XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hey renee , ik zat vanavond even naar de ingrediënten van de wheigt gainer te kijken en ik zag staan maltodextrine, dextrose, fructose.

mijn vraag is nu hoeveel dextro en fructose zit er eigenlijk in op 100gram ? dit zijn toch suikers ofniet? dextro is imo wel goed na de training maar op andere momenten van de dag heb ik er geen behoefte aan:p
wou het gewoon ff weten
alvast bedankt

amateurtje

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.282
Ook maar is complex carb gainer besteld om te testen, die van Mammoth komt me de neusgaten uit,
alsof je chemisch afval naar binnenwerkt :D

Trouwens bij die megagrow hoort daar een maatschepje in te zitten of?

Complex carbgainer smaakt veel beter en is zo i zo een betere weightgainer als Mammoth..

Nee in Mega Grow zit geen scoop helaas... dat krijgen ze daar niet voor elkaar om te regelen.

René

• #2.283
hey renee , ik zat vanavond even naar de ingrediënten van de wheigt gainer te kijken en ik zag staan maltodextrine, dextrose, fructose.

mijn vraag is nu hoeveel dextro en fructose zit er eigenlijk in op 100gram ? dit zijn toch suikers ofniet? dextro is imo wel goed na de training maar op andere momenten van de dag heb ik er geen behoefte aan:p
wou het gewoon ff weten
alvast bedankt

amateurtje

Die verhoudingen geef ik niet vrij hier.. dat is de formule van de WG namelijk.

Als je snel vet aanzet is een weightgainer met suikers (90% van de weightgainers dus) geen aanrader. Je kan dan snel vet worden namelijk. Dan is Complex Carb Gainer the way to go.. zit 0,0 suiker in.

René

• #2.284
Als iemand opmerkingen heeft mbt de doseringen en inname tijd van de afzonderlijk supplementen hoor ik het graag. Maar volgens mij moet dit aardig kloppen zo. GH verhogende stack

edit > shit verpist ik net deze hele post.. :( dacht even editten maar nu is de GABA en L-Ornithine weg haha

René

ok dankjewel maar ik hoopte dat er toch niet teveel inzat, zoals je bij de uitleg van complex carb gainer zet: de meeste wheigt gainers zitten vol met suikers :D

maar goed geen weight gainer meer voor mij enkel nog complex carb gainer :p

ik vind het maar een vaag productje die gaba
moet ik ook meer eens proberen denk ik :D

damn het houdt niet op...hoe dichterbij mn nieuwe salris komen er toch weer leuke dingen bij.
Die stack lijkt me wel wat :)...

Net ook even wat besteld... nu niet gaan overdrijven, maar gewoon vrijdag bezorgen zoals gepland he :)

Ohjjaaa, had ik nog niet eens gezien(doos nog niet uitgepakt) haha

Vieze boekjes?

trouwens een vraagje. waarom heeft de vanille ComplexCarbGainer minder vezeltjes dan de Banaan??

• #2.296
trouwens een vraagje. waarom heeft de vanille ComplexCarbGainer minder vezeltjes dan de Banaan??

Best question ever... Ik heb geen idee.. en dat ga ik navragen als dat echt zo opvallend is. Ik denk dat het voedingsvezels zijn van de gemalen havermout die je ziet. Enige verklaring die ik hier voor zou kunnen geven is dat er verschil heeft gezeten in de grofheid van de maling van het havermoutmeel.

René

ik heb ze alle 2, en neem de banaan als ik het solo neem en mix de vanille met proteine 80... kvond het al zo raar

We hadden wat ALRI mags en enkele Gaspari magazines gekregen laatst. Ik viel bijna achterover van dat meisje met het nietje in haar buik pffffff...
:D

Ja en die topjes van de bikini's...die laten ook niks aan de verbeelding over.
Kunnen ze net zo goed toplles gaan zo klein zijn die dingen. :D

Terug
Naar boven