AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb de pudding gisteren eens getest.

40 gr poeder+250 ml water.

Even liggen mengen in een kom. Om eerlijk te zijn had ik eerst wat schrik, ik had goed liggen roeren maar zag toch precies wat brokjes liggen...

Half uurtje in de koelkast laten staan en dan eens geproefd. Zorg zeker dat hij goed koud is, dan is hij echt lekker :D

Maar man, halverwege zat ik gewoon vol, heb echt moeten pushen om alles op te krijgen. Is ideaal als eiwitrijk tussendoortje.. (ik had de vanille smaak, want deze beviel me ook bij delicious breakfast :p)

HDP is de shit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.944
Ik heb net een bestelling gedaan en deze bestelling was om 17:01, ja ik weet het stommer kan niet. Is er toch een mogelijk heet dat ik mijn pakketje morgen krijg, ik ga namelijk weg daarna...

mijn bestelnummer 266066

alvast bedankt :)

Ik zie je bericht nu pas maar je pakket is verzonden zie ik :p

Heb de pudding gisteren eens getest.

40 gr poeder+250 ml water.

Even liggen mengen in een kom. Om eerlijk te zijn had ik eerst wat schrik, ik had goed liggen roeren maar zag toch precies wat brokjes liggen...

Half uurtje in de koelkast laten staan en dan eens geproefd. Zorg zeker dat hij goed koud is, dan is hij echt lekker :D

Maar man, halverwege zat ik gewoon vol, heb echt moeten pushen om alles op te krijgen. Is ideaal als eiwitrijk tussendoortje.. (ik had de vanille smaak, want deze beviel me ook bij delicious breakfast :p)

:meal:

Het is apart spul dat zeker

Het smaakt iig niet slecht nee :p Verschoot wel van de voedingswaarden, zijn vrij laag :eek:

Sayer het is ook een soort Dieetpudding he dat moet je niet vergeten, heel geschikt in een eiwitdieet etc...

Verder gaat er nog meer als 100 gram in 100 gram dus daarin moeten de eiwitten, koolhydraten en vetten verdeeld worden.

Sayer het is ook een soort Dieetpudding he dat moet je niet vergeten, heel geschikt in een eiwitdieet etc...

Verder gaat er nog meer als 100 gram in 100 gram dus daarin moeten de eiwitten, koolhydraten en vetten verdeeld worden.
Dat van die voedingswaarden is juist een compliment! Het is handig dat het zo vult en toch zo laag zit in kcal en vetten (eiwitten en carbs zitten imo goed)!

• #23.947
Dat van die voedingswaarden is juist een compliment! Het is handig dat het zo vult en toch zo laag zit in kcal en vetten (eiwitten en carbs zitten imo goed)!

aha :D

Haha ja bedankt, alleen ik zie nu dat de tanktop niet goed past zou graag één maatje groter krijgen. Hoe en waar moet ik dit terugsturen (als dit kan)?

Bedankt

Ja dat kan beste in een envelop en doe er een briefje bij met welke maat je wilt.

Zojuist voor het eerst een bestelling bij jullie geplaatst (ipv de concurrent) en ook even de pancakes meegepakt. Ben benieuwd!
Bestelnummer 266375. Wellicht dat jullie er iets leuks mee kunnen doen :D

• #23.949
Zojuist voor het eerst een bestelling bij jullie geplaatst (ipv de concurrent) en ook even de pancakes meegepakt. Ben benieuwd! Bestelnummer 266375. Wellicht dat jullie er iets leuks mee kunnen doen :D

Je bestelling is al ingepakt zie ik net... ben benieuwd wat je van onze pannenkoeken vind :)

René, die rib tanktoppen, rekken die wat uit? Of blijven die zo? Deze zit nl iets te strak :o

Net weer een bestelling geplaatst. :)

Beste XXL,
Ik heb zojuist een bestelling gemaakt, deze bestelling bestaat uit twee delen omdat het bedrag te hoog was om dit in 1 keer te doen.
Mijn referenties:

267959[/FONT]
en
267957
Hopelijk krijg ik ze alle twee morgen binnen.
Alvast bedankt!

Terug
Naar boven