdag besteld voor half 3 en niks meer vernomen normaal voor 17 uur dag erna in huis, nu had ik casseine eiwitten nodig heb ik gister bestelling bij concurrent gedaan en net geleverd gekregen beetje raar allemaal.

• #22.028
Rene weet jij hoe het staat met mijn order , het order nummer is 198616 heb donderdag besteld voor half 3 en niks meer vernomen normaal voor 17 uur dag erna in huis, nu had ik casseine eiwitten nodig heb ik gister bestelling bij concurrent gedaan en net geleverd gekregen beetje raar allemaal.

Ja dat is zeker raar, je order is gewoon verstuurd. Wat zegt de track&trace?

Elke webshop in NL verstuurd met TNT, dat is de beste bezorger. Maar daar gaan ook dingen mis, hier bij jou is er dus blijkbaar iets misgegaan daar.

Ik kan hier niet kijken in het TNT systeem dan kan alleen op de zaak, ik mail zodat ze maandag direkt kijken. Ik baal altijd van een slechte bezorging, we kunnen er helaas niets aan doen. Regelmatig komt de accountmanager van TNT langs om alle problemen door te nemen. Maar echt alle bezorg problemen voorkomen kunnen we niet.

Ik heb het doorgegeven aan kantoor dan kijken ze maandag als 1e werk.

Hey XXL!
Vraagje over die wrist wraps. Past die echt om ELKE pols? Ik ben dun en klein dus mijn polsen zijn ook super dun. En waarom zijn ze 8cm zo breed? ?Hebben jullie minder brede? Want 8cm past gwn niet meer om mn pols en jullie hebben tog beste kwaliteit-prijs verhouding...

• #22.030
Hey XXL!
Vraagje over die wrist wraps. Past die echt om ELKE pols? Ik ben dun en klein dus mijn polsen zijn ook super dun. En waarom zijn ze 8cm zo breed? ?Hebben jullie minder brede? Want 8cm past gwn niet meer om mn pols en jullie hebben tog beste kwaliteit-prijs verhouding...

Yo!

Die passen echt wel om elke pols hoor, en als ze smaller waren dan snijden ze heel erg wat zeker niet fijn is. :wl:

Yo!

Die passen echt wel om elke pols hoor, en als ze smaller waren dan snijden ze heel erg wat zeker niet fijn is. :wl:
bedankt, goede service en snelle reactie:D
Maar nog iets.. gebruik je het echt voor 1RM of kun je het HELE tijd bij de training dragen? Dat lijkt me slecht voor de bloedvaten..

• #22.032
bedankt, goede service en snelle reactie:D
Maar nog iets.. gebruik je het echt voor 1RM of kun je het HELE tijd bij de training dragen? Dat lijkt me slecht voor de bloedvaten..

Je moet ze wel af en toe even loshalen anders krijg je blauwe handen :o

Kun je een smaakpakketje bestellen van Basic Bulk Whey?

Zoals jullie weten ben ik op dit moment in wedstrijdvoorbereiding en dit zijn de supps die ik gebruik in de cut.

-whey isolaat & leucine met het ontbijt
-advanced post workout & peptopro tijdens training
-night proteine voor het slapen
-carnitine
-multivitamine

Het resultaat is een vervroegde kerst :kerst:

back.jpg

Laatst bewerkt:
Ik begin nu zelfs al XXL te zweten :$

e6yp2r.jpg

hahahah, geweldig !

Haha ik had jullie tanktop aan, en ben na de walking lunges op m'n rug op de grond gaan liggen met dit als resultaat :D Betere reclame kan niet toch?
Dan zou je hem in spiegelbeeld moeten zien, dus het zal wel ge-fotoshopt zijn dan. ;)

Terug
Naar boven