AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Goed *Team ! :cool:
Ik laat (heb het net binnen van de TNT) weten hoe beker etc.... maar zo op zich ene zeer mooie beker !

supps.jpg

*Super beker en die repen zijn niks voor mij !
die gaan achter mekaar op :o:D

die repen zijn echt over heerlijk en 2e cord (goodie) zit aan me 2e zender nu moet ik er nog 1.

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.544
wat is het verschil tussen isolaat vanille gewoon en stevia?
Ja in de stevia versie zit stevia natuurlijk maar in hoeverre maakt dat iets uit?
Ik neem aan dat jullie geen aspartaam gebruiken om de whey smaak te geven?

ik zie net dat jullie in de gewone whey doen sucralose en ipv stevia.
"Sucralose is een laagcalorische, kunstmatige zoetstof die wordt......."

Dus als ik het goed begrijp zit er in sucralose wel wat kcal en in stevia helemaal geen kcal ?

• #23.546
wat is het verschil tussen isolaat vanille gewoon en stevia?
Ja in de stevia versie zit stevia natuurlijk maar in hoeverre maakt dat iets uit?
Ik neem aan dat jullie geen aspartaam gebruiken om de whey smaak te geven?

ik zie net dat jullie in de gewone whey doen sucralose en ipv stevia.
"Sucralose is een laagcalorische, kunstmatige zoetstof die wordt......."

Dus als ik het goed begrijp zit er in sucralose wel wat kcal en in stevia helemaal geen kcal ?

De smaak is iets anders door de andere zoetstof. Beide zoetstoffen geven eigenlijk geen kcals, is te verwaarlozen.

Indien er meerdere smaken komen van de delicious bars, is het dan geen goed idee om gemengde pakken aan te bieden? Nu heb je bij elk merk 12x dezelfde smaak, zou leuk zijn als je met 1 doos te kopen al direct afwisseling hebt.

• #23.548
Indien er meerdere smaken komen van de delicious bars, is het dan geen goed idee om gemengde pakken aan te bieden? Nu heb je bij elk merk 12x dezelfde smaak, zou leuk zijn als je met 1 doos te kopen al direct afwisseling hebt.

Dat zal er voorlopig niet van gaan komen, misschien als er straks 6 smaken zijn wel, maar nu voorlopig nog niet. We bieden verder als service losse repen aan (volgens mij zijn we de enige) om dit wat te compenseren en je toch kan mengen.

Ik ga zo na m'n training ook maar een bestelling plaatsen..

1ste keer dus ben benieuwd.. Jullie kleding ziet er in ieder geval erg goed uit :D

Trainingsbroek besteld =).

De xxl keuken weegschaal die ik een tijdje terug heb gekocht werkt naar behoren en is een aanrader ! makkelijk schoon te maken en ziet er ook deftig uit!

• #23.557
Ben ook blij een digitale weegschaal te hebben in tegenstelling tot een analoge.
Gisteren nog 2 kilo kip voorbereid en verdeeld in kleine porties van 175gr.
Vandaag nog een kilo zoete aardappelen en een kilo rijst voorbereiden en mijn bakjes voor de komende dagen zijn klaar.

• #23.559
Ben ook blij een digitale weegschaal te hebben in tegenstelling tot een analoge.
Gisteren nog 2 kilo kip voorbereid en verdeeld in kleine porties van 175gr.
Vandaag nog een kilo zoete aardappelen en een kilo rijst voorbereiden en mijn bakjes voor de komende dagen zijn klaar.

Iedereen die serieus deze sport doet heeft een digitale weegschaal nodig. Anders kan je nooit dingen goed afwegen ;)

Hi, will you have rocky road flavour for optimum nutrition whey?

Terug
Naar boven