- Waardering
- 4.382
Haha ja was beetje op een aparte manier gegaan :') volgende keer beter.
Morgen binnen dus? Ben benieuwd of mn tanktop past![]()
Succes! we want pics

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ja was beetje op een aparte manier gegaan :') volgende keer beter.
Morgen binnen dus? Ben benieuwd of mn tanktop past![]()

Vandaag de tanktops terug op de post gedaan. Benieuwd of postnl ze goed terugbrengt haha

Heb je hem goed dichtgeplakt? Medewerkers van PostNL smijten met pakketjes![]()

Heb je hem goed dichtgeplakt? Medewerkers van PostNL smijten met pakketjes![]()
Ja in een stevige envelop en dichtgetaped. Gelukkig is het niet breekbaar haha. Hopelijk past de xxl wel![]()

http://www.xxlnutrition.nl/lean-xtreme/driven
Wanneer is lean extreme weer in de voorraad?
Jammer, schijnt echt top spul te zijn.IK moet het navragen onze USA supplier had deze steeds niet op voorraad helaas.
Pakketje binnen! Tanktop zit goed (als ik ietsjes af val zittie beter, dat wel ghehe) alleen de fat caliper is even uitvogelen hoe het werkt..Je moet namelijk een klikje horen/voelen, maar aangezien het pinnetje er ietsjes schuin ingaat, hoor ik niks.
. Succes met je tanktop!Lees beste even de aanwijzingen op de site, deze dingen geven geen klikje.. Succes met je tanktop!
In de beschrijving:
''Measure until you feel a slight ''CLICK''. .... Immediately stop pinching when you feel and hear the ''CLICK''.''
(zo staat het er.)
Heb ik de verkeerde gehad misschien..?

Daarom zeg ik volg even de aanwijzingen op de site niet die van het papiertje![]()

Klopt, papier zegt 1 plaats te meten, site zegt er 4 te doen. Site is dus beter![]()
, dat is de standaard manual van de producent.Ik laat die papiertjes wel eruit gooien die deugen niet, dat is de standaard manual van de producent.

Daarom zeg ik volg even de aanwijzingen op de site niet die van het papiertje![]()