- Waardering
- 1.986
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Eindelijk! Deze gaan m'n volgende bestelling mee! Eindelijk van die andere smartshakers af (oh jawel je weet wel
) Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) Eindelijk! Deze gaan m'n volgende bestelling mee! Eindelijk van die andere smartshakers af (oh jawel je weet wel)
![]()
Jay Cutler zal het niet erg vinden als ik zijn gesigneerde Smartshaker aan de kant schuif.
We gaan ook voor de XXL Smartshaker![]()

Dat ware slechte kopieën van de SmartShaker, dit zijn de originele![]()

Oo ja ff snel voor hoe laat moet ik bestellen?? zodat ik het morgen nog in huis hebt ??

Mooi ik ga zo meteen weer lekker bestellen (grote) dan kan de beker daar bij..........
Oo jullie (Rene) hadden "betatest" toch ook? die ga ik ook weer gebruiken... haal die normaal lokaal...
dacht dat je dat bij mijn laatste bestelling melde, dat ik die ook gewoon bij jullie kon halen....
Grt, Ray........
Oo ja ff snel voor hoe laat moet ik bestellen?? zodat ik het morgen nog in huis hebt ??

Dank U René bestelling op tijd YEA !
Je bestelnummer is: 252074![]()
, laat even weten wat je van die shaker vind 
Mijn dank is groot !ik zal persoonlijk zorgen dat het goed komt, laat even weten wat je van die shaker vind
![]()
en dat zal ik zeker doen 

Mijn dank is groot !en dat zal ik zeker doen
shake beker komt morgen langs !
Groet, Ray...........
Geen dank maat en ik zag alweer (net na jou post) dat het al was ingepakt en klaar gezet

Geen dank maat en ik zag alweer (net na jou post) dat het al was ingepakt en klaar gezet![]()
aan het einde van de middag rennen en vliegen de mensen hier door de hal om alles nog weg te krijgen