- Waardering
- 4.382
Dan ga ik die nu eens bestellen. Hoop dat hij een beetje smaaktBedankt!
De smaak is zeker goed, en helemaal als je weet hoe andere egg proteins smaken

Hou me even op de hoogte als je wilt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hey Rene!
Ik had een dikke maand terug Unleash gekocht, enorm tevreden van! Heb dan even een creatine en stimulanten pauze gehouden (dikke maand) en wou vandaag terug m'n Unleash bovenhalen.
Nu is deze samen 'gesmolten'. Het lijkt wat op caramel, bruinig, enorm hard. Kan er enkel stukken afbreken, maar het breken tot poeder lukt me niet.
Deze stond in een droge kast bij m'n andere supplementen. Heb ik deze verkeerd bewaard of is er iets anders?
Hey xxl weet jij hoe hoog ik visolie moet doseren om tijdens het gebruik lean xtreme soepele gewrichten te houden? Ben nu ongeveer een weekje bezig en voel nu al af en toe kleine pijntjes (een van de gevolgen van lagere cortisol levels).
het product blijkt gevoelig voor warmte en zuurstof het gaat dan reageren na een tijdje en wordt een massa. Met de komende batch hebben we aanpassingen gemaakt aan de formule. Ik stuur je even een pm nog.
Heyy rene,
Ik heb de perfect oats nu in een plastic bak zitten, is makkelijker.
Maar nu zegt mn pa dat het donker moet worden opgeborgen omdat het in een zak zit met aluminum folie.
Volgens mij maakt t geen drol uit ?

Wij hebben geen pro hormonen omdat deze verboden zijn in Nederland. Wel hebben we DHEA want weer is toegestaan in Nederland.
Volgens mij maakt het ook niet uit, het zit in zo'n zak vanwege de stevigheid van de zak. Dat er geen vocht bijkomt en de zak niet snel scheurt.![]()

Hey rene,
Ik ben op zoek naar magnesium (heb de laatste tijd belachelijk pijnlijke verkrampingen in mn buikspieren).
Ik zie nu dat in mijn multi vitamine 400 mg magnesium zit, naar welke waarden zou ik dit moeten optrekken?
Rene ik vroeg me af: wijst het gewicht op de zak van bijv. Whey Delicious of Perfect Whey op de netto inhoud, of op de hoeveelheid drogestof in de zak?
Hey xxl
Ik weet dat ik vroeger een goede pot creatine heb gehad waarmee je duidelijk resultaat zag, ik denk dat het Nitro Creatine was van jullie huismerk? Had een ranzige smaak(na een tijdje was ik er aan gewend) en moest je dus met sportdrank opdrinken.
Maar deze zit niet meer in het assortiment? Is er iets gelijkaardigs te vinden?
ik heb donderdagavond via de duitse xxl wat besteld, omdat ik er op vakantie ben.
Helaas heb ik het pakketje nog niet ontvangen![]()
Bestelnummer XXL Nutrition: 273052
Rene, ik heb nog tanktop van jullie uit 2011, maar ben er ondertussen wat aan het uitgroeienDiegene die jullie nu hebben, hebben die nog steeds dezelfde stof? Ik vind/vond ze iig heel aangenaam zitten

Hey
Ik zat te denken om iets meer creatine te gebruiken in de ochtend te nemen met mijn druivensap ipv 5g iets tussen de 5-10g, dus dat word niet meteen 10g maar ergens daartussen.
Wat zijn hiervan de voor- en nadelen?
Gr
Van het weekend mijn eerste bestelling gedaan bij deze webshop. Het is de proteïne pudding waar ik echt ontzettend benieuwd naar ben.
Ik vind 7,5 gram per dag de beste dosering met creatine. Nadeel kan zijn meer belasting voor de nieren, maar als je voldoende drinkt en voor de rest geen gekke dingen doet is daar niets aan de hand.