- Waardering
- 4.389
Hi, will you have rocky road flavour for optimum nutrition whey?
no not at this moment, maybe next time we order we can add it. It wil be in an 3-4 weeks.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hi, will you have rocky road flavour for optimum nutrition whey?
Ik kon op de site niet meer dan 1 produkt in mijn winkelmandje plaatsen. ook via een andere laptop en ip adres niet. is dit probleem bekend?
Heb bij mijn laatste bestelling zo'n delicious bar gekregen... ****ing lekker !
EAS: 2 a 3 doseringen in grote fles water tijdens de dag zou ik doen.
Caffeine: zorgt alleen dat je (nog) meer gaat zweten. Kan bij lange dagen huidirritaties geven.
Welke vakantiejob? Tentenbouw ofzo?
Ik doe deze zomer een redelijk zware vakantiejob. Op zo'n dag verzet ik heel wat gewicht + heb dan wel mijn km's gestapt. Wat kan je me aanraden als supplement? Ik dacht aan iets zoals EAS of cardio excelarator die ik dan gedurende de 8 uur die ik werk opdrink.
EAS: 2 a 3 doseringen in grote fles water tijdens de dag zou ik doen.
Caffeine: zorgt alleen dat je (nog) meer gaat zweten. Kan bij lange dagen huidirritaties geven.
Welke vakantiejob? Tentenbouw ofzo?
Bedankt voor je antwoord!
Orderpicker in een drankencentrale. Op een zomerdag heb ik toch snel een 20 ton aan drank op een dag verzet.
Ik zou met zo'n job goed clean eten. Ideaal om extra kCal te verbranden tijdens de cut ofzo
@XXL: al enig idee wanneer jullie dat slaapmiddel krijgen? Zou ideaal zijn tijdens de examens![]()
Je bedoelt de GH booster? ik wacht op de grondstoffen... denk dat alles er pas met 3 weken is.

I dont care hoe het noemt, als ik er maar goed van kan pitten
Achja, ben benieuwd![]()

CreaShock pump binnen, m'n nieuwe shakebekers en XXL trainingsbroek...![]()
Hoi René
Ik heb vorige week de Delicious Bars van XXL besteld maar deze zijn tot nu toe nog niet aanekomen. Ze zouden normaal eerst donderdag, dan vrijdag komen maar tot nu toe nog niks ontvangen.
Als ik nu op de tracking site van DPD kijk dan zie ik enkel "Uitlevering" staan als laatste puntje. Moet ik mij nog wat gedulden of is er misschien iets mis gegaan bij de levering?
Ik ga de pwo UNLEASH! Concentrated van xxl eens bestellen, welke smaak raden de mensen die het al eens hebben gebruikt aan? watermeloen of granaatappel?

Als ik morgen vanuit België bestel wanneer kan ik dan mijn bestelling verwachten?
, kies wel voor betalen met bancontact/mistercashYep ik heb een mail ontvangen. Gisteren hebben ze het dan toch eindelijk geleverd maar ze hebben het bij de buurvrouw gebracht (terwijl er toch iemand thuis was). Ben in ieder geval blij dat ik zo'n eerlijke oude buurvrouw heb hahaIk heb ook even geen idee, beste neem je even contact op met DPD, je hebt toch mail van ze ontvangen?