AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.081
Ik drink sowieso de hele dag door alleen maar water dus ik drink wel voldoende denk ik.

Wat ik altijd heb met me creatine is dat als ik me druivensap in t glas doe en dan de creatine en dat ga ik drinken dan zit altijd nog een hele hoop creatine om de bodem van me glas. Dit is geen groot probleem want dan giet ik gewoon nog wat drinken erbij, maar is er misschien een manier waarop dit niet gebeurd?

Beste roer je goed en drink je het snel op terwijl de swirl nog in je glas zit ;). Gebruik ook niet teveel sap dan.

Rene,

Kan de Nightproteine ook in bulkverpakking worden geleverd net zoals Perfect Whey?

• #24.086
Jaaa dat weet ik, is ook makkelijker hanteerbaar zo'n zak, is dat niet mogelijk? en waarom dan niet ? :p

Wat kunnen ze toch zeuren die klanten van jou he Rene? :D

Omdat wij het geen bulkproduct vinden, we hebben voor deze verpakking gekozen. Kies je ook voor een grotere verpakking dan moet je sowieso 10.000 zakken aankopen van 80ct per stuk. dan krijg je per smaak er weer een pallet bij in het magazijn die ook weer ergens binnen loopbereik moet staan ;). Hoe dan ook er komen geen zakken :p

Rene, heb jij toevallig deze al geprobeerd:
http://www.xxlnutrition.nl/mayonnaise/walden-farms

Kan me het zo moeilijk voorstellen dat zoiets redelijk smaakt namelijk :o

Nee ik heb het niet zo op de waldenfarm sauzen, in het verleden wel gehad maar ben geen fan ;)

Omdat wij het geen bulkproduct vinden, we hebben voor deze verpakking gekozen. Kies je ook voor een grotere verpakking dan moet je sowieso 10.000 zakken aankopen van 80ct per stuk. dan krijg je per smaak er weer een pallet bij in het magazijn die ook weer ergens binnen loopbereik moet staan ;). Hoe dan ook er komen geen zakken :p

Duidelijk verhaal Rene ;)

Hey Rene,

Flex magazine ziet er goed uti, zeker voor die prijs. Is er een verschil tussen de nl en amerikaanse versie (buiten natuurlijk de taal :rolleyes: )?

Rene, heb jij toevallig deze al geprobeerd:
http://www.xxlnutrition.nl/mayonnaise/walden-farms

Kan me het zo moeilijk voorstellen dat zoiets redelijk smaakt namelijk :o

Straks bij men avond eten test ik hem;)

Update! Lekker ja! Net gedaan met eten. Kip, groeten en wat mayo erop. Ik vind hem wel lekker. Beetje speciaal. Morgen nog eens proberen.
Maar ja smaken verschillen he. Mijn vriendin wilt hem niet testen! Flauw, anders kon ik haar mening ook delen...

Laatst bewerkt:
  • #24.090
Hey Rene,

Flex magazine ziet er goed uti, zeker voor die prijs. Is er een verschil tussen de nl en amerikaanse versie (buiten natuurlijk de taal :rolleyes: )?

Volgens mij niet, deze wordt door Harry de Jonge helemaal vertaald.

Straks bij men avond eten test ik hem;)

Update! Lekker ja! Net gedaan met eten. Kip, groeten en wat mayo erop. Ik vind hem wel lekker. Beetje speciaal. Morgen nog eens proberen.
Maar ja smaken verschillen he. Mijn vriendin wilt hem niet testen! Flauw, anders kon ik haar mening ook delen...

Hoe zou het smaken bij een frietje? :p volgens mij is het goed voor sauzen en dressings maar minder los bij friet bijvoorbeeld.

De dikke Amerikaanse Flex bevat ook meer reclame pagina's.

René, ik lust graag een kopje zwarte koffie maar ben niet zo'n fan van pre-workouts met stimulanten. Zit nu even door jullie assortiment te kijken en heb toch relatief veel goede verhalen gehoord over Agmatine. Nu zit ik Xtreme pump of 'gewoon' jullie Agmatine te bestellen. Pleit je zelf voor één van de twee? Heeft Xtreme Pump écht significante voordelen over louter agmatine?

• #24.096
René, ik lust graag een kopje zwarte koffie maar ben niet zo'n fan van pre-workouts met stimulanten. Zit nu even door jullie assortiment te kijken en heb toch relatief veel goede verhalen gehoord over Agmatine. Nu zit ik Xtreme pump of 'gewoon' jullie Agmatine te bestellen. Pleit je zelf voor één van de twee? Heeft Xtreme Pump écht significante voordelen over louter agmatine?

Werken beide goed moet ik zeggen, heb zo ook geen voorkeur. Ik zou een keer agmatine proberen dan ;)

Rene, ik heb nog tanktop van jullie uit 2011, maar ben er ondertussen wat aan het uitgroeien :o Diegene die jullie nu hebben, hebben die nog steeds dezelfde stof? Ik vind/vond ze iig heel aangenaam zitten

Net de nieuwe ontvangen :thumbs:
Stof is idd beter en pasvorm ook! Een stuk beter dan die 5€ tanktops van de h&m :o
Deze zijn precies ook wat langer, dus geen awkward squat momenten meer :o
Met die betere pasvorm, bedoel je daarmee dat ze wat strakker zitten/beter aansluiten?

Ow en xxl martshake > b&f smartshake!
Die van b&f lekt regelmatig en heeft vanonder een 'onhandige' pot hangen met daarin een doosje. Deze heeft gewoon 2 aparte compartementen die er rechtstreeks aanhangen. Heb je er maar 1 nodig, dan hang je er maar 1 aan

1z2pri1.jpg

• #24.099
Nieuw Xtreme GH onze HGH booster!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 12:12 ----------

Net de nieuwe ontvangen :thumbs:
Stof is idd beter en pasvorm ook! Een stuk beter dan die 5€ tanktops van de h&m :o
Deze zijn precies ook wat langer, dus geen awkward squat momenten meer :o
Met die betere pasvorm, bedoel je daarmee dat ze wat strakker zitten/beter aansluiten?

Ow en xxl martshake > b&f smartshake!
Die van b&f lekt regelmatig en heeft vanonder een 'onhandige' pot hangen met daarin een doosje. Deze heeft gewoon 2 aparte compartementen die er rechtstreeks aanhangen. Heb je er maar 1 nodig, dan hang je er maar 1 aan

1z2pri1.jpg

Dat klopt de pasvorm is beter omdat er lycra in zit.

Onze Smarthake is de ORIGINELE smartshake waar ook Jay Cutler en Phil Heath hun naam aan verbonden hebben. Kan je niet vergelijken met die andere shakers met bakjes, we hebben voor deze gekozen ondanks de hoge inkoopprijs.

Done and done. We gaan het zien :thumbs:

Ok succes, keep me posted :wl:

vorige keer wat fout gegaan met me bestelling, vandaag is dat weer helemaal rechtgetrokken, zat een handdoek in de doos 2 vershillende shake bekers en nog wat samples!
blijft een goede service bij jullie!

Terug
Naar boven