XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vandaag de tanktops terug op de post gedaan. Benieuwd of postnl ze goed terugbrengt haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.807
Pakketje binnen! Tanktop zit goed (als ik ietsjes af val zittie beter, dat wel ghehe) alleen de fat caliper is even uitvogelen hoe het werkt..Je moet namelijk een klikje horen/voelen, maar aangezien het pinnetje er ietsjes schuin ingaat, hoor ik niks.

• #23.814
Pakketje binnen! Tanktop zit goed (als ik ietsjes af val zittie beter, dat wel ghehe) alleen de fat caliper is even uitvogelen hoe het werkt..Je moet namelijk een klikje horen/voelen, maar aangezien het pinnetje er ietsjes schuin ingaat, hoor ik niks.

Lees beste even de aanwijzingen op de site, deze dingen geven geen klikje. ;). Succes met je tanktop!

Lees beste even de aanwijzingen op de site, deze dingen geven geen klikje. ;). Succes met je tanktop!

In de beschrijving:

''Measure until you feel a slight ''CLICK''. .... Immediately stop pinching when you feel and hear the ''CLICK''.''

(zo staat het er.)

Heb ik de verkeerde gehad misschien..?

• #23.816
In de beschrijving:

''Measure until you feel a slight ''CLICK''. .... Immediately stop pinching when you feel and hear the ''CLICK''.''

(zo staat het er.)

Heb ik de verkeerde gehad misschien..?

Daarom zeg ik volg even de aanwijzingen op de site niet die van het papiertje :p

Terug
Naar boven