- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo Rene, die soep die jullie verkopen zijn daar of komen daar ook samples van?

We hebben wel single use verpakking het zijn niet echt samples, je kan die ook als goodie kiezen bij een bestelling![]()

Enig idee wanneer de omega 3 binnenkomt van eigen merk?
Hebben jullie Whey Isolaat ook nog wel eens in de aanbieding? Voor 10 Januarie ben ik van plan om 8x 2500 gram daarvan in huis te halen, alleen hoop eigenlijk nog dat ie daarvoor nog in de aanbieding komt![]()
gheghe de wehy isolaat en de omega,s moet ik ook beide hebben.
Hebben jullie Whey Isolaat ook nog wel eens in de aanbieding? Voor 10 Januari ben ik van plan om 8x 2500 gram daarvan in huis te halen, alleen hoop eigenlijk nog dat ie daarvoor nog in de aanbieding komt![]()

Aanbiedingen van whey's of andere proteines kunnen niet meer, de inkoopprijzen zijn daarvoor te hoog. Deze zijn de laatste 2 jaar ENORM gestegen. Het zou zomaar kunnen dat volgend jaar de prijzen gaan stijgen ook voor de consument.
hey rene, die afslank eiwit. is dat goed te doen voor ontbijt, blender met iets van kwark en fruit of weet je dat niet?
oke ja idd die bedoel ikWelk eiwit bedoel je precies, die Diet Shake? dat is een maaltijdvervanger eigenlijk die heel dik wordt om de maag te vullen.
hmm is wel jammer hij moet beetje losjes zijnGoede aanbiedingen, van de week nog glutamine en een dieetshake bestellen se![]()
oke ja idd die bedoel ikhmm is wel jammer hij moet beetje losjes zijn
Het zou zomaar kunnen dat volgend jaar de prijzen gaan stijgen ook voor de consument.
Oftewel vannaf Januarie word de whey isolaat duurder? Of komt dat later pas?