Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bestellinkje gedaan: jack3d micro, whey delicious en multivit![]()
. Die moet ik ook maar weer eens nemen 
jaja vorige keer cookies en cream, was ook erg lekker. nu maar eens wat andersOk man succes ermee! en lekkere smaak van Whey Delicious gekozen zie ik. Die moet ik ook maar weer eens nemen
![]()

Waarom zou ik All Day Protein kopen en niet http://www.bulkpowders.co.uk/complete-protein-blend.html? Ik heb goede ervaringen met XXL Nutrition, dus als het antwoord overtuidend is![]()
Slow and Fast Release Protein Blend (Whey Protein Concentrate, Milk Protein Concentrate, Egg White Powder), Glutamine Peptides, Cocoa Powder (Chocolate and Chocolate Cookies), Flavour (Banana, Strawberry, Chocolate and Chocolate Cookies), Natural Colour (Beta Carotene for Banana; Beetroot Red for Strawberry), Antifoaming agent, Stabiliser (Xanthan Gum), Sweetener (Sucralose®).
Wei proteïne concentraat, calcium caseïne, caseïne micellar, ei-albumine, wei proteïne isolaat, glutamine peptide, wei proteïne hydrolisaat, smaakaroma vanille, verdikkingsmiddel guargom, zoetstof sucralose.
Ok, bedankt. Bulkpowders geeft een "whey protein, milk protein and egg white protein in an optimal 50/35/15 ratio" an op de pagina. Wat zijn de % van All Day Protein?
De prijsverschil is niet so groot (+ 3 €/5kg voor XXL Nutrition)

- bestellen is NL is sneller, meestal volgende werkdag geleverd
- geen verzendkosten
- en ALS er wat misgaat, is het makkelijker op te lossen met een webshop in eigen land dan webshop die in het buitenland zit
Had 15 januari bestelling geplaatst en betaald met een bankoverschrijving. Mag ik dan vandaag het pakketje verwachten?
Komt normaal altijd sneller toe. Had het vorige week eigenlijk al verwacht![]()
zei nou iemand dat er nieuwe smaken whey delicious zijn![]()
normaal doe ik het zo, maar had volgens mij iets verkeerd gedaan
nr: 220394
Topkane, ze hebben hier een fout gemaakt en je betaling over het hoofd gezien, mijn excuses. Je order gaat vandaag weg (heb je morgen) en ik zorg dat ze je wat extra's meegeven.