AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.581
Yep ik heb een mail ontvangen. Gisteren hebben ze het dan toch eindelijk geleverd maar ze hebben het bij de buurvrouw gebracht (terwijl er toch iemand thuis was). Ben in ieder geval blij dat ik zo'n eerlijke oude buurvrouw heb haha :p

Echter had de koerier geen briefje in mijn brievenbus gedaan om me dit te melden. Je kan mijn verbazing al inbeelden toen ik ineens mijn 60+ buurvrouw met een doos van XXL zag aankomen :D

Ja inderdaad! maar gelukkig heb je het :thumbs:

Cookies&Cream binnen, mjam :zuip:

Geweldige shakebekers :D

Die CreaShock Pump rene, smaakt echt lekker :D heb 'm hier op het werk ook al laten proeven en hij werd goed onthaald! Smaakt gewon goed...

Ook net binnen en gelijk genomen. Smaakt erg goed idd! Heel creamy.
Voelde bijna als cheatmeal :P

T shirts vallen overigens (voor mij) helemaal niet veel groter uit. Heb met de horrorreviews van 'Ik heb een laken nu' maar een M genomen, en die zit strak. Ach, zo komen de spieren beter tot hun recht I guess. :D

• #23.586
Geweldige shakebekers :D

Die CreaShock Pump rene, smaakt echt lekker :D heb 'm hier op het werk ook al laten proeven en hij werd goed onthaald! Smaakt gewon goed...

Knallen! :wl:

Ook net binnen en gelijk genomen. Smaakt erg goed idd! Heel creamy.
Voelde bijna als cheatmeal :P

T shirts vallen overigens (voor mij) helemaal niet veel groter uit. Heb met de horrorreviews van 'Ik heb een laken nu' maar een M genomen, en die zit strak. Ach, zo komen de spieren beter tot hun recht I guess. :D

:thumbs: de maten zijn toch echt wat groter dan de shirts uit de winkel :D

Die creashock caps. Wanneer komt die terug binnen?

Ik heb gisteren een mail ontvangen dat mijn pakket is klaargemaakt om via DPD te worden verstuurd. Nu heb ik wel nog geen mail ontvangen met de track en trace? In de mail staat dat ik die normaal al gisterenavond had moeten ontvangen hebben.

• #23.591
http://www.xxlnutrition.nl/smartshake/xxl-nutrition

zie deze net. Vraagje: hoeveel cm is het onderste compartiment in de hoogte?

Ik heb geen idee... maar er gaat zeker 70 gram APWO in. :p

Ik heb gisteren een mail ontvangen dat mijn pakket is klaargemaakt om via DPD te worden verstuurd. Nu heb ik wel nog geen mail ontvangen met de track en trace? In de mail staat dat ik die normaal al gisterenavond had moeten ontvangen hebben.

Het kan zijn dat je nu deze ochtend nog een mail ontvangt is dat niet mail dan even naar info@xxlnutrition.nl met je gegevens dan kijken we daar even naar.

Vriendinnetje blij gemaakt met de roze smartshaker en whey delicious appeltaart en choco-caramel:)

Hebben jullie zelf (of iemand anders hier die meeleest) met de Performance Meals

Ze zien er allemaal lekker uit, maar vraag is of er mss een bijzit die minder lekker is ofzo?
Lijkt me vooral handig tijdens de examens :o

• #23.597
Hebben jullie zelf (of iemand anders hier die meeleest) met de Performance Meals

Ze zien er allemaal lekker uit, maar vraag is of er mss een bijzit die minder lekker is ofzo?
Lijkt me vooral handig tijdens de examens :o

Ik ben er zelf geen fan van, het is meer dikke soep dan een maaltijd. de smaak van thai chicken is best te doen overigens. Er is iemand bij ons die er regemaltig 1 opwarmt en het lekker vind :p

Bedankt voor je antwoord!

Orderpicker in een drankencentrale. Op een zomerdag heb ik toch snel een 20 ton aan drank op een dag verzet.

Hahha, orderpicker. Deed ik als student eens in een sigarettencentrale: 8 uur per dag zeer snel stappen met lompe zware stugge werkschoenen; 40 km per dag stappen. Zou nog liever in een riool vol diaree zwemmen.

OT:

xxl: wat is jullie beste pwo op dit moment?

:( Ik heb gisteren alle drie besteld. :D

En bcaa + xtreme test :cool:

Laat jij even weten als je geproefd hebt :p

Ik ben er zelf geen fan van, het is meer dikke soep dan een maaltijd. de smaak van thai chicken is best te doen overigens. Er is iemand bij ons die er regemaltig 1 opwarmt en het lekker vind :p

Soep kan toch ook lekker zijn :o
Achja, ik wacht even op mbonheur voor zijn bevindingen :p

Terug
Naar boven