AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hallo Rene, die soep die jullie verkopen zijn daar of komen daar ook samples van?

Enig idee wanneer de omega 3 binnenkomt van eigen merk?

Hebben jullie Whey Isolaat ook nog wel eens in de aanbieding? Voor 10 Januarie ben ik van plan om 8x 2500 gram daarvan in huis te halen, alleen hoop eigenlijk nog dat ie daarvoor nog in de aanbieding komt :o

gheghe de wehy isolaat en de omega,s moet ik ook beide hebben.

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.448
Hebben jullie Whey Isolaat ook nog wel eens in de aanbieding? Voor 10 Januarie ben ik van plan om 8x 2500 gram daarvan in huis te halen, alleen hoop eigenlijk nog dat ie daarvoor nog in de aanbieding komt :o

gheghe de wehy isolaat en de omega,s moet ik ook beide hebben.

Aanbiedingen van whey's of andere proteines kunnen niet meer, de inkoopprijzen zijn daarvoor te hoog. Deze zijn de laatste 2 jaar ENORM gestegen. Het zou zomaar kunnen dat volgend jaar de prijzen gaan stijgen ook voor de consument.

That's just the whey it is.

Hebben jullie Whey Isolaat ook nog wel eens in de aanbieding? Voor 10 Januari ben ik van plan om 8x 2500 gram daarvan in huis te halen, alleen hoop eigenlijk nog dat ie daarvoor nog in de aanbieding komt :o

Ik denk dat je wel korting krijgt met 20kg in 1 koop.(eigen retail?):D

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 15:42 ----------

Aanbiedingen van whey's of andere proteines kunnen niet meer, de inkoopprijzen zijn daarvoor te hoog. Deze zijn de laatste 2 jaar ENORM gestegen. Het zou zomaar kunnen dat volgend jaar de prijzen gaan stijgen ook voor de consument.

Alles word duurder, jullie hebben nu nette prijzen. :thumb:

hey rene, die afslank eiwit. is dat goed te doen voor ontbijt, blender met iets van kwark en fruit of weet je dat niet?

• #22.452
hey rene, die afslank eiwit. is dat goed te doen voor ontbijt, blender met iets van kwark en fruit of weet je dat niet?

Welk eiwit bedoel je precies, die Diet Shake? dat is een maaltijdvervanger eigenlijk die heel dik wordt om de maag te vullen.

Goede aanbiedingen, van de week nog glutamine en een dieetshake bestellen se:)

• #22.455
  • #22.457
Oftewel vannaf Januarie word de whey isolaat duurder? Of komt dat later pas?

Inkoop wordt het in ieder geval wel weer duurder. Op een gegeven moment kunnen de supplementenbedrijven die stijgingen niet meer absorberen en zullen op een gegeven moment de prijzen stijgen. Wanneer weet ik niet maar dat het er van gaat komen is vrijwel zeker.

Bestelling netjes aangekomen, zelf met een sample hoewel die volgens mijn aankoopbedrag er niet zou moeten inzitten, bij deze TOP!

kunnen we de dame ook winnen? :D

Terug
Naar boven