MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bij opzoekingswerk idd gevonden dat het redelijk mild is.
Denken jullie dat het een goede aanvulling is bij een andere prohormoon zoals

http://dragonnutrition.co.uk/index.php/product/the-shredded-stack

Of een superdrolkloon.
Eventueel in een nakuur van een van bovenstaande. Waar een nakuur dus wel nodig is.
Of gaat dit niet veel toevoegen?

K vraag liever een vraag te veel, zeker als het voor mijzelf is en niet voor een vriend, he biobeast? Voor je kuurtje toen je nog geen 21 was.
K hoop voor jou dat je zelf nooit eens een vraag te snel/te veel stelt. Maar met al je levenswijsheid op je 21ste zal dit wss niet gebeuren......

Ik weet hoe t bij mij zit, genoeg geld aan verdiend maar dat terzijde. Ben je serieus zo pissig geworden om mijn opmerking dat je geschiedenis bent gaan zoeken:roflol:

OT: Zijn er al samples binnen van de unleash concentrated?

Ik weet hoe t bij mij zit, genoeg geld aan verdiend maar dat terzijde. Ben je serieus zo pissig geworden om mijn opmerking dat je geschiedenis bent gaan zoeken:roflol:

Nee hoor, zeker niet pissig. Maar bij zo een post kijk ik graag wat die persoon nog al gepost heeft. Laat het ons er op houden dat je mij ook goed doen lachen hebt. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.043

:rolleyes: producent is vergeten extra te draaien voor samples. ik moet even kijken hoe we dat gaan oplossen eventueel wat potten leeggooien bij de afvuller van de samples.

Nee hoor, zeker niet pissig. Maar bij zo een post kijk ik graag wat die persoon nog al gepost heeft. Laat het ons er op houden dat je mij ook goed doen lachen hebt. :D

:wave2:

Hey, vraagje over de joint support;

Ik vraag mij af wat het nut ervan is om Cissus in de joint support formule op te nemen. Cissus staat bekend om zijn verdovende werking. Het lijkt dan alsof je blessure is ''genezen'', maar eigenlijk maskeert Cissus alleen de pijn. Hierdoor is de kans dat je de blessure erger maakt alleen maar groter?

Het is dus niet de oorzaak maar het gevolg aanpakken..

• #24.045
Hey, vraagje over de joint support;

Ik vraag mij af wat het nut ervan is om Cissus in de joint support formule op te nemen. Cissus staat bekend om zijn verdovende werking. Het lijkt dan alsof je blessure is ''genezen'', maar eigenlijk maskeert Cissus alleen de pijn. Hierdoor is de kans dat je de blessure erger maakt alleen maar groter?

Het is dus niet de oorzaak maar het gevolg aanpakken..

De reden is dat we heel veel goede berichten krijgen over mensen die Cissus gebruiken. Verlichting van de pijn is toch zeker prettig, daarbij is het helemaal niet gezegd dat belasting een blessure erger maakt, dat hangt heel erg van de aandoening af.

Verder doet Cissus nog meer dan dat het kan wel degelijk het herstel ondersteunen. Het is een wel overwogen beslissing geweest dit in Joint Support te doen.

De reden is dat we heel veel goede berichten krijgen over mensen die Cissus gebruiken. Verlichting van de pijn is toch zeker prettig, daarbij is het helemaal niet gezegd dat belasting een blessure erger maakt, dat hangt heel erg van de aandoening af.

Verder doet Cissus nog meer dan dat het kan wel degelijk het herstel ondersteunen. Het is een wel overwogen beslissing geweest dit in Joint Support te doen.

Duidelijk, thanx!

Net nog even een bestelling geplaatst. Geen boekjes. Had ze ondertussen al. Wel die mayo, omega3, whey delicious bosvruchten en de joint support;)

XXL, ik zoek voor mijn vriendin een eiwitpoeder (liefst whey) waar totaal geen soja inzit. Ze is hier namelijk allergisch voor. We hebben toch maar eens de Whey Delicious geprobeerd maar toen zat ze binnen de korte keren vol met bultjes. Daarna de isolaat eens gepakt. Was al een heel stuk minder maar nog steeds krijgt ze er een paar kleine puistjes van terwijl ze voor de eiwitpoeders nog nooit in haar leven een puistje gezien had op haar gezicht ;)

XXL, ik zoek voor mijn vriendin een eiwitpoeder (liefst whey) waar totaal geen soja inzit. Ze is hier namelijk allergisch voor. We hebben toch maar eens de Whey Delicious geprobeerd maar toen zat ze binnen de korte keren vol met bultjes. Daarna de isolaat eens gepakt. Was al een heel stuk minder maar nog steeds krijgt ze er een paar kleine puistjes van terwijl ze voor de eiwitpoeders nog nooit in haar leven een puistje gezien had op haar gezicht ;)

Hydrolisaat geprobeerd?

Nee, daar dacht ik ook al aan maar zie op de site dat er toch soja inzit.

Hoe kan er in whey soja zitten? Word toch uit melk gewonnen? Of zit in melk ook soja? :dunno:

• #24.055
Net nog even een bestelling geplaatst. Geen boekjes. Had ze ondertussen al. Wel die mayo, omega3, whey delicious bosvruchten en de joint support;)

Succes en bedankt!

Nee, daar dacht ik ook al aan maar zie op de site dat er toch soja inzit.

Hoe kan er in whey soja zitten? Word toch uit melk gewonnen? Of zit in melk ook soja? :dunno:

Rob alle whey is instant gemaakt met soja lechitine, dat wordt over de whey vernevelt en hierdoor wordt het goed oplosbaar. Alle whey die goed oplossen van wie dan ook hebben deze behandeling gehad. Blijkbaar heeft je vriendin een hele erg allergie voor soja, want veel mensen kunnen wel tegen de lecithine.

Ik zal eens kijken wat de mogelijkheden zijn.

Ze is idd erg allergisch voor bepaalde voedingsstoffen. Ze mag bijv. ook totaal geen fruit en pinda's eten.

Ik hoor graag of er een andere mogelijkheid is, evt iets anders dan whey?

• #24.057
Ze is idd erg allergisch voor bepaalde voedingsstoffen. Ze mag bijv. ook totaal geen fruit en pinda's eten.

Ik hoor graag of er een andere mogelijkheid is, evt iets anders dan whey?

Je hoort van me! ik heb even nagevraagd of egg protein compleet vrij van lecithine is, of heeft ze ook een kippeneiwit allergie?

Nee eitjes kan ze gewoon eten zonder problemen. Het is echt de soja.

Dan ga ik die nu eens bestellen. Hoop dat hij een beetje smaakt ;) Bedankt!

Terug
Naar boven