XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

269149 04-08-2013 02:35:04 XXL Nutrition, Complex Carb Gainer, 2x 2500 gram(Choco, Choco), aantal:1
XXL Nutrition, Delicious Protein Bar, 1 reep(Chocolate & Caramel), aantal:4
XXL Nutrition, Multivit, 3x 120 Tabs, aantal:1
XXL Nutrition, Vitamin B100 Complex, 120 tabletten, aantal:1
XXL Nutrition, Vitamin C1000, 120 tabs, aantal:1
XXL Nutrition, Whey Delicious Sample Pack, 15 pack, aantal:1
XXL Nutrition, Whey Isolaat + All Day Protein, 2 x 2500 gram(Banaan, Vanille), aantal:1
XXL Nutrition, UNLEASH! Concentrated, 320 gram(Watermeloen), aantal:1
XXL Nutrition, Cardio Xcelerator, 400 gram(Watermeloen), aantal:1
Totaal: € 301.15

Morgen overschrijven en ik ben weeral een tijdje zoet :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.982
zojuist m'n bestelling weer binnen :)

had in opmerking whey delicious meloen en andere whey choco

krijg ik delicious cappuccino (ik lust geen koffie) en alldayprotein vanilla

verders benieuwd wat Lipo 6 Unlimited + Olimp L-carnitine 1500 + XXL Xtreme test, samen gaat doen :)

IK zal doorgeven dat mensen beter op de opmerkingen letten, wie heeft het ingepakt? We letten altijd zoveel mogelijk op de opmerkingen. Normaal is het zo dat er maar 1 smaak whey sample en 1 smaak all day (wisselende smaken) op de inpaktafel staan. Iedereen krijgt deze smaak totdat de doos op is en komt er een andere. Wil iemand nu een andere smaak dan moet deze uit het rek komen en speciaal gepakt worden. Maar dat moeten de mensen wel op de opmerkingen letten uiteraard...

Succes met je supps!

:wl:

269149 04-08-2013 02:35:04 XXL Nutrition, Complex Carb Gainer, 2x 2500 gram(Choco, Choco), aantal:1
XXL Nutrition, Delicious Protein Bar, 1 reep(Chocolate & Caramel), aantal:4
XXL Nutrition, Multivit, 3x 120 Tabs, aantal:1
XXL Nutrition, Vitamin B100 Complex, 120 tabletten, aantal:1
XXL Nutrition, Vitamin C1000, 120 tabs, aantal:1
XXL Nutrition, Whey Delicious Sample Pack, 15 pack, aantal:1
XXL Nutrition, Whey Isolaat + All Day Protein, 2 x 2500 gram(Banaan, Vanille), aantal:1
XXL Nutrition, UNLEASH! Concentrated, 320 gram(Watermeloen), aantal:1
XXL Nutrition, Cardio Xcelerator, 400 gram(Watermeloen), aantal:1
Totaal: € 301.15

Morgen overschrijven en ik ben weeral een tijdje zoet :)

Een heel pakket, Cardio X wordt echt goed ontvangen. Succes!

Ik zoek een (multi)vitamine met een aardige dosis vitamine a, wat raden jullie me aan?

IK zal doorgeven dat mensen beter op de opmerkingen letten, wie heeft het ingepakt? We letten altijd zoveel mogelijk op de opmerkingen. Normaal is het zo dat er maar 1 smaak whey sample en 1 smaak all day (wisselende smaken) op de inpaktafel staan. Iedereen krijgt deze smaak totdat de doos op is en komt er een andere. Wil iemand nu een andere smaak dan moet deze uit het rek komen en speciaal gepakt worden. Maar dat moeten de mensen wel op de opmerkingen letten uiteraard...

Harry heeft het ingepakt.

Ben wel eens in magazijn geweest ;) Was juist zo benieuwd naar Whey Delicious Meloen... :)

Alles weer binnen! Deze keer was het niet voor mij maar voor een kamaraad. Heb enkel de extra strandbal eruit gestolen:D Waarvoor men dank. Ik veronderstel dat die toch voor mij bedoeld was he?:)

• #23.990
Alles weer binnen! Deze keer was het niet voor mij maar voor een kamaraad. Heb enkel de extra strandbal eruit gestolen:D Waarvoor men dank. Ik veronderstel dat die toch voor mij bedoeld was he?:)

ja klopt inderdaad :D grappige dingen die strandballen

Ik kreeg gisteren mijn xxl trainingsbroek binnen. Was verrast dat deze geen ritsen had, ik dacht gelezen te hebben dat dit wel zou gaan gebeuren. Ik heb altijd mijn telefoon bij me dus ritsen zijn wel must tijdens trainen.
Hoe zit dat nu precies?

• #23.996
Ik kreeg gisteren mijn xxl trainingsbroek binnen. Was verrast dat deze geen ritsen had, ik dacht gelezen te hebben dat dit wel zou gaan gebeuren. Ik heb altijd mijn telefoon bij me dus ritsen zijn wel must tijdens trainen.
Hoe zit dat nu precies?

We hebben aangegeven dat als we nieuwe broeken laten maken er risten in de zakken komen OF dat we de zakken dieper laten maken.

Dit is nog steeds de 1e batch die we besteld hebben, we bestellen altijd 1000'en en die zijn niet zomaar op ;)

Die delicious pudding is echt heerlijk! Ga nu de chocolade bestellen. Ben van plan eentje te maken met een laag vanille en een laag chocolade, ben eens benieuwd :D

Rene, op de site bij sauzen staat mayonaise bij. Heb jij deze al geprobeerd?:meal:

• #24.000
Terug
Naar boven