nee niet gehad nog die mayo. eerlijk gezegd vind ik die BBQ saus helemaal niet lekker. De dressings en de pancake sirup vind ik prima te doen![]()
Ok ik zal eens testen in de week
. Was toch van plan om in de week nog een pot scitec whey te bestellen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee niet gehad nog die mayo. eerlijk gezegd vind ik die BBQ saus helemaal niet lekker. De dressings en de pancake sirup vind ik prima te doen![]()
. Was toch van plan om in de week nog een pot scitec whey te bestellen
Ok ik zal eens testen in de week. Was toch van plan om in de week nog een pot scitec whey te bestellen
![]()
Wanneer komt GH-booster van de Xtreme series , wil hem namelijk kopen oid.
De xxl keuken weegschaaltjes zijn die van goeie kwaliteit (aan diegene die ze in hun bezit hebben)
Hij werkt bij mij super goed word elke dag 3x per dag gebruikt en ziet er nog is stoer uit ook
Ik heb de schriftelijke toezegging dat deze nu eindelijk volgende week gemaakt wordt.. het heeft allemaal erg lang geduurd. Dit heeft te maken met het feit dat de ingrediënten die we hebben gekozen tijdelijk niet te krijgen waren in de concentratie die wij wilden.
De xxl keuken weegschaaltjes zijn die van goeie kwaliteit (aan diegene die ze in hun bezit hebben)

Zo'n grote afnemer als jij mogen ze toch niet teleurstellen.
Shame on them
Dju, was net aant bestellen. Kan de mayo niet testen want is al uitverkocht
Andere keer dan maar. Leuk van die boekjes. Ik moet dus nooit men deur meer uit![]()

De mayo komt volgende week weer binnen, ja die boekjes komen standaard in het assortiment. vind het zeker passen bij ons aanbod
PS> zou toch zo nu en dan even de deur uit gaan![]()

Weet je de krantenwinkel hier in het dorp besteld speciaal voor mij de flex, s&f en m&f. Verder vind ik dat hier nergens in de buurt. Zal dat daar maar even gaan afzeggen beter. Is zo veel makkelijker. Bij men maandelijkse bestelling even de boekjes erbij
Oh ja Rene, komt de scitec 100% whey nog terug binnen in vanille?

Scitec gaat eruit bij ons, het merk loopt niet goed (weinig vraag) en ik vind de contactpersonen daar irritant. Mensen denken ons de les te lezen en te dicteren maar ik doe daar niet aan mee![]()

Als ze je zouden zien en je nog steeds zo uitziet als op de foto's in je gallerij zullen ze waarschijnlijk niet zo praten![]()
. Doe tegenwoordig ook veel conditietraining vroeger was ik na 5 min fietsten al kapot 
Pulled the trigger on some lean xtreme, ben benieuwd!!![]()

Hey,
Ik gebruik nog geen creatine, maar wil het wel gaan gebruiken alleen heb ik hier een paar vragen over:
Is er een bepaalde leeftijd waarop jullie het zouden afraden te gebruiken? (bijv. niet onder de 18)
Is er een bepaalde tijd dat je getraind moet hebben? (bijv. dat je eerst een jaartje gewoon moet trainen)
Welke creatine vinden jullie de beste met het meeste effect?
Poeder of caps?
Bedankt![]()
Een leeftijdgrens is alleen een morele grens en niet gebaseerd op veiligheid of iets anders. Vind dat lastig te zeggen maar creatine kan verder geen kwaad. Ik zou altijd beginnen met creatine monohydraat, dat werkt voor de meeste prima en is een goed begin. Als je intensief traint zal je daar zeker wat van moeten merken.
Dikgedrukte is een aanrader.Bedankt voor de reactie, en welke zou dan het beste zijn?
Ik heb deze 3 gevonden op jullie site, maar misschien zijn er nog wel meer?
Creatine Monohydraat van XXL Nutrition
CreaPure Creatine Monohydraat van Olimp
Creatine Monohydraat Mega Caps van Olimp
Groeten