AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Jay Cutler zal het niet erg vinden als ik zijn gesigneerde Smartshaker aan de kant schuif.
We gaan ook voor de XXL Smartshaker :D

OMG die moet iik ook hebben... die roze!!! wauw

Mooi ik ga zo meteen weer lekker bestellen (grote) dan kan de beker daar bij..........
Oo jullie (Rene) hadden "betatest" toch ook? die ga ik ook weer gebruiken... haal die normaal lokaal...

dacht dat je dat bij mijn laatste bestelling melde, dat ik die ook gewoon bij jullie kon halen....

Grt, Ray........

Laatst bewerkt:
Oo ja ff snel voor hoe laat moet ik bestellen?? zodat ik het morgen nog in huis hebt ??

Arghhh dan mot ik opschieten nu, ben met een latpulley bezig nu........
dank U sir !

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.534
Mooi ik ga zo meteen weer lekker bestellen (grote) dan kan de beker daar bij..........
Oo jullie (Rene) hadden "betatest" toch ook? die ga ik ook weer gebruiken... haal die normaal lokaal...

dacht dat je dat bij mijn laatste bestelling melde, dat ik die ook gewoon bij jullie kon halen....

Grt, Ray........

ja hebben we! http://www.xxlnutrition.nl/betatest/applied-nutriceuticals

Oo ja ff snel voor hoe laat moet ik bestellen?? zodat ik het morgen nog in huis hebt ??

17:00 :)

Dank U René bestelling op tijd YEA !

Je bestelnummer is: 252074 :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #23.540
Geen dank maat en ik zag alweer (net na jou post) dat het al was ingepakt en klaar gezet :cool:

ja ik zag het ook, voordat ik me ermee kan bemoeien was het al ingepakt en in de PostNL kar :D aan het einde van de middag rennen en vliegen de mensen hier door de hal om alles nog weg te krijgen :p

Terug
Naar boven