AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ok succes, hoop dat je iets gaat merken. keep me posted :thumbs:

als je merkt dat je je wat beter voelt en wat lekkerder in je vel zit dan werkt het ;)

Oké ik ben benieuwd :D Ik heb nog wel even een vraagje over de verzending. Op track&trace staat er ''Zending wordt voorbereid door de verzender''. Klopt dat of heeft T&T weer problemen? Bestelnummer: 251339

Ik gebruik nu:
HMB
CLA Force
Whey delicious
Creashock caps
Advanced post workout
Cardio xcellerator
amino 7000
night protein

Allemaal van www.xxlnutrition.nl :-D

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.505
Oké ik ben benieuwd :D Ik heb nog wel even een vraagje over de verzending. Op track&trace staat er ''Zending wordt voorbereid door de verzender''. Klopt dat of heeft T&T weer problemen? Bestelnummer: 251339

Alles is gisteren verzonden ik denk dat PostNL weer een fail heeft......

Ik gebruik nu:
HMB
CLA Force
Whey delicious
Creashock caps
Advanced post workout
Cardio xcellerator
amino 7000
night protein

Allemaal van www.xxlnutrition.nl :-D

Hey Evelien!

jij gaat goed op onze supps ;).... welkom hier op DBB.

Waarom moet je die Xtreme Test eigenlijk tussen de maaltijden door nemen?
Zo vergeet ik hem altijd :o

Hey Evelien!

jij gaat goed op onze supps ;).... welkom hier op DBB.

Hi Rene, ik ga er zeker geweldig op, ik heb weken van mijn voorbereiding af kunnen halen en ik herstel veel beter waardoor ik veel meer energie heb voor de rest van ons drukke leventje, Kevin heeft nu zelfs pakketjes gemaakt voor onze ouders en opa en oma's :P

Blijft leuk als we bij Opa en Oma komen en we zien de XXL potjes in de keuken staan ;)

• #23.509
Hi Rene, ik ga er zeker geweldig op, ik heb weken van mijn voorbereiding af kunnen halen en ik herstel veel beter waardoor ik veel meer energie heb voor de rest van ons drukke leventje, Kevin heeft nu zelfs pakketjes gemaakt voor onze ouders en opa en oma's :P

Blijft leuk als we bij Opa en Oma komen en we zien de XXL potjes in de keuken staan ;)

Aha! wat nemen die oudjes dan? wij zien veel ouderen bij ons komen voor glutamine, omega 3, cal&mag en glucosamine.

Opa ZMA
Oma Detox (ivm de vele medicijnen, Kevin gebruikt het ook om sneller op te schonen na zijn infusen)
en beide Multivitamine en omga 3

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 11:29 ----------

En mijn vader heeft MS, en Kevin helpt mijn vader nu ook met voeding en supplementen van xxl om meer energie te hebben en hopelijk de afbraak van spier tegen te gaan

• #23.511
Opa ZMA
Oma Detox (ivm de vele medicijnen, Kevin gebruikt het ook om sneller op te schonen na zijn infusen)
en beide Multivitamine en omga 3

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 11:29 ----------

En mijn vader heeft MS, en Kevin helpt mijn vader nu ook met voeding en supplementen van xxl om meer energie te hebben en hopelijk de afbraak van spier tegen te gaan

Aha ok... laat me eens weten hoe dat allemaal gaat. is ook interessant voor ons om te weten. Ik denk dat peptopro en essential amino stack goede supplementen zijn.

doen we zeker!

Klein succesje dit jaar is natuurlijk al, dat Kevin na jaren infusen, met behulp van voeding en uitgebalanceerde supplementen weer terug op 90% is van zijn kunnen en dat terwijl we 2 en half jaar geleden te horen kregen dat hij moest stoppen met sporten en ook zijn werk te heftig zou zijn, hij nu zijn grootste project (ICT) heeft opgezet en stuurt en daarnaast weer terug naar de 120kg heeft weten te bouwen :-D en dan met minder pijn dan de vorige jaren in de avonden!

• #23.513
ok, goed om te horen! :thumbs:

Alles weer netjes aangekomen :thumb:
Ps : super leuke weegschaal!

Laatst bewerkt:
Sweet!!!!!!! Die is gaaaf

Nice !

Terug
Naar boven