Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.642
Ha die Rene,

Is er al zicht op of er op korte termijn die 'speciale' proteine binnenkomt waar jij mij een berichtje over stuurde? Je weet wel, die alternatieve bron van eiwit ;)

Ik wil binnenkort namelijk graag een zooi bestellen, en als jij denkt dat je het op redelijk korte termijn kunt gaan leveren wacht ik nog even, en haal ik het liever bij jouw dan in de US.

De smaak is een probleem, we moet alles even heroverwegen. Er zijn 2 producenten voor ons aan het werk om het drinkbaar te krijgen.

Dan wacht ik nog even. Thanks voor de snelle reactie :)

Ok top!

Heb bij men bestelling de night protein eens bij genomen. Ben benieuwd... Er staat bij laag lactose gehalte dus mss het proberen waard met men prikkelbaar darmsyndroom. Ik heb echt totaal geen keuze, behalve dan zero lactose. Zalige aandoening om te hebben als bodybuilder! (sarcasme)

Laatst bewerkt:
  • #22.646
Heb bij men bestelling de night protein eens bij genomen. Ben benieuwd... Er staat bij laag lactose gehalte dus mss het proberen waard men mijn prikkelbaar darmsyndroom. Ik heb echt totaal geen keuze, behalve dan zero lactose. Zalige aandoening om te hebben als bodybuilder! (sarcasme)

Ik ben met een oplossing bezig maar we zitten met de smaak te vechten.. vraag me over een aantal weken nog eens per PM.

• #22.648
Will do!

Van enkele supps een lactose vrije versie zou een ongelooflijk iets zijn, maja, het moet wel rendabel zijn voor jullie...

Ik ben er al 6 maanden mee bezig maar het is lastig, heb nog 1 laatste formule gemaakt. Als dat niet lukt heb ik nog plan B , alleen ben ik dat wel 6 maanden kwijt met testen en samples maken. Maar ja..

Is lactose dan zo een essentieel iets voor een supp ofzo?

Vernomen van mijn vriendin dat mijn pakket aangekomen is. Hele mooie correctie. Zeer mooi gedaan en top service.

Pakket juist toegekomen en zoals beloofd was, gisteren besteld, vandaag binnen gekregen zelfs in Belgie. Thanks XXL
iznhoo.jpg

Weer wat shirtjes en tanktops besteld om in te trainen. Na vaak wassen blijft de opdruk goed+ze vervormen niet!

• #22.656
Een smaakvolle supp maken zonder lactose is lastig bedoel je? Omdat je zei "het is lastig", dunno waarnaar ge verwijst :)

Het gaat erom dat je geen whey kan gebruiken maar eiwitten uit andere bronnen en die smaken niet goed. En om die smaak goed te krijgen is een probleem ;)

Pakket juist toegekomen en zoals beloofd was, gisteren besteld, vandaag binnen gekregen zelfs in Belgie. Thanks XXL
iznhoo.jpg

haha prachtig!

Weer wat shirtjes en tanktops besteld om in te trainen. Na vaak wassen blijft de opdruk goed+ze vervormen niet!

ok goed om te horen!

Waarom is jullie zma veel duurder dan die van de 'concurrent'?

B&F - 90 capsules - 9,90 - 3 per dosering - 0,33 per dosering
XXL - 160 capsules - 19,95 - 4 per dosering - 0,50 per dosering
XXL - 3 x 160 capsules - 51,95 - 4 per dosering - 0,43 per dosering

Zie ik iets over het hoofd? Of is de prijs enkel hoger omdat jullie meer caps nodig hebben voor 1 dosering?

Ik zie als enige voordeel dat je de dosering 'makkelijker' aan zou kunnen passen.

???

• #22.660
Waarom is jullie zma veel duurder dan die van de 'concurrent'?

B&F - 90 capsules - 9,90 - 3 per dosering - 0,33 per dosering
XXL - 160 capsules - 19,95 - 4 per dosering - 0,50 per dosering
XXL - 3 x 160 capsules - 51,95 - 4 per dosering - 0,43 per dosering

Zie ik iets over het hoofd? Of is de prijs enkel hoger omdat jullie meer caps nodig hebben voor 1 dosering?

Ik zie als enige voordeel dat je de dosering 'makkelijker' aan zou kunnen passen.

???

IK zal van de week even naar de prijstelling kijken, sowieso is een product met meer caps altijd iets duurder. We hebben dit gedaan zodat de dosering makkelijker is aan te passen ook voor vrouwen. En dat de caps makkelijk zijn in te slikken.

Verder gebruiken we altijd grondstoffen die in de EU geproduceerd of gecontroleerd zijn op verontreinigingen dit maakt de producten ook altijd iets duurder. Dit zie je niet verder maar speelt wel mee.

Maar zoals ik al zei moet ik maandag even kijken hoe de inkoop precies ligt.

Terug
Naar boven