XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

bestellinkje gedaan: jack3d micro, whey delicious en multivit ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.665
Waarom zou ik All Day Protein kopen en niet http://www.bulkpowders.co.uk/complete-protein-blend.html? Ik heb goede ervaringen met XXL Nutrition, dus als het antwoord overtuidend is :D

Ik ken die proteine verder niet maar de ingredienten zijn toch wel anders als van all day protein:

Slow and Fast Release Protein Blend (Whey Protein Concentrate, Milk Protein Concentrate, Egg White Powder), Glutamine Peptides, Cocoa Powder (Chocolate and Chocolate Cookies), Flavour (Banana, Strawberry, Chocolate and Chocolate Cookies), Natural Colour (Beta Carotene for Banana; Beetroot Red for Strawberry), Antifoaming agent, Stabiliser (Xanthan Gum), Sweetener (Sucralose®).

En van All Day Protein:

Wei proteïne concentraat, calcium caseïne, caseïne micellar, ei-albumine, wei proteïne isolaat, glutamine peptide, wei proteïne hydrolisaat, smaakaroma vanille, verdikkingsmiddel guargom, zoetstof sucralose.

Helemaal vergelijken kan je ze dus niet. Het is voor mij altijd lastig een product te beoordelen als ik de afkomst van de ingredienten niet weet. Die bepalen de kwaliteit van het product. Dat kan ik wel van onze producten en dat is ook de reden dat ik eigenlijk alleen maar producten van XXL Nutrition neem. Omdat ik weet dat we de beste grondstoffen gebruiken om een goed product te maken. En dat kan je vaak niet zien aan de voedingswaarden de kwaliteit is bepaald door de manier van het maken van de eiwitten.

Bulkpowders is altijd gunstig geprijsd dat is duidelijk, verder kan ik je niet veel melden.

je kan het altijd proberen en kijken of het je bevalt. Ik zeg altijd maar, je moet kopen daar waar jij er een goed gevoel aan hebt. Het is een kwestie van vertrouwen dat je een goed product geleverd krijgt.

Ok, bedankt. Bulkpowders geeft een "whey protein, milk protein and egg white protein in an optimal 50/35/15 ratio" an op de pagina. Wat zijn de % van All Day Protein?

De prijsverschil is niet so groot (+ 3 €/5kg voor XXL Nutrition)

• #22.667
Ok, bedankt. Bulkpowders geeft een "whey protein, milk protein and egg white protein in an optimal 50/35/15 ratio" an op de pagina. Wat zijn de % van All Day Protein?

De prijsverschil is niet so groot (+ 3 €/5kg voor XXL Nutrition)

komt een PM aan.. ;)

- bestellen is NL is sneller, meestal volgende werkdag geleverd
- geen verzendkosten
- en ALS er wat misgaat, is het makkelijker op te lossen met een webshop in eigen land dan webshop die in het buitenland zit

• #22.670
bestelling gedaan, melatonine en vitd3:)

Had 15 januari bestelling geplaatst en betaald met een bankoverschrijving. Mag ik dan vandaag het pakketje verwachten?

Komt normaal altijd sneller toe. Had het vorige week eigenlijk al verwacht :o

zei nou iemand dat er nieuwe smaken whey delicious zijn ???

• #22.675
Had 15 januari bestelling geplaatst en betaald met een bankoverschrijving. Mag ik dan vandaag het pakketje verwachten?

Komt normaal altijd sneller toe. Had het vorige week eigenlijk al verwacht :o

Kane wat is je bestelnummer dan kijk ik het even na, probeer altijd te kiezen voor bancontact dan gaat je pakker direct de deur uit. Hoeven we niet te wachten op de overboeking.

zei nou iemand dat er nieuwe smaken whey delicious zijn ???

Die komen eraan, de smaken zijn goedgekeurd en de labels klaar. Nog enkele weken en ze zijn er. We moeten eerst het samplepack aanpassen zodat ook deze smaken daarin zitten.

normaal doe ik het zo, maar had volgens mij iets verkeerd gedaan

nr: 220394

• #22.677
normaal doe ik het zo, maar had volgens mij iets verkeerd gedaan

nr: 220394

kane, ze hebben hier een fout gemaakt en je betaling over het hoofd gezien, mijn excuses. Je order gaat vandaag weg (heb je morgen) en ik zorg dat ze je wat extra's meegeven.

• #22.679
Bedankt voor je begrip :thumbs:

• #22.680
Mijn vraag aan onze Belgische klanten: Hoe verloopt de levering van je pakket?

We verzenden sinds vorige week woensdag met een andere bezorgdienst.

• Heb je voor SMS meldingen gekozen of voor email?
  • Hoeveel SMS'jes of emails heb je gekregen?
  • Is er geleverd in het aangegeven tijdsblok?
  • Ben je tevreden over de levering?
  • Wat kan er beter?

Terug
Naar boven