Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hoi,

Heb gisteren een bestelling geplaatst nr 259817.
Nu wou ik vragen of het mogelijk is om een sampeltje assault van musclepharm bij te voegen?

Thx

Komt EAS nog weer in punch smaak?

Ik ga de fat attack eens testen se. En de rest uiteraard ook;)
XXL Nutrition, Fat Attack, 120 caps1€ 34.95Universal, 100% Beef Aminos, 200 tabs1€ 12.90Olimp, Glutamine Mega Caps, 120 caps1€ 19.95XXL Nutrition, Soy Protein Isolate, 1000 gram(Vanille)1€ 17.95XXL Nutrition, Delicious Protein Bar, 1 reep(Chocolate & Caramel)2€ 3.50XXL Nutrition, Delicious Protein Soup, Zakje 30 gram(Tomaat)5€ 4.75 

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.825
Hoi,

Heb gisteren een bestelling geplaatst nr 259817.
Nu wou ik vragen of het mogelijk is om een sampeltje assault van musclepharm bij te voegen?

Thx

Ik ga het doorgeven maar denk niet dat we die hebben liggen volgens mij alleen Iphone hoesjes van MP :p

Ik ga de fat attack eens testen se. En de rest uiteraard ook;)
XXL Nutrition, Fat Attack, 120 caps1€ 34.95Universal, 100% Beef Aminos, 200 tabs1€ 12.90Olimp, Glutamine Mega Caps, 120 caps1€ 19.95XXL Nutrition, Soy Protein Isolate, 1000 gram(Vanille)1€ 17.95XXL Nutrition, Delicious Protein Bar, 1 reep(Chocolate & Caramel)2€ 3.50XXL Nutrition, Delicious Protein Soup, Zakje 30 gram(Tomaat)5€ 4.75 

Succes met de supps en bedankt!

Komt EAS nog weer in punch smaak?

Deze smaak komt waarschijnlijk niet terug. We krijgen straks tropical en neutraal nog. lemon gaat dan ook weg.

Rene, die creachock caps van xxl zijn super man. Ben deze nu al een aantal weken aant gebruiken. Ik maak hiermee een enorme vooruitgang. Ik kan deze iedereen aanbevelen!:lifter:

Waarneer komen die smaken dan?

• #23.828
Weet je toevallig of mijn tanktops al terug zijn aangekomen?

Rene zijn de sample's van de pistache delicious al binnen?

Wanneer is APW weer verkrijgbaar?

Oke gelukkig. Heb niet zo veel vertrouwen in postNL meer haha.

Tanktops binnen, straks ff passen:)

• #23.837
Alles binnen! Nog eens dikke merci Rene:thumbs:

Renee, enig idee wanneer de Xcellerator binnen is?

Terug
Naar boven