Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.961
Beste XXL,
Ik heb zojuist een bestelling gemaakt, deze bestelling bestaat uit twee delen omdat het bedrag te hoog was om dit in 1 keer te doen.
Mijn referenties:

267959[/FONT]
en
267957
Hopelijk krijg ik ze alle twee morgen binnen.
Alvast bedankt!

We maken het in orde :thumbs:

Laat maar komen die doos. Hoppa:lifter:
XXL Nutrition, Xtreme Test, 90 caps, aantal:1€ 29.95XXL Nutrition, Delicious Pancakes - Oats & Protein, 1000 gram(Vanille), aantal:1€ 16.95XXL Nutrition, Perfect Whey Protein, 4000 gram(Vanille), aantal:1€ 55.95XXL Nutrition, Essential Amino Stack, 500 gram(Tropical Fruit), aantal:1€ 24.95Ronnie Coleman, Pro-Antium, 2150 gram(Vanille), aantal:1€ 44.90XXL Nutrition, Delicious Protein Soup, Zakje 30 gram(Tomaat), aantal:5€ 4.75XXL Nutrition, Glutamine, 500 gram, aantal:1€ 17.95XXL Nutrition, Delicious Protein Bar, 1 reep(Chocolate & Caramel), aantal:2€ 3.50XXL Nutrition, Flex Nr 8 Augustus, 1 stuk, aantal:1€ 5.00XXL Nutrition, Muscle & Fitness Editie Augustus, 1 stuk, aantal:1€ 5.00Betaal-/verzendkosten€ 0.00Couponkorting€ 0.00
BTW (21%) over 0.00€ 0.00BTW (6%) over 197.08€ 11.82Totaal BTW€ 11.82
Totaalbedrag: € 208.90

Je bestelnummer is: 268048

• #23.965

haha ja je zou het bijna denken :D

Laat maar komen die doos. Hoppa:lifter:
XXL Nutrition, Xtreme Test, 90 caps, aantal:1€ 29.95XXL Nutrition, Delicious Pancakes - Oats & Protein, 1000 gram(Vanille), aantal:1€ 16.95XXL Nutrition, Perfect Whey Protein, 4000 gram(Vanille), aantal:1€ 55.95XXL Nutrition, Essential Amino Stack, 500 gram(Tropical Fruit), aantal:1€ 24.95Ronnie Coleman, Pro-Antium, 2150 gram(Vanille), aantal:1€ 44.90XXL Nutrition, Delicious Protein Soup, Zakje 30 gram(Tomaat), aantal:5€ 4.75XXL Nutrition, Glutamine, 500 gram, aantal:1€ 17.95XXL Nutrition, Delicious Protein Bar, 1 reep(Chocolate & Caramel), aantal:2€ 3.50XXL Nutrition, Flex Nr 8 Augustus, 1 stuk, aantal:1€ 5.00XXL Nutrition, Muscle & Fitness Editie Augustus, 1 stuk, aantal:1€ 5.00Betaal-/verzendkosten€ 0.00Couponkorting€ 0.00
BTW (21%) over 0.00€ 0.00BTW (6%) over 197.08€ 11.82Totaal BTW€ 11.82
Totaalbedrag: € 208.90

Je bestelnummer is: 268048

Boem! bedankt en we maken het in orde :thumbs:

Bestelling geplaatst

bestelnummer is: 268362

Ben benieuwd naar die protein pudding

en zo'n joga matje gekocht voor de vriendin ook xD

Net bestelling geplaatst waaronder voor de 1ste maal perfect oats.,lost dat wat makkelijk op met 2 schepjes whey en melk?
1ste maal iets van swanson. Hoe zijn de reviews daarover? Vind er op het forum niet veel over.

• #23.969
Net bestelling geplaatst waaronder voor de 1ste maal perfect oats.,lost dat wat makkelijk op met 2 schepjes whey en melk?
1ste maal iets van swanson. Hoe zijn de reviews daarover? Vind er op het forum niet veel over.

Ja lost prima op hoor. Swanson is een goed merk de grootste in de USA en dat wordt je niet zomaar ;)

Gaat super snel man:thumbs: Bestelling is al binnen!
Rene, bedankt voor drawstring bag :thumb:Had de opmerking gezien zalig!
Sleutelhanger is ook super. Alles is gewoon super:)

• #23.972
Ja had ik er ff bijgezet toen ik je opmerking voorbij zag komen ;)

Alles suppa! bedankt weer voor het vertrouwen :wl:

ps> grappig ding wel die sleutelhanger :D

Straks of morgen nog een bestelling plaatsen voor een vriend hier....pannekoeken en zma. En deze brave man (ik dus) zal dat maar weer doen he;)

Bestelling weer top. Aflevering was wel een probleem. Zeer onvriendelijk bij leveringsfirma. De chauffeur is super maar aan de telefoon... Man man...k vroeg naar info omdat ze meer dan 3u te laat waren maar dat was niet haar gedacht zulle :)
Gelukkig een vriendelijke chauffeur die ook zijn beklag deed (onverwacht zijn route vergroot) en een deftig pakketje van xxl :)

• #23.976
Bestelling weer top. Aflevering was wel een probleem. Zeer onvriendelijk bij leveringsfirma. De chauffeur is super maar aan de telefoon... Man man...k vroeg naar info omdat ze meer dan 3u te laat waren maar dat was niet haar gedacht zulle :)
Gelukkig een vriendelijke chauffeur die ook zijn beklag deed (onverwacht zijn route vergroot) en een deftig pakketje van xxl :)

Ok gelukkig is het allemaal goed gekomen, succes met je supps! :)

Had even een vraagje :

Net mijn eerste pot creashock open gemaakt, maar het poeder is 1 harde massa.
Wilde even weten of dit kwaad kan.
Heb met het schepje de massa wel al een gedeelte weer tot poeder kunnen schrapen, dus helemaal keihard is het niet.
Net mijn eerste portie op en de smaak is wel goed moet ik zeggen. (zou van mij niet hoeven voor een creatine, maar wel lekker ;))

• #23.978
Had even een vraagje :

Net mijn eerste pot creashock open gemaakt, maar het poeder is 1 harde massa.
Wilde even weten of dit kwaad kan.
Heb met het schepje de massa wel al een gedeelte weer tot poeder kunnen schrapen, dus helemaal keihard is het niet.
Net mijn eerste portie op en de smaak is wel goed moet ik zeggen. (zou van mij niet hoeven voor een creatine, maar wel lekker ;))

Dat kan verder geen kwaad het is inderdaad geen keiharde massa en als het goed is redelijk snel weer tot een poeder te knijpen (beste knijp je in de pot met de pot dicht en schudden). Dit komt door het warme weer op dit moment.

zojuist m'n bestelling weer binnen :)

had in opmerking whey delicious meloen en andere whey choco

krijg ik delicious cappuccino (ik lust geen koffie) en alldayprotein vanilla

verders benieuwd wat Lipo 6 Unlimited + Olimp L-carnitine 1500 + XXL Xtreme test, samen gaat doen :)

Terug
Naar boven