Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok, ok! beter.. gaan jullie dan nog andere dingen verkopen met dmaa erin of blijft het bij energize en black cat?
Edit: opgelost had probleempje met bestelling maar heb opgelost![]()
bij mij plakt altijd 1/5 van me whey aan de onderkant van me shake beker, ook al schud ik 10x het blijft zitten.
wat kan ik hier tegen doen?
ja maar een pot van 2.5kg kan je moeilijk mee nemen![]()

ja maar een pot van 2.5kg kan je moeilijk mee nemen![]()
pff kom je nu mee, heb 3 dagen geleden bestelling gedaan

ja dat kan, maar ik heb vaker gelezen dat het eiwit gehalte omlaag gaat nadat je het hebt klaargemaakt.
pff kom je nu mee, heb 3 dagen geleden bestelling gedaan
ja dat kan, maar ik heb vaker gelezen dat het eiwit gehalte omlaag gaat nadat je het hebt klaargemaakt.
Zal wel meevallen zeker. Is volgens mij een fabeltje maar ik kan mis zijn. Hoe doen ze dat dan met die voorgemaakte shakes die je kan kopen.
Normaal gezien gaat het eiwit kapot als je het te lang laat staan, hoe dat precies zit met die voorgemengde weet ik niet precies. Die hebben denk ik een speciale behandeling gehad.
. Ok ga vanaf morgen nooit meer op voorhand mixen
Maar hoelang is te lang? Dus heb zo al heel men leven gains mislopen. Ok ga vanaf morgen nooit meer op voorhand mixen
![]()
Gisteren bestelt en Purple wrath / black cats net ontvangen. Superdienst van dpd. Deze ochtend nog een mailtje dat het vandaag voor 11u geleverd werd. Top.
ik stop altijd mijn poeder in een lege vitaminnen potje die ik over heb. neem de shake beker mee vukl het met water en dan gooi ik vitamine potje met eiwit poeder leeg in beker. met boterham zakje blijft veel in de zakje zitten en verstuift veel ook nog eens.