AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.721
Ik zag gisteren een topic voorbij komen van iemand die zocht eiwitten zonder lactose en dacht gelijk aan Nectar van Syntrax, maar hebben jullie ook een eigen mer Whey iso zonder lactose ?

Er zit altijd iets van lactose in een isolaat al is het minimaal, vaak gaat een lactose allergie samen met een koemelk allergie.

Hoe vallen de maten van de broeken?
Ik heb bijvoorbeeld van Adidas alijd een L geloof ik, kan ik dat dan voor jullie broekenn ook aanhouden?
Want zeg nou zelf... Wat is er cooler om op je broek te hebben? 3 van die k*t strepen, of de tekst : Bigger is better ? :D

IK zal van de week even naar de prijstelling kijken, sowieso is een product met meer caps altijd iets duurder. We hebben dit gedaan zodat de dosering makkelijker is aan te passen ook voor vrouwen. En dat de caps makkelijk zijn in te slikken.

Verder gebruiken we altijd grondstoffen die in de EU geproduceerd of gecontroleerd zijn op verontreinigingen dit maakt de producten ook altijd iets duurder. Dit zie je niet verder maar speelt wel mee.

Maar zoals ik al zei moet ik maandag even kijken hoe de inkoop precies ligt.

Nog bedankt voor je reactie! Fijn om te horen jullie de grondstoffen controleren.

Zojuist nog even een bestelling geplaatst. Ook maar weer even een powertower erbij besteld. Dat ding is ideaal! :D

• #22.729
Hoe vallen de maten van de broeken?
Ik heb bijvoorbeeld van Adidas alijd een L geloof ik, kan ik dat dan voor jullie broekenn ook aanhouden?
Want zeg nou zelf... Wat is er cooler om op je broek te hebben? 3 van die k*t strepen, of de tekst : Bigger is better ? :D

Ja die maten kan je aanhouden, het zijn gangbare maten. Ik vind ze echt mooi geworden, vandaag net binnen :thumbs:

Nog bedankt voor je reactie! Fijn om te horen jullie de grondstoffen controleren.

Zojuist nog even een bestelling geplaatst. Ook maar weer even een powertower erbij besteld. Dat ding is ideaal! :D

Ok top, we zorgen ervoor! We kopen alleen gecontroleerde Europese grondstoffen. Je weet nooit wat zo'n gekke chinees je anders stuurt.

@Xtreme Pump:

Hoeveel Agmatine?

En als ik Assault neem, hoveel caps zijn ideal? (atm, mijn pre wo is 1/2 - 3/4 scoops Assaut + 1000mg Agmatine)

Bedankt.

• #22.732
@Xtreme Pump:

Hoeveel Agmatine?

En als ik Assault neem, hoveel caps zijn ideal? (atm, mijn pre wo is 1/2 - 3/4 scoops Assaut + 1000mg Agmatine)

Bedankt.

We hebben hard gewerkt aan de juiste dosering daarom geven we deze niet specifiek weer. Dan kan iemand dat zomaar kopieren. Er zit een goede dosis agmatine in, maar ga ik niet zeggen.

Ik dan dan 2 caps nemen met je Assault dan moet het goed werken. Je kan Xtreme Pump vergelijken met Yok3d van USP labs.

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 19:46 ----------

Ik heb je over het hoofd gezien, de dosering in %ADH staat op de site. het is glycinaat.

We hebben hard gewerkt aan de juiste dosering daarom geven we deze niet specifiek weer. Dan kan iemand dat zomaar kopieren. Er zit een goede dosis agmatine in, maar ga ik niet zeggen.

Ik dan dan 2 caps nemen met je Assault dan moet het goed werken. Je kan Xtreme Pump vergelijken met Yok3d van USP labs.

Bedankt

Broek besteld ben benieuwd hoop dat de maat goed is

ze zijn weer eens lekker traag bij de post
ik wil repen vretennnnnnn!
:)

René, even wat advies gevraagd.

Ben opzoek naar een Post-workout/creatine supp.
Heb al een aantal maanden Mega Grow gebruikt, waar ik erg tevreden over ben.
Nu zag ik dat deze week Nos Ether in de aanbieding is.

Wat raadt je me aan?

Terug
Naar boven