Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed *Team !
Ik laat (heb het net binnen van de TNT) weten hoe beker etc.... maar zo op zich ene zeer mooie beker !
![]()
*Super beker en die repen zijn niks voor mij !
die gaan achter mekaar op
die repen zijn echt over heerlijk en 2e cord (goodie) zit aan me 2e zender nu moet ik er nog 1.

wat is het verschil tussen isolaat vanille gewoon en stevia?
Ja in de stevia versie zit stevia natuurlijk maar in hoeverre maakt dat iets uit?
Ik neem aan dat jullie geen aspartaam gebruiken om de whey smaak te geven?
ik zie net dat jullie in de gewone whey doen sucralose en ipv stevia.
"Sucralose is een laagcalorische, kunstmatige zoetstof die wordt......."
Dus als ik het goed begrijp zit er in sucralose wel wat kcal en in stevia helemaal geen kcal ?
Indien er meerdere smaken komen van de delicious bars, is het dan geen goed idee om gemengde pakken aan te bieden? Nu heb je bij elk merk 12x dezelfde smaak, zou leuk zijn als je met 1 doos te kopen al direct afwisseling hebt.
Ik ga zo na m'n training ook maar een bestelling plaatsen..
1ste keer dus ben benieuwd.. Jullie kleding ziet er in ieder geval erg goed uit![]()

Je kunt ze ook aan de onderkant verstellen toch? *Famous for bigg ass/quads and no calves*
Ja klopt, zit een snoertje met zo'n knijpertje in de ppen
De xxl keuken weegschaal die ik een tijdje terug heb gekocht werkt naar behoren en is een aanrader ! makkelijk schoon te maken en ziet er ook deftig uit!
Ben ook blij een digitale weegschaal te hebben in tegenstelling tot een analoge.
Gisteren nog 2 kilo kip voorbereid en verdeeld in kleine porties van 175gr.
Vandaag nog een kilo zoete aardappelen en een kilo rijst voorbereiden en mijn bakjes voor de komende dagen zijn klaar.