AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.101
vorige keer wat fout gegaan met me bestelling, vandaag is dat weer helemaal rechtgetrokken, zat een handdoek in de doos 2 vershillende shake bekers en nog wat samples!
blijft een goede service bij jullie!

We doen ons best maar zijn zeker niet perfect, als we een foutje maken proberen we dat altijd in orde te maken. :)

Vandaag voor het eerst geprobeerd omdat ik ze gisteren binnen had nadat ik al had getraind. Je smiley was toepasselijk, 5x5x90KG Snatch push-presses als eerste, ging soepeler dan normaal. Voelde al wel wat 'voller' maar goed, laag in volume dus ik dacht even pompen met Seated DB shoulder presses erna, 3x12 :D Gigantische pomp en aderen op de voorste koppen. Schouders afgemaakt, voelde lekker. Puur om het nog even te testen wat supersetjes biceps/triceps gedaan, eveneens flink opgeblazen in de armen. Voelde erg lekker! Of het ook echt effect heeft op m'n trainingen kan ik nog niet zeggen maar agmatine doet zeker wat veel mensen beweren :o ben benieuwd hoe m'n poten eruit zien na flink wat setjes squats.

• #24.103
Vandaag voor het eerst geprobeerd omdat ik ze gisteren binnen had nadat ik al had getraind. Je smiley was toepasselijk, 5x5x90KG Snatch push-presses als eerste, ging soepeler dan normaal. Voelde al wel wat 'voller' maar goed, laag in volume dus ik dacht even pompen met Seated DB shoulder presses erna, 3x12 :D Gigantische pomp en aderen op de voorste koppen. Schouders afgemaakt, voelde lekker. Puur om het nog even te testen wat supersetjes biceps/triceps gedaan, eveneens flink opgeblazen in de armen. Voelde erg lekker! Of het ook echt effect heeft op m'n trainingen kan ik nog niet zeggen maar agmatine doet zeker wat veel mensen beweren :o ben benieuwd hoe m'n poten eruit zien na flink wat setjes squats.

Wij merken dat het beter gaat werken na een week ongeveer, ik denk dat je dan een bepaald niveau hebt opgebouwd qua stikstof. Succes verder!

hebben jullie sample's van unleash concentrated?

• #24.106
Unleash Concentrated is in de aanbieding. Die heb ik even meegepakt :)
Bestelnummer: 275026 ;)

Heb ff naar de website gekeken en zat toch met een paar vragen.

Welk product is beste bij het cutten:
DextroJuice Pro of Waxy Maize?

Als ik bij facts kijk zie ik bij Dextro enorme hoeveelheid suiker (72/100gr) in tegenstelling tot Waxy (4,8/100gr)

Kan Whey delicious ook gewoon gebruikt worden als tussendoortje en bij het maken van proteine brownies?

• #24.110
Heb ff naar de website gekeken en zat toch met een paar vragen.

Welk product is beste bij het cutten:
DextroJuice Pro of Waxy Maize?

Als ik bij facts kijk zie ik bij Dextro enorme hoeveelheid suiker (72/100gr) in tegenstelling tot Waxy (4,8/100gr)

Kan Whey delicious ook gewoon gebruikt worden als tussendoortje en bij het maken van proteine brownies?

WMS heeft inderdaad bijzondere eigenschappen ik zou dat in de cut zeker verkiezen boven dextrose. Ik zou overigens een dosering aanhouden van rond de 35 gram dan na de training.

Whey kan daarvoor gebruikt worden, het is er niet uitermate geschikt voor (vanwege de snelle opname) maar kan wel.

Verwarmen van eiwitten gaat eigenlijk alleen goed met een ei-eiwit, de structuur van whey kan kapot gaan.

Je kan whey delicious gebruiken voor brownies. Je moet er dan wel rekening mee houden dat je brownies droger worden. Het beste is om Night Protein te gebruiken (of 50% Whey Delicious en 50% Night Protein afhankelijk van welke structuur je wil).

WMS heeft inderdaad bijzondere eigenschappen ik zou dat in de cut zeker verkiezen boven dextrose. Ik zou overigens een dosering aanhouden van rond de 35 gram dan na de training.

Whey kan daarvoor gebruikt worden, het is er niet uitermate geschikt voor (vanwege de snelle opname) maar kan wel.

Verwarmen van eiwitten gaat eigenlijk alleen goed met een ei-eiwit, de structuur van whey kan kapot gaan.

Ok bedankt voor de reactie, zal ik onthouden wanneer ik mijn bestelling plaats

*juist jullie recepten blog ontdekt, ziet er allemaal heerlijk uit :D

Laatst bewerkt:
Verdorie, m'n favoriete trainingsvest heeft een rits minder :( is afgebroken. Heb 'm wel al een jaar en heb dat ding elke training aan... :D

Heerlijk vest he!!!!!

Rene krijg je die rooie animal shirts nog weer in xl??zijn al erg lang niet meer te koop

Heerlijk vest he!!!!!

Rene krijg je die rooie animal shirts nog weer in xl??zijn al erg lang niet meer te koop
in xl? Stevige kerel jij :D

Vest is heerlijk, heb al getwijfeld aan de pull ook te kopen...maar ik kan niet zonder die vest :D

Zijn er soms problemen met de bestellingen?

Heb gisteren en vandaag geprobeerd om een bestelling te plaatsen maar krijg geen bevestigingsmail.

Niet in mijn postvak In, ook niet bij spam.

• #24.118
Ok bedankt voor de reactie, zal ik onthouden wanneer ik mijn bestelling plaats

*juist jullie recepten blog ontdekt, ziet er allemaal heerlijk uit :D

Ja zitten zeker lekkere recepten tussen!

Verdorie, m'n favoriete trainingsvest heeft een rits minder :( is afgebroken. Heb 'm wel al een jaar en heb dat ding elke training aan... :D

:o

Heerlijk vest he!!!!!

Deze shirt komen niet meer terug, Op=Op

Zijn er soms problemen met de bestellingen?

Heb gisteren en vandaag geprobeerd om een bestelling te plaatsen maar krijg geen bevestigingsmail.

Niet in mijn postvak In, ook niet bij spam.

Dan heb je waarschijnlijk een verkeerd emailadres ingegeven bij je order, PM anders je naam even dan kijk ik het na.

Terug
Naar boven